Historik
Föregående · 204 · Nästa
Timrå IK > Sv: Fotboll?
SgtD:Jag skiftar oxå ämne och jag kan inte låta bli att säga det att GIF "Miraklet" Sundsvall slog ÖIS igår med bara 10 man med 2-1!!
De var uträknade ifrån början,men ligger nu 5 i Fotbollsallsvenskan och det är bara 6 omgångar kvar och "Bajen" får akta sig på lördag.
Tänk det börjar att lukta UEFA-KVAL...
Tänk om "LILLA" Sundsvall skulle få kvala till UEFA-CUPEN nästa år?
Jag vill bara dra paralleller mellan Giffarna och Timrå IK.
Två klubbar som är uträknade ifrån början och som med små medel kan göra underverk....Motivation slår klass..
Heja Miraklerna TIK? och GIF Sundvall..
Lall On Lall On..
De var uträknade ifrån början,men ligger nu 5 i Fotbollsallsvenskan och det är bara 6 omgångar kvar och "Bajen" får akta sig på lördag.
Tänk det börjar att lukta UEFA-KVAL...
Tänk om "LILLA" Sundsvall skulle få kvala till UEFA-CUPEN nästa år?
Jag vill bara dra paralleller mellan Giffarna och Timrå IK.
Två klubbar som är uträknade ifrån början och som med små medel kan göra underverk....Motivation slår klass..
Heja Miraklerna TIK? och GIF Sundvall..
Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: L-G´s tips
Skarin:Jag tror inte dugg på hans tips.
I år kommer ES att bli den jämnaste på flera år och att han tippar MIF så högt upp är för mig en gåta.
MIF har förvisso bra tränare,men de har bara "Gamla överbetalda gubbar" i sitt lag.
Vi får väl se när 50 omgångar är spelade hur serien har blivit..
Jag tror fortfarande att TIK kommer att bli en "Joker" i årets ES..
Grattis TIK till segern ikväll..
En vecka kvar till nedsläpp..
Lall On Lall On..
I år kommer ES att bli den jämnaste på flera år och att han tippar MIF så högt upp är för mig en gåta.
MIF har förvisso bra tränare,men de har bara "Gamla överbetalda gubbar" i sitt lag.
Vi får väl se när 50 omgångar är spelade hur serien har blivit..
Jag tror fortfarande att TIK kommer att bli en "Joker" i årets ES..
Grattis TIK till segern ikväll..
En vecka kvar till nedsläpp..
Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: publiken timrå-modo
HH:Den officiella publiksiffran är alltid 5500(Säkerhetsgränsen),men det kanske finns ett par hundra icke officiella åskådare......eller?
Det brukar ju vara så..
Det brukar ju vara så..
Timrå IK > Sv: Fotboll?
Skarin:Satt precis och tittade på text-tv och fick se att IFK Timrå ligger två poäng efter UMEÅ FC som leder serien och imorgon spelar Timrå hemma mot Boden och det vore skitkul om oxå Timrå vann serien och fick kvala till Superettan.
Tänk vilket önsketänkande:Timrå IK i ES och IFK Timrå i SE i fotboll.......tänk lilla Timrå.
Högt upp i två stora sporter..
Vad kul det skulle vara..eller hur!
Tänk vilket önsketänkande:Timrå IK i ES och IFK Timrå i SE i fotboll.......tänk lilla Timrå.
Högt upp i två stora sporter..
Vad kul det skulle vara..eller hur!
Timrå IK > Sv: Zätas första mål i Detroit!
zäta: Ja,man blir ju tårögd av lycka att det går bra för "Z".
Det var bara det första målet nu kommer de snart att hagla in för honom.
Leve Henrik"Z"Zetterberg du är bäst i Världen..
Det var bara det första målet nu kommer de snart att hagla in för honom.
Leve Henrik"Z"Zetterberg du är bäst i Världen..
Timrå IK > Sv: Byggfeber i elitserien...
Laken:Det var ju bara Timrås namn som saknades.
Det vore snart dags att bygga ny hall eller rusta upp ladan för några 10-tal miljoner.
Det vore snart dags att bygga ny hall eller rusta upp ladan för några 10-tal miljoner.
Timrå IK > Sv: Tabelltippning
Amb-41:Att det går bättre för Timrå i år det kan jag hålla med om,men att Brynäs blir bästa Norrlandslag......Nä det blir i år Timrå när serien summeras.
Timrå IK > Sv: LHC kan bli årets kalkon i ES
El Maco:Det kan jag hålla med om,men det måste ändå kännas som ett misslyckande efter att de har haft en sådan urusel försäsong med tanke på att man satsat så mycket pengar inför den här säsongen.
SSK hade ju lekstuga med dem(7-2) och då är det knappt två veckor kvar till premiären och det är ju inte speciellt bra för deras självförtroende heller.
SSK hade ju lekstuga med dem(7-2) och då är det knappt två veckor kvar till premiären och det är ju inte speciellt bra för deras självförtroende heller.
Timrå IK > LHC kan bli årets kalkon i ES
Sett till LHC försäsong så kanske de blir årets kalkoner i ES.
Måste säga det att det måste vara ett stort misslyckande att spela en så dålig försäsong med tanke på alla miljonvärvningar inför den här säsongen...Sorry LHC ni kommer att tillhör bottenskiktet i årets ES...Lall On Lall On..
Måste säga det att det måste vara ett stort misslyckande att spela en så dålig försäsong med tanke på alla miljonvärvningar inför den här säsongen...Sorry LHC ni kommer att tillhör bottenskiktet i årets ES...Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: Krykov
Johan J:Jag tror att Krykovs högre växel kommer när ES börjar.
Han kommer att bli en stor tillgång i år och med den rutinen han har så kommer han att tillföra mycket för oss i år.
Tror att Timrå kommer att bli en outsider i årets ES.....jag räknar med slutspel när 50 omgångar är spelande,men det är ju för att jag är en lallande fåne.Då tror man ju att allt går vägen.
Heja TIK.......13 dagar kvar till förnedrar MODO i Ladan...
Känner ni hur vi närmar oss ESpremiären?
Vi lallar och trallar vidare..
Lall On Lall On..
Han kommer att bli en stor tillgång i år och med den rutinen han har så kommer han att tillföra mycket för oss i år.
Tror att Timrå kommer att bli en outsider i årets ES.....jag räknar med slutspel när 50 omgångar är spelande,men det är ju för att jag är en lallande fåne.Då tror man ju att allt går vägen.
Heja TIK.......13 dagar kvar till förnedrar MODO i Ladan...
Känner ni hur vi närmar oss ESpremiären?
Vi lallar och trallar vidare..
Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: TIK-SSK
Bragd-Birger: SHIT HAPPENS!
Kolla in hur det går för Leksand mot Boden.
LIF leder med bara 3-2 och Bobcats är snart ikapp.
nä,vi tar nya tag.
Ikväll testade Lill-kenta ny spelstil plus att han kört skiten ur killarna i veckan.
Var lugn det ordnar sig när serien börjar.
Nya tag och ny match imorgon...vinst..självklart så lallar och trallar vi vidare i lallandens fånars land.
Lall On Lall On..
Kolla in hur det går för Leksand mot Boden.
LIF leder med bara 3-2 och Bobcats är snart ikapp.
nä,vi tar nya tag.
Ikväll testade Lill-kenta ny spelstil plus att han kört skiten ur killarna i veckan.
Var lugn det ordnar sig när serien börjar.
Nya tag och ny match imorgon...vinst..självklart så lallar och trallar vi vidare i lallandens fånars land.
Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: Leif Boork
Knugen:Nä,men man åker väl inte till en cup och bara ställer i grillorna när man vet att finns prispengar att hämta?
Man är väl med för att vinna,eller?
Man är väl med för att vinna,eller?
Timrå IK > Sv: Leif Boork
dr-nix:Visst kan det väl finnas endel chansvärvningar i år,men jag tycker det ser stabilt ut och efter segern nu i JHC så stärkte det min tro på storverk i årets ES.
Nu ser vi fram emot nästa helgs SCA-CUP och då ser vi hur vi står mot SSK o MODO.
Jag tror att Lill-kenta och Eldebrink kan bli succetränarteamet i år.
Nä,det ser lovande.eller hur..
Nu ser vi fram emot nästa helgs SCA-CUP och då ser vi hur vi står mot SSK o MODO.
Jag tror att Lill-kenta och Eldebrink kan bli succetränarteamet i år.
Nä,det ser lovande.eller hur..
Timrå IK > Sv: Leif Boork
dr-nix:Jag håller med dig och i år har TIK satsat smart och vad än hockeysverige säger så kommer vi att fälla många fina skalper i år.SSK,LHC o LIF kan bli förra årets AIK!
Timrå IK > Sv: Leif Boork
Numero Uno:Jag vill bara säga dig detta att jag trodde att LHC skulle vara bättre nu när de har satsat miljoner på nya spelare
likaså LIF som också satsat stora pengar.Det ska bli kul att se hur SSK är som lag nu när ni också satsat miljoner på spelare.
Ibland räcker det att satsa små pengar fast smart än att satsa stora pengar och osmart.Se på AIK och MIF.
Det kan gå åt h-e för er när divorna bara tänker på pengar och gnäller.
Älska Timrå IK......!
Jag tror att vi slår er i SCA-CUPEN!
likaså LIF som också satsat stora pengar.Det ska bli kul att se hur SSK är som lag nu när ni också satsat miljoner på spelare.
Ibland räcker det att satsa små pengar fast smart än att satsa stora pengar och osmart.Se på AIK och MIF.
Det kan gå åt h-e för er när divorna bara tänker på pengar och gnäller.
Älska Timrå IK......!
Jag tror att vi slår er i SCA-CUPEN!
Timrå IK > Sv: Timrå-Hämeenlinna
Tänk att den här helgen vinner vi jämtlandscupen.
Nästa helg vinner vi SCA-cupen.
Den 24/9 slår vi MODO i ladan.
Sedan vinner vi så många matcher som vi behöver för att gå till SM-slutspel.
Där vinner vi kvarten i 4 raka.
Sedan spelar vi semifinalen och där vinner vi i 3 raka.
Sedan är det dags för den STORA SM-finalen där vi vinner i 3 raka.
Grattis Timrå IK till SM-guldet 2002-2003!!!
Tänk om alla drömmar blev sanna,men i lallandes fånars land tror man alltid på det här!
Lycka till Timrå IK 2002-2003!
Lall On Lall On..
Nästa helg vinner vi SCA-cupen.
Den 24/9 slår vi MODO i ladan.
Sedan vinner vi så många matcher som vi behöver för att gå till SM-slutspel.
Där vinner vi kvarten i 4 raka.
Sedan spelar vi semifinalen och där vinner vi i 3 raka.
Sedan är det dags för den STORA SM-finalen där vi vinner i 3 raka.
Grattis Timrå IK till SM-guldet 2002-2003!!!
Tänk om alla drömmar blev sanna,men i lallandes fånars land tror man alltid på det här!
Lycka till Timrå IK 2002-2003!
Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: Timrå-Hämeenlinna
badger:Det luktar guld och 150 000 härliga slantar och ett tecken på att vi är ett lag att räkna med i år.
Vi kommer att spela slutspel i år!
Älska Timrå IK!
Lall On Lall On..
Vi kommer att spela slutspel i år!
Älska Timrå IK!
Lall On Lall On..
Timrå IK > Sv: Har oddset sjunkit ??
Lallande Fånar:Nä,tacka vet jag 80-talets stoltheter "Turkiska SK"
vem minns inte dom ifrån Lilla sportspegeln...det är hockeyspelare det och de skulle nog slå LHC,eller(skratt)!!!
Man kan inte bygga ett lag med stora slantar!
Leve Turkiska SK!
vem minns inte dom ifrån Lilla sportspegeln...det är hockeyspelare det och de skulle nog slå LHC,eller(skratt)!!!
Man kan inte bygga ett lag med stora slantar!
Leve Turkiska SK!
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
dr-nix:Det gör aldrig ont förra året vägrade vi spel i Allsvenskan och så blev det..!
I år flyter vi på vågen och vädrar slutspel o guldvittring..!
Var stark och var med oss att lalla det känns så skönt att hela tiden tänka positivt när alla andra tänker negativt.
Gå med nu vänta inte.....du vet inte vad du går miste om?
Tänk att alltid lalla!
Lall On Lall On..dr-nix!
I år flyter vi på vågen och vädrar slutspel o guldvittring..!
Var stark och var med oss att lalla det känns så skönt att hela tiden tänka positivt när alla andra tänker negativt.
Gå med nu vänta inte.....du vet inte vad du går miste om?
Tänk att alltid lalla!
Lall On Lall On..dr-nix!
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
mike66:Godafton käre Mike visst kan hålla med om att det bara är försäsong ännu,men det börjar ju liksom att dra ihop sig till nedsläpp i ladan mot Modo den 24/9 och tiden går ju så fort.
Och det känns så oerhört skönt att slå ett lag som Linköping HC som har satsat så mycket pengar inför den här säsongen.
Jag tycker det känns bra inför den här säsongen.Jag tror att Lill-kenta och Eldebrink kan få fart på de här grabbarna och nu när "Z" är borta så kommer hela laget att kliva fram istället.
Kapanen kommer att bli en klippa i målet och "Crippe" kommer att ta för sig i år för att inte tala om våra unga lovande juniorer.
Även våra nyförvärv kommer oxå göra underverk,tro mig.
Jag kan hålla med om att jag tror oxå att vi når slutspel i år för att årets ES kommer att bli en öppen historia.
Och jag hoppas att du Lallar vidare även denna säsong.
Älska Timrå IK!
Och det känns så oerhört skönt att slå ett lag som Linköping HC som har satsat så mycket pengar inför den här säsongen.
Jag tycker det känns bra inför den här säsongen.Jag tror att Lill-kenta och Eldebrink kan få fart på de här grabbarna och nu när "Z" är borta så kommer hela laget att kliva fram istället.
Kapanen kommer att bli en klippa i målet och "Crippe" kommer att ta för sig i år för att inte tala om våra unga lovande juniorer.
Även våra nyförvärv kommer oxå göra underverk,tro mig.
Jag kan hålla med om att jag tror oxå att vi når slutspel i år för att årets ES kommer att bli en öppen historia.
Och jag hoppas att du Lallar vidare även denna säsong.
Älska Timrå IK!
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
Zoogin:Vi får se vem som har rätt efter 50 spelade omgångar,men det känns härligt att vara Timråfantast en sån här kväll.Jag tror vi når slutspelet i år och vill samtidigt passa på att säga det att det ser ut att bli en mycket jämn ES i år.
GRATTIS Timrå till segern ikväll....!
GRATTIS Timrå till segern ikväll....!
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
Man blir tårögd av lycka:TIK-LHC 4-1 efter två spelade perioder.
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Snacka om att Timrå kommer att bli årets skrällag i ES.
Vi är uträknade på förhand,men vi kommer att chocka hockeysverige i årets ES..!
Tänk att det ska så svårt att förstå att man inte kan köpa ett lag till framgång.
Kom igen Timrå i tredje så förnedrar vi LHC ikväll.
HEJA HEJA TIMRÅ IK!
Timrå IK > Sv: TIK-LHC
jokeri:Den största faran med att bygga ett lag för flera miljoner är att laget kan bli fullt med gnälliga kärringar och en massa divor med höga löner som endast spelar för pengar.Ett gått exempel på detta är MIF som under hela 90-talet pumpade in en massa miljoner,men som nu har rasat samman.
Man kan inta bygga ett namnkunnigt lag för flera miljoner.Det är inte säkert att de spelarna passar för varandra därför kan det i stället bli motsatt effekt.Så jag riktar ett varningensfinger till LHC,LIF och SSK inför årets ES miljonbyggerna kan rasa.
Se på storklubbarna i fotbollsallsvenskan.De pumpar in miljoner i sina lag,men det rasar fullständigt.Det gäller att värva smart.Se på Giffarna Sundsvall och Timrå IK två lag utan profiler och två klubbar som inte pumpar in miljoner i sina lag och som det ändå går bra för.
AIK pumpade in miljoner förra året nu spelar laget i Allsvenskan.
Nä,det gäller att värva smart och snålt och det har TIK gjort i år och jag tror att vi kommer att chocka alla hockeyexperter i år och gå till slutspel..!
Kom igen Timrå kom igen ikväll slår vi LHC i Brunflo!
Man kan inta bygga ett namnkunnigt lag för flera miljoner.Det är inte säkert att de spelarna passar för varandra därför kan det i stället bli motsatt effekt.Så jag riktar ett varningensfinger till LHC,LIF och SSK inför årets ES miljonbyggerna kan rasa.
Se på storklubbarna i fotbollsallsvenskan.De pumpar in miljoner i sina lag,men det rasar fullständigt.Det gäller att värva smart.Se på Giffarna Sundsvall och Timrå IK två lag utan profiler och två klubbar som inte pumpar in miljoner i sina lag och som det ändå går bra för.
AIK pumpade in miljoner förra året nu spelar laget i Allsvenskan.
Nä,det gäller att värva smart och snålt och det har TIK gjort i år och jag tror att vi kommer att chocka alla hockeyexperter i år och gå till slutspel..!
Kom igen Timrå kom igen ikväll slår vi LHC i Brunflo!
Timrå IK > Sv: Spektakel!
dr-nix:Missförstå mig inte.De sitter ju på hockeysveriges bästa lag så att de är ju snyggast i hela världen,eller hur?
Timrå IK > Sv: Spektakel!
dr-nix:Må Timrås tröjor inte vara de vackraste,men det spelar ingen roll Timrå ik blir årets skrällag i årets ES i år går vi till slutspel och där gräver vi GULD.
Leve Timrå IK=Hockeysveriges Stolthet.
Nä,tröjorna är skitvackra(skratt)
Leve Timrå IK=Hockeysveriges Stolthet.
Nä,tröjorna är skitvackra(skratt)
Timrå IK > TIK-LHC
Då möter vi miljonbygget Linköping HC i Brunflo ikväll och det ska bli högintressant att se hur den matchen går.Jag blev ledsen och förbannad när AB här om dagen rankade Timrå IK som sist i årets ES,men det är ju klart inför förra årets ES blev vi ju rankade som slutspelslag och det blev inte så.Så det är bättre att slå underifrån och skrälla.Jag tror fortfarande på att vi kan bli ett skrällag.Och jag måste säga det att jag blev stolt när vi slog LIF i lördags och när vi slog de finska pelicanerna i onsdag.Ikväll gäller det LHC och det vore skönt att trycka ner dom i skridskorna.Nä,nu laddar vi vidare och ser fram emot kvällens drabbning i Jämtlandscupen.
Kom igen Timrå ikväll river vi ner LHC miljonbygge.
TIMRÅ IK=VÄSTERNORRLANSGULD!
Lall on Lall on alla Lallande fånar ni är väl med även i år?
TIPS: TIK-LHC 5-3
Kom igen Timrå ikväll river vi ner LHC miljonbygge.
TIMRÅ IK=VÄSTERNORRLANSGULD!
Lall on Lall on alla Lallande fånar ni är väl med även i år?
TIPS: TIK-LHC 5-3
Timrå IK > Sv: Christian Söderström
Med tårar i mina ögon " TACK CRIPPE " för att du valde att stanna ytterligare en säsong i Timrå.
Det ska bli kul att följa dig ytterligare en säsong.
Vi behöver ha kvar våra egna produkter i klubben så att det inte bara blir utbölingar.
Leve TIK.
Lall on Lall on sommarsverige och alla Tikare.
Det ska bli kul att följa dig ytterligare en säsong.
Vi behöver ha kvar våra egna produkter i klubben så att det inte bara blir utbölingar.
Leve TIK.
Lall on Lall on sommarsverige och alla Tikare.
Övrig hockey > Jag blir så j-a besviken!
Tingsryds AIF åkte ur Allsvenskan och då erbjuder man VIK den platsen.Jag måste säga det att jag blir så ledsen och arg och besviken.Varför ställer jag mig frågan?VIK gick för några år sedan i konkurs och startade upp igen och nu ska de helt plötsligt få chansen att kliva upp i allsvenskan.Jag tycker det är bedrövligt!
Jag vet att många klubbar kämpar för att sina ekonomier ska hålla,men ett lag som NYSS gick i konkurs ska inte så snabbt få den stora chansen att kliva upp ett steg i seriespelet.
Jag skulle bli oerhört besviken på svenska hockeyligan om de tilldelar VIK friplatsen till Allsvenskan imorgon......!
De finns fler lag som kanske skulle få chansen.
Sen skiter jag i om de kom trea i kvalserien i våras.
I det här fallet så handlar det om principer.
Det behövs längre tid än två år för en klubb som gått i konkurs för att de ska få friplatser i Allsvenskan.....!
Jag vet att många klubbar kämpar för att sina ekonomier ska hålla,men ett lag som NYSS gick i konkurs ska inte så snabbt få den stora chansen att kliva upp ett steg i seriespelet.
Jag skulle bli oerhört besviken på svenska hockeyligan om de tilldelar VIK friplatsen till Allsvenskan imorgon......!
De finns fler lag som kanske skulle få chansen.
Sen skiter jag i om de kom trea i kvalserien i våras.
I det här fallet så handlar det om principer.
Det behövs längre tid än två år för en klubb som gått i konkurs för att de ska få friplatser i Allsvenskan.....!
Timrå IK > Sv: Fråga om Zetterberg
250kg kärlek:
Tack för svaret!
Det var ju inte kul att du suckade....!
Kan du säga mig varför man lägger HELA sitt ansvar på en enda spelare och inte lägga den på alla i laget?
Tack för svaret!
Det var ju inte kul att du suckade....!
Kan du säga mig varför man lägger HELA sitt ansvar på en enda spelare och inte lägga den på alla i laget?
Timrå IK > Sv: Fråga om Zetterberg
dr-nix:Helt rätt inställning!
Man kan inte bygga ett lag på bara en spelare...!
Fram med fler Zetterbergare till i höst.....!
Låt alla spelare få bli Z och då får alla ta ansvar.....!
Kanske skulle det göra oss till ett topplag i höst..?
Lösningen får vi återkomma till om och om igen till i höst...!
Man kan inte bygga ett lag på bara en spelare...!
Fram med fler Zetterbergare till i höst.....!
Låt alla spelare få bli Z och då får alla ta ansvar.....!
Kanske skulle det göra oss till ett topplag i höst..?
Lösningen får vi återkomma till om och om igen till i höst...!
Timrå IK > Sv: Fråga om Zetterberg
250kg kärlek:Så här i efterhand så är det inte så lätt att se vem som skulle kliva fram och ta Z roll i laget.
Han spelade ju överallt och var nästan inne på isen hela tiden och det fanns ingen annan som fick chansen att ta över hans roll så et är lite svårt att säga vem,men nu när han snart är förlorad till Detroit så får vi väl se vem som har kapacitet att ta över hans roll för att som det har varit nu så har alla spelare sett upp till Z och klivit undan för honom
Det finns säkert någon annan som kan ta över hans roll,eller?
Nu när han är borta såkommer hans arvtagare fram...VEM?
Vi får se i höst när ES sparkar igång!
Han spelade ju överallt och var nästan inne på isen hela tiden och det fanns ingen annan som fick chansen att ta över hans roll så et är lite svårt att säga vem,men nu när han snart är förlorad till Detroit så får vi väl se vem som har kapacitet att ta över hans roll för att som det har varit nu så har alla spelare sett upp till Z och klivit undan för honom
Det finns säkert någon annan som kan ta över hans roll,eller?
Nu när han är borta såkommer hans arvtagare fram...VEM?
Vi får se i höst när ES sparkar igång!
Timrå IK > Sv: Fråga om Zetterberg
250kg kärlek:Det blir inte lätt att hitta en spelare med Z kaliber,men kanske så kliver det fram andra spelare som tar över hans roll och än så finns det fler nyförvärv på G så vi får väl senär ES börjar hur våran spelartrupp ser ut.
Först då kan vi spekulera hur det kommer att gå.
Först då kan vi spekulera hur det kommer att gå.
Timrå IK > Sv: Fråga om Zetterberg
dr-nix:TACK för ditt härliga svar!
Henrik "Z" Zetterberg är en världsspelare,men alla spelare har sett upp till honom och gett honom allt ansvar,men utan honom hade någon klivit fram för att det finns många bra hockeyspelare i vårat älsklingslag TIMRÅ IK.....!
Nu längtar vi tills nästa spelare ska skriva på för oss och vi lutar oss tillbaka i den härliga baden baden stolen och längtar till kommande ESsäsong.
TIMRÅ IK kan man inte leva utan....!
Henrik "Z" Zetterberg är en världsspelare,men alla spelare har sett upp till honom och gett honom allt ansvar,men utan honom hade någon klivit fram för att det finns många bra hockeyspelare i vårat älsklingslag TIMRÅ IK.....!
Nu längtar vi tills nästa spelare ska skriva på för oss och vi lutar oss tillbaka i den härliga baden baden stolen och längtar till kommande ESsäsong.
TIMRÅ IK kan man inte leva utan....!
Timrå IK > Sv: Fråga om Zetterberg
250kg kärlek:Nog för att Mr Z har betytt mycket för Timrå,men ett lag kan inte bara byggas på en spelare.
Jag tror att Timrå hade spelat i ES även om inte Z hade varit med eller inte......!
Timrå har många andra spelare oxå och de hade säkert klivit fram om inte Z varit med!
Så jag tror att vi spelat i ES även utan Mr Z....!
Jag tror att Timrå hade spelat i ES även om inte Z hade varit med eller inte......!
Timrå har många andra spelare oxå och de hade säkert klivit fram om inte Z varit med!
Så jag tror att vi spelat i ES även utan Mr Z....!
Timrå IK > Sv: Nyförvärv hit och nyförvärv dit
MAStermind:I år så var det daladans och ni hade ett enormt flyt och på pappret verkar ni ha fått bra nyförvärv inför kommande säsong,men vad är det som säger att det inte kommer att gå käpprätt åt h-e för er i höst?
Det kanske blir ni som får det TUFFT?
Nä,än är det lite väl tidigt att spekulera hur det går i årets ES!
Än finns många nya spelare som kommer att skriva på kontrakt så än så ligger vi lågt....!
Det kanske blir ni som får det TUFFT?
Nä,än är det lite väl tidigt att spekulera hur det går i årets ES!
Än finns många nya spelare som kommer att skriva på kontrakt så än så ligger vi lågt....!
Föregående · 204 · Nästa
Har de tränat hårt eller har luften redan gått ut dom innan ESpremiären...?