Historik
Föregående · 205 · Nästa
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
mike66:Äntligen mike har du insett att det är klart.
Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........!
Grattis Timrå SKÅL.......!
Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........!
Grattis Timrå SKÅL.......!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
Målet är avklarat och vi spelar Elitserien nästa säsong oxå....nu är det dags att behålla de viktigaste spelarna,men framförallt börja jaga pengar och göra som de andra klubbarna "SATSA STORT".
Jag så glad att det är över.....
Jag så glad att det är över.....
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
Ifrån Småland flödar segerchampagnen och jag är inne på min andra segercigarr o med ett par "VÄSTERNORRLANDSGULD" så börjar det bli sluddrigt o suddigt,men va fan gör det en sån här underbar kväll......VI ÄR TILLBAKA I ELITSERIEN!!!!!!!
Grattis TIK o LIF.........!
Bye Bye AIK....!
Grattis TIK o LIF.........!
Bye Bye AIK....!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
dr-nix:Kvalserien är nu avklarad vi är före dem i ES nästa säsong istället det är viktigare för mig.
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
Saken är klar:TIK o LIF grattis till ESspel.....!
BIK-TIK 0-5
LIF-AIK 4-0
Gud vad gott med seger champagne o cigarr........!
BIK-TIK 0-5
LIF-AIK 4-0
Gud vad gott med seger champagne o cigarr........!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
dr-nix:Jag vet men det bekommer mig inte så mycket just nu...Vi är till Svensk hockeys finrum..!Lall on Lall on!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
mike66:Men mike tänk vi som har lallat hela säsongen ihop och nu är vi så nära att gå vägen tillbaka till ES igen...jag tror aldrig AIK vänder 0-3 läge....segern o Elitserieplatsen är vår...Tack Leksand o grattis ni oxå.....!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
dr-nix:Varför är första platsen så speciell för dig?
Vi har ju nått vårat mål"En Elitserieplats"
Är det inte nog för dig?
Vi har ju nått vårat mål"En Elitserieplats"
Är det inte nog för dig?
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
BIK-TIK 0-4,LIF-AIK 3-0!Grattis TIK o LIF till spel ES nästa säsong!
Segerchampagnen är redan uppkorkad o flödar i mitt hem....!
Grattis Segertåget(TIK) o Återtåget(LIF) nu är det klart vi spelar i ES..!
Tjohooo Bye Bye AIK....!
Segerchampagnen är redan uppkorkad o flödar i mitt hem....!
Grattis Segertåget(TIK) o Återtåget(LIF) nu är det klart vi spelar i ES..!
Tjohooo Bye Bye AIK....!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
En Period är spelad och vi och Leksand är i Elitserien........Bye Bye AIK.....Kom igen Timrå kom igen Leksand må oss flöda i segerchampagne när slutsignalen ljuder...!
Låt oss hoppas på att resultaten håller i sig..?
Bort med storstadsdjungeln och fram med glesbygden....!
Heja TIK o LIF..!
Låt oss hoppas på att resultaten håller i sig..?
Bort med storstadsdjungeln och fram med glesbygden....!
Heja TIK o LIF..!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
En timma kvar och jag hoppas att Timrå och Leksand vinner för då spelar vi i Elitserien nästa säsong....Smaka på den gott folk...Elitserien!
Timrå IK > Sv: Zuperfemman
Laken:Eller följande femma...
Fredrik Olausson,Niklas Hedberg
Fredrik Modin,Z,Ulf Dahlen.
Fredrik Olausson,Niklas Hedberg
Fredrik Modin,Z,Ulf Dahlen.
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
pettsson:100% klart är det inte ,men ett mål eller två tidigt i matchen och luften går nog ur Bofors.
Du såg ju senast mot AIK(1-8)!
Nä,jag tror och hoppas på vinst ikväll......!
Låt champagnen flöda i alla Timråfans hem ikväll...!
Krossa Bofors..!
Ta oss tillbaka till Eliserien..!
Du såg ju senast mot AIK(1-8)!
Nä,jag tror och hoppas på vinst ikväll......!
Låt champagnen flöda i alla Timråfans hem ikväll...!
Krossa Bofors..!
Ta oss tillbaka till Eliserien..!
Timrå IK > Sv: Inför Bofors
Kära spelare och ledare i Timrå IK:
Låt oss röka Elitseriecigarr ikväll!
Låt oss dricka Elitseriechampagne ikväll!
Låt oss skrika oss hesa!
Låt oss börja tänka på nästa säsongs Elitserie!
Låt oss skjuta kanoner i Bofors Ikväll...!
Låt oss få gråta glädjetårar ikväll...!
Kom igen och kör över Bofors ikväll i Nobellhallen...
Låt oss få vakna upp bakfulla imorgonbitti med lukten utav cigarr och champagne och tänka att vi är tillbaka i Elitserien igen.
Kom igen och "VINN" ikväll!
Låt oss röka Elitseriecigarr ikväll!
Låt oss dricka Elitseriechampagne ikväll!
Låt oss skrika oss hesa!
Låt oss börja tänka på nästa säsongs Elitserie!
Låt oss skjuta kanoner i Bofors Ikväll...!
Låt oss få gråta glädjetårar ikväll...!
Kom igen och kör över Bofors ikväll i Nobellhallen...
Låt oss få vakna upp bakfulla imorgonbitti med lukten utav cigarr och champagne och tänka att vi är tillbaka i Elitserien igen.
Kom igen och "VINN" ikväll!
Timrå IK > Inför Bofors
Bara några timmar kvar och snart kanske vi är tillbaka i Svensk hockeys finrum.Vinst mot Bofors och saken klar...fyfan vad skönt det vore.Här har man gått och väntat sedan efter jul på att kvalserien ska börja och jag var ruskigt rädd för att det skulle gå dåligt,men det har gått över alla förväntningar och med en vinst i kvällens match så är vi tillbaka och kan redan börja tänka på nästa säsong.....så kom igen Timrå och Leksand så sparkar vi AIK ner till Allsvenskan....Lycka till!!!!!!
Och till alla lallande fånar nu tar vi kraft och rekryterar mer folk till vår härliga församling inför ev elitseriespel.
Inte för att jag tar ut någon seger i förskott,men jag känner redan på mig att om vi bara får ett tidigt mål så blir nog matchen som mot Boden och då ni då är det klart.....!
Kom igen Timrå kom igen.....!
Vi lallar och trallar alla vi i Lallandens fånars gäng och vi är på väg tillbaka till Elitserien nästa säsong....!
Lall on Lall on...!
Och till alla lallande fånar nu tar vi kraft och rekryterar mer folk till vår härliga församling inför ev elitseriespel.
Inte för att jag tar ut någon seger i förskott,men jag känner redan på mig att om vi bara får ett tidigt mål så blir nog matchen som mot Boden och då ni då är det klart.....!
Kom igen Timrå kom igen.....!
Vi lallar och trallar alla vi i Lallandens fånars gäng och vi är på väg tillbaka till Elitserien nästa säsong....!
Lall on Lall on...!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Då var dagens matchen slut och vi fick lite snöpligt stryk med 2-1 efter straffar,men vi fick ju 1 poäng med oss och har fortfarande 4 poäng ner till AIK!
Nu möter vi Boden borta på onsdag och bofors borta på lördag så vi får väl hoppas på att vi tar 6 poäng med oss hem?
Vi har spelat 6 matcher och har bara tappat 3 poäng.....det kunde ju ha varit värre.
Vi ligger ju i delad ledning med leksand i tabellen...!
Upp med hakan..!
Kom igen Timrå kom igen....!
Nu möter vi Boden borta på onsdag och bofors borta på lördag så vi får väl hoppas på att vi tar 6 poäng med oss hem?
Vi har spelat 6 matcher och har bara tappat 3 poäng.....det kunde ju ha varit värre.
Vi ligger ju i delad ledning med leksand i tabellen...!
Upp med hakan..!
Kom igen Timrå kom igen....!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Kom igen nu Timrå och ta 2 poäng så är vi 6 före AIK....!
Kom igen TIK....!
Kom igen TIK....!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Vilken dramatik....får vi se ett sent avgjörande för TIK som på hovet...?
Kom igen TIK...!
Kom igen TIK...!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Hur kunde det hända?
Mål i numerärt överläge?
Dåligt........!
Kom igen TIK....!
Mål i numerärt överläge?
Dåligt........!
Kom igen TIK....!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Vilken beundransvärd skottstatistik efter 2 spelade perioder...håll i nu grabbar...!
Kom igen TIK...!
Kom igen TIK...!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Nu är det dags att bojkotta miftjejen hon förstörden goda stämmningen här på hockeysnack....!FARVÄL..!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Miffytjejen:Du är bara avundsjuk för att du inte är en lallande fåne....du håller på ett lag som har under flera år dragits med skatteskulder....usch!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
dr-nix:Tack,Positivt tänkande.
Ja,vilket självförtroende vi har.
5 matcher,5 segrar,en tappad poäng.
ES här kommer vi tillbaka igen,men då slår vi AIK först.
Kom igen Timrå..!
Ja,vilket självförtroende vi har.
5 matcher,5 segrar,en tappad poäng.
ES här kommer vi tillbaka igen,men då slår vi AIK först.
Kom igen Timrå..!
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
miftjejen:Ledsen,men TIK vinner.......massivt spelövertag i första perioden.
Timrå IK > Sv: Timrå IK - AIK 2002-04-07
Med andra ord så var Niklas Bäckström bra,eller?
Timrå målsumpare?
Det lossnar nog i andra perioden?
Kom igen Timrå kom igen.
Vi lallar och trallar vidare mot Es nästa säsong.
Lall on Lall on.
Timrå målsumpare?
Det lossnar nog i andra perioden?
Kom igen Timrå kom igen.
Vi lallar och trallar vidare mot Es nästa säsong.
Lall on Lall on.
Timrå IK > Timrå IK - AIK 2002-04-07
Bara minuter kvar tills våran nyckelmatch drar igång.
Kommer vi att vinna ikväll?
Jag hoppas det.
Ska det bli 6 raka vinsten?
Jag hoppas att vi gör det.
Lycka till Timrå Ik.
Kommer vi att vinna ikväll?
Jag hoppas det.
Ska det bli 6 raka vinsten?
Jag hoppas att vi gör det.
Lycka till Timrå Ik.
Timrå IK > Sv: Inför Leksand
Med handen på hjärtat och med tungan rätt i munnen och ögonen som hela tiden hänger imorgonkväll får vi alla svar på tal om vem som är bäst i kvalserien......!
TIMRÅ el LEKSAND......?
Seriefinal......!
Jag är så otroligt glad att det går så dåligt för AIK....!
Vi har nog med storstadslag i alla högsta serier i alla sporter i Sverige...!
Droppen utav det hela var när MR Richard Fagerlund först tog 10p för DIF för att sedan ge dem tillbaka.....Vilken cirkus....!
Nä,tacka vet jag TIMRÅ o LEKSAND måtte de gå hand i hand tillbaka till ES.....!
Jag hoppas att Löven slår AIK imorgonkväll.....!
Bort med storstadsdjunglen och fram med glesbygden.....
Leve TIK OCH LIF......!
GODNATT GOTT FOLK.......!
TIMRÅ el LEKSAND......?
Seriefinal......!
Jag är så otroligt glad att det går så dåligt för AIK....!
Vi har nog med storstadslag i alla högsta serier i alla sporter i Sverige...!
Droppen utav det hela var när MR Richard Fagerlund först tog 10p för DIF för att sedan ge dem tillbaka.....Vilken cirkus....!
Nä,tacka vet jag TIMRÅ o LEKSAND måtte de gå hand i hand tillbaka till ES.....!
Jag hoppas att Löven slår AIK imorgonkväll.....!
Bort med storstadsdjunglen och fram med glesbygden.....
Leve TIK OCH LIF......!
GODNATT GOTT FOLK.......!
Timrå IK > Sv: Inför Leksand
Det kvittar om det kommer trollspön till isladan imorgonkväll för att Kapanen håller tätt bakåt och Z och de andra har lekstuga med "DALATRAMSET" och tar sin 5 raka vinst imorgonkväll......!
SORRY LEKSAND!!!!!!!
Leksandfans glöm inte att ta med balen med hushållspapper till Timrå Isstadion imorgonkväll för att det blir "GRINIGT" för er när slutsignalen ljuder......!
TIK-LIF 5-2.......!
Vi lallar och trallar mot ES nästa säsong.......!
Lall on Lall on.....!
SORRY LEKSAND!!!!!!!
Leksandfans glöm inte att ta med balen med hushållspapper till Timrå Isstadion imorgonkväll för att det blir "GRINIGT" för er när slutsignalen ljuder......!
TIK-LIF 5-2.......!
Vi lallar och trallar mot ES nästa säsong.......!
Lall on Lall on.....!
Timrå IK > Sv: Inför Leksand
Tänk att denna tråd skulle skapa en sådan het debatt....!
Jag har personligen aldrig haft något emot laget Leksand.
Det är det att jag tycker att media förstorar upp allt.
Jag vet att Leksand har fostrat många stora stjärnor som betytt mycket för sverige genom tiderna.
Jag har nära vänner som älskar Leksand och vi kommer imorgonkväll tillsammans hänga framför Radiosporten o hinka öl.
Är det något lag mer än Timrå som ska ta klivet upp så är det Leksand...!
Det jag är så trött på är det eviga tjatet om "ÅTERTÅG"......!
Nä,TIK o LIF till eliten nästa år resten slänger vi ner i skiten.....men imorgonkväll som hoppas jag att mitt älskade lag vinner matchen mot både Leksand och media....!
Vi lallar och trallar mot ES nästa säsong.....!
Lall on Lall on......!
Jag har personligen aldrig haft något emot laget Leksand.
Det är det att jag tycker att media förstorar upp allt.
Jag vet att Leksand har fostrat många stora stjärnor som betytt mycket för sverige genom tiderna.
Jag har nära vänner som älskar Leksand och vi kommer imorgonkväll tillsammans hänga framför Radiosporten o hinka öl.
Är det något lag mer än Timrå som ska ta klivet upp så är det Leksand...!
Det jag är så trött på är det eviga tjatet om "ÅTERTÅG"......!
Nä,TIK o LIF till eliten nästa år resten slänger vi ner i skiten.....men imorgonkväll som hoppas jag att mitt älskade lag vinner matchen mot både Leksand och media....!
Vi lallar och trallar mot ES nästa säsong.....!
Lall on Lall on......!
Timrå IK > Inför Leksand
Jag ser fram emot mötet mot Leksand imorgonkväll...!
Jag har inget illa att säga om Leksand,men jag är så jävla trött på att höra om deras jävla återtåget varje dag..!
Under ett år har svensk media bevakat detta lag hela tiden...!
Må Leksand vara "KLASSISISKT" i svensk hockey,men varför lägga ner så mycket energi på ett enda lag....?
Timrå har 4 raka segrar av 4 möjliga i årets Kvalserie,men ändå snackas det hela tiden om detta Leksand...!
Jag hoppas att vi slår dom imorgonkväll och det är bara därför att svensk media ska få upp ögonen för andra lag oxå....!
Jag har inget emot att Leksand spelar ESnästa säsong om de nu skulle fixa en biljett....!
Så nu ser jag verkligen fram emot mötet och jag hoppas att vi vinner våran 5 raka imorgonkväll.....!
Vi lallar och trallar vidare mot ES nästa säsong.....!
Lall on Lall on!!!!!!
Jag har inget illa att säga om Leksand,men jag är så jävla trött på att höra om deras jävla återtåget varje dag..!
Under ett år har svensk media bevakat detta lag hela tiden...!
Må Leksand vara "KLASSISISKT" i svensk hockey,men varför lägga ner så mycket energi på ett enda lag....?
Timrå har 4 raka segrar av 4 möjliga i årets Kvalserie,men ändå snackas det hela tiden om detta Leksand...!
Jag hoppas att vi slår dom imorgonkväll och det är bara därför att svensk media ska få upp ögonen för andra lag oxå....!
Jag har inget emot att Leksand spelar ESnästa säsong om de nu skulle fixa en biljett....!
Så nu ser jag verkligen fram emot mötet och jag hoppas att vi vinner våran 5 raka imorgonkväll.....!
Vi lallar och trallar vidare mot ES nästa säsong.....!
Lall on Lall on!!!!!!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL I TIMRÅ IK.........................!
Seger är ett måste mot "SPÖKENA"1:40 kvar....!
Seger är ett måste mot "SPÖKENA"1:40 kvar....!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Smokey:Jag vet det och jag är stolt för det....!TACK!!!
Du är inte så illa pinkad du heller...!
Du är inte så illa pinkad du heller...!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Smokey:Nu är det på tiden att vi skrämmer skiten ur "SPÖKET" Löven i 3:e.....!Jag tror fortfarande på vinst med 3-1 ikväll!!!!
Inte fan ska vi väl förlora poäng mot kompostlöven....!
KOM IGEN TIMRÅ.....!
Inte fan ska vi väl förlora poäng mot kompostlöven....!
KOM IGEN TIMRÅ.....!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
ericus:Hur kunde vi släppa in dig på våran hemsida?????
Håll dig du till Lövenssupporterklubbshemsida om du inte har något vettigt att skriva.....!
Fast ni kanske inte har någon egen???HAHA!!!
Håll dig du till Lövenssupporterklubbshemsida om du inte har något vettigt att skriva.....!
Fast ni kanske inte har någon egen???HAHA!!!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
gud....
Ja,vi måste vinna....Gud vad jag är nervös....kanske blir det 3-1
i tom löven kasse....?
Ja,vi måste vinna....Gud vad jag är nervös....kanske blir det 3-1
i tom löven kasse....?
Föregående · 205 · Nästa
Jag ber dig på mina bara knän "SNÄLLA SPELA I TIK NÄSTA SÄSONG"....!
Du betyder allt för klubben....!
SNÄLLA LÄMNA OSS INTE VI BBEHÖVER DIG....!