Då var dagens matchen slut och vi fick lite snöpligt stryk med 2-1 efter straffar,men vi fick ju 1 poäng med oss och har fortfarande 4 poäng ner till AIK! Nu möter vi Boden borta på onsdag och bofors borta på lördag så vi får väl hoppas på att vi tar 6 poäng med oss hem? Vi har spelat 6 matcher och har bara tappat 3 poäng.....det kunde ju ha varit värre. Vi ligger ju i delad ledning med leksand i tabellen...! Upp med hakan..! Kom igen Timrå kom igen....!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu möter vi Boden borta på onsdag och bofors borta på lördag så vi får väl hoppas på att vi tar 6 poäng med oss hem?
Vi har spelat 6 matcher och har bara tappat 3 poäng.....det kunde ju ha varit värre.
Vi ligger ju i delad ledning med leksand i tabellen...!
Upp med hakan..!
Kom igen Timrå kom igen....!