mike66:Äntligen mike har du insett att det är klart. Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........! Grattis Timrå SKÅL.......!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du ska veta att du alltid är välkommen till kärringryggen igen om du har vägarna förbi så ska jag bjuda dig på några "VÄSTERNORRLANDSGULD"........!
Grattis Timrå SKÅL.......!