Historik
Föregående · 206 · Nästa
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
KÄMPA TIK!!!!!!!!!
Snart kommer rycket............!
Komigen Timrå kom igen.............!
Snart kommer rycket............!
Komigen Timrå kom igen.............!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Tänk att när löven spelade mot Leksand så ledde man 1-4 efter 1:a perioden sen föll korthuset fullständigt(6-11)...!
1 mål för TIK sedan kommer dunderraset.....!
1 mål för TIK sedan kommer dunderraset.....!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
TJOHOOO för Raffe Edström......!
Leve Radiosporten....!
ÄLSKA TIK I NÖD O LUST.....!
Leve Radiosporten....!
ÄLSKA TIK I NÖD O LUST.....!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
Smokey:Jag håller med dig....i med dom där förbannade löven ikomposten....!
Timrå IK > Sv: Kratta Löven
ericus:NÄHÄDU!!!!!
Skulle aldrig falla mig in att sponsra det laget......!
Det får bli "RADIOSPORTEN" ikväll......!
Skulle aldrig falla mig in att sponsra det laget......!
Det får bli "RADIOSPORTEN" ikväll......!
Timrå IK > Sv: Omgång 2
Johan J:Snälla du jag tror inte att 26 bussar ifrån LEKSAND spelar någon roll......!
Ett sådant ihåligt försvar som de har så är det bättre om deras supportar stannar hemma fast det är ju klart att AIK har ju inte frälst någon så här långt i kvalserien.........!
¨Fan,nu börjar tangenterna bli suddiga.......skål Timrå Ik....!
Ett sådant ihåligt försvar som de har så är det bättre om deras supportar stannar hemma fast det är ju klart att AIK har ju inte frälst någon så här långt i kvalserien.........!
¨Fan,nu börjar tangenterna bli suddiga.......skål Timrå Ik....!
Timrå IK > Omgång 2
Efter 2 omgångar i kvalserien så ligger vi som väntat i topp med maximala 6 poäng.
Och efter att ha bevittnat hur ihåliga LEKSAND o BJÖRKLÖVEN är bakåt och hur svårt AIK har det så blir jag bara mer och mer övertygad om att vi kommer att spela i ES nästa säsong.
Vi kör helt enkelt över BODEN idag och inte nog med det vi gör 8 mål och det är ju kul att vi kan göra mål också.
I omgång 3 på måndag har vi "NYCKELMATCHER".
Då möts nämnligen AIK och LEKSAND på hovet och BODEN möter BJÖRKLÖVEN och de matcherna kan ha en stor betydelse för hur kvalserien ser ut efter den omgången.
Vinner vi mot BOFORS och LEKSAND o AIK spelar oavgjort vi full tid och BODEN slår BJÖRKLÖVEN hemma då får vi ett litet försprång i tabellen...!
Det är bara att konstatera det att "DRÖMPROGRAMMET" börjar att ge resultat.
Tack Timrå för "PÅSKKNALLEN" idag mot BODEN.......!
Vi lallar och trallar vidare i lallandens fånars land och ser fram emot mötet mot BOFORS på måndag......!
Lall on Lall on.......!
Och efter att ha bevittnat hur ihåliga LEKSAND o BJÖRKLÖVEN är bakåt och hur svårt AIK har det så blir jag bara mer och mer övertygad om att vi kommer att spela i ES nästa säsong.
Vi kör helt enkelt över BODEN idag och inte nog med det vi gör 8 mål och det är ju kul att vi kan göra mål också.
I omgång 3 på måndag har vi "NYCKELMATCHER".
Då möts nämnligen AIK och LEKSAND på hovet och BODEN möter BJÖRKLÖVEN och de matcherna kan ha en stor betydelse för hur kvalserien ser ut efter den omgången.
Vinner vi mot BOFORS och LEKSAND o AIK spelar oavgjort vi full tid och BODEN slår BJÖRKLÖVEN hemma då får vi ett litet försprång i tabellen...!
Det är bara att konstatera det att "DRÖMPROGRAMMET" börjar att ge resultat.
Tack Timrå för "PÅSKKNALLEN" idag mot BODEN.......!
Vi lallar och trallar vidare i lallandens fånars land och ser fram emot mötet mot BOFORS på måndag......!
Lall on Lall on.......!
Timrå IK > Timrå-Boden
Efter 2 spelade perioder och vi leder med 6-1 mot stackars BODEN!!!
"KLASSKILLNAD" var ordet.......!
Detta gott folk stärker vårat självförtroende i fortsättningen.
Men vad hände med BJÖRKLÖVEN i 2 perioden(0-6)??????
Och tänk om BOFORS kunde stänka in en kvittering mot AIK????
Jag lutar mig sakta tillbaka igen och och inväntar den 3 perioden.....!
Jag har redan börjat tänka på matchen mot BOFORS och efter ha upplevt dagens underbara tillställning i ladan så borde nog vårat SJÄLVFÖRTROENDE vara på topp och efter att ha hört Christer Jonasson berätta om Fagermos/"Z"/Hallins rundtur i BODEN försvarszon så förstår man att "LIVET LEKER IGEN" för våra hjältar..!
Så allihopa njut utav "DEN STORA PÅSKKNALLEN I LADAN IDAG"
Kom igen Timrå kom igen!
Lall on Lall on!!!!!!!!
"KLASSKILLNAD" var ordet.......!
Detta gott folk stärker vårat självförtroende i fortsättningen.
Men vad hände med BJÖRKLÖVEN i 2 perioden(0-6)??????
Och tänk om BOFORS kunde stänka in en kvittering mot AIK????
Jag lutar mig sakta tillbaka igen och och inväntar den 3 perioden.....!
Jag har redan börjat tänka på matchen mot BOFORS och efter ha upplevt dagens underbara tillställning i ladan så borde nog vårat SJÄLVFÖRTROENDE vara på topp och efter att ha hört Christer Jonasson berätta om Fagermos/"Z"/Hallins rundtur i BODEN försvarszon så förstår man att "LIVET LEKER IGEN" för våra hjältar..!
Så allihopa njut utav "DEN STORA PÅSKKNALLEN I LADAN IDAG"
Kom igen Timrå kom igen!
Lall on Lall on!!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Äntligen är snart OS slut......!
Jag är så trött på det nu och jag bara längtar till torsdag(19:00)
när vi tar emot MIF ladan.
Vi har nu börjat återtåget till ES och berör mig mest just nu.
Det ska bli kul att vilka lag som hamnar i kvalseien tillsammans med oss.
AIK är ju redan klara,men sen får vi väl se vilka som det blir.
LIF tror jag på och Bofors också.
Sedan är det en öppen historia och det ska bli kul och se vilka det blir??
Jag är så trött på det nu och jag bara längtar till torsdag(19:00)
när vi tar emot MIF ladan.
Vi har nu börjat återtåget till ES och berör mig mest just nu.
Det ska bli kul att vilka lag som hamnar i kvalseien tillsammans med oss.
AIK är ju redan klara,men sen får vi väl se vilka som det blir.
LIF tror jag på och Bofors också.
Sedan är det en öppen historia och det ska bli kul och se vilka det blir??
Timrå IK > Sv: Tabellen
Jag ville bara säga det att det är ju för jävligt att DIF slapp poängavdrag.200 000 i böter är ju bara en "BAGGIS" för dem som är en klubb med stark ekonomi.
Men när Richard Fagerlund säger i en artikel i AB att beslutet var korrekt med poängavdrag,men påföljderna fick för stora konsekvenser och att både DIF och förbundet har varit ouppmärksamma.
Att ta tillbaka ett beslut av detta slag tycker jag är mycket fegt.
Regler är regler som han säger Pär Bäckman......!
Men det är ju klart när LHC inte betalande in sitt utbildningsbidrag för en spelare till LIF i tid så hände det heller ingenting.LHC betalade in en dag för sent,men bestraffades ändå inte.......!
Regler är till att följas och i bägge fallen skulle lagen bestraffas,men de slapp poängavdrag.
De friades tycker jag även om DIF fick ett böter på 200 000......!
Tänk att det alltid ska finnas orättvisor i alla sammanhang!!!!
Men när Richard Fagerlund säger i en artikel i AB att beslutet var korrekt med poängavdrag,men påföljderna fick för stora konsekvenser och att både DIF och förbundet har varit ouppmärksamma.
Att ta tillbaka ett beslut av detta slag tycker jag är mycket fegt.
Regler är regler som han säger Pär Bäckman......!
Men det är ju klart när LHC inte betalande in sitt utbildningsbidrag för en spelare till LIF i tid så hände det heller ingenting.LHC betalade in en dag för sent,men bestraffades ändå inte.......!
Regler är till att följas och i bägge fallen skulle lagen bestraffas,men de slapp poängavdrag.
De friades tycker jag även om DIF fick ett böter på 200 000......!
Tänk att det alltid ska finnas orättvisor i alla sammanhang!!!!
Timrå IK > Sv: DIF - TIK (surjämtland)
ernie eagle:Tack för ett ytterligare enastående matchreferat.
Synd att det inte gick lika bra ikväll för våra hockeykrigare,men det är bara att kriga vidare för att nu har återtåget börjat som ska ta oss tillbaka till ES..........!
Kom igen Timrå kom igen.......!
Synd att det inte gick lika bra ikväll för våra hockeykrigare,men det är bara att kriga vidare för att nu har återtåget börjat som ska ta oss tillbaka till ES..........!
Kom igen Timrå kom igen.......!
Timrå IK > Sv: Färjestad-Timrå (Avesta)
ernie eagle:Tack för matchrapporten ifrån Avesta.
Med andra ord måste grabbarna gjort en kanonmatch.
Nu ser vi fram emot morgondagens match i mot DIF.
Med andra ord måste grabbarna gjort en kanonmatch.
Nu ser vi fram emot morgondagens match i mot DIF.
Tre Kronor > Sv: Damhockey, vara eller inte vara?
Grattis tjejer!!!!
utskrattade!!!
Hånade!!!
Förbundskapten som stack någon vecka innan OS!!!
Tack för att ni räddade den svenska hockeyn!!!
Grattis till Bronset!!!!
utskrattade!!!
Hånade!!!
Förbundskapten som stack någon vecka innan OS!!!
Tack för att ni räddade den svenska hockeyn!!!
Grattis till Bronset!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Hälge:Mycket möjligt att jag har fel,men jag läste på målservice på svt-text och jag tyckte det att han gjorde båda RBK mål,men jag kan ha fel,men jag tycker iaf att det är synd att Mackan inte fick vara med Timrå denna säsong.
Han kunde gått fått vara med i leken.
Han kunde gått fått vara med i leken.
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Tänk att ikväll så har min gamle barndomsvän Marcus Sjöberg gjort två mål.Jag kan ännu inte fatta det att man kan sparka ut sina egna produkter från sitt lag?Jag tycker att Mackan skulle ha fått fortsätta att spela i Timrå.Man ska ju ta vara på sina spelare inte kasta iväg dom.
Grattis Marcus till dina två mål mot LIF ikväll........!
Tråkit att du inte fick behålla din plats i moderklubben.....!
Grattis Marcus till dina två mål mot LIF ikväll........!
Tråkit att du inte fick behålla din plats i moderklubben.....!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Näru Smokey:Det finns viktigare saker att tänka på just nu och det är om vi klarar oss kvar i ES eller inte.
Nu börjar återtåget till ES.........!
forza Timrå!
35 minuter till nedsläpp.
Lall on Lall on
Nu börjar återtåget till ES.........!
forza Timrå!
35 minuter till nedsläpp.
Lall on Lall on
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Nu glömmer vi OS och blickar framåt till kvällens match emot FBK
i Avesta.
Första matchen sedan OSuppehållet och det är bara en timma kvar till nedsläppet.
Jag får väl bara säga det att nu börjar återtåget tillbaka till ES.
Kom igen Timrå kom igen............!
Lall on Lall on........!
i Avesta.
Första matchen sedan OSuppehållet och det är bara en timma kvar till nedsläppet.
Jag får väl bara säga det att nu börjar återtåget tillbaka till ES.
Kom igen Timrå kom igen............!
Lall on Lall on........!
Tre Kronor > Godnatt Sverige
Salo släpper in ett skott ifrån halva planen,spelarna hade förlorat all sin fina skriskoåkning,passningsspel och kämpaglöd.
Kanske var det lite för tidigt för match kl 11:00?
Verkade som om spelarna blev kvar i sängarna på hotellrummet?
I vilken värld befann sig Salo när kom flygande emot honom?
Jag måste bara säga det att vilken juniormålvakt som helst i Svensk hockey hade tagit den pucken!
Jag vill bara säga det att Salo släppte inte bara det sista målet,han var aldrig vaken under hela matchen.
Jag tror att stod och sov?
Han räknade nog som alla andra spelare i den svenska truppen med att spela semifinal på fredag,men ack så fel de hade........!
Jag säger bara det:GODNATT SVERIGE.................zzzzzzzzzzzz
Sov gott!!!
Kanske var det lite för tidigt för match kl 11:00?
Verkade som om spelarna blev kvar i sängarna på hotellrummet?
I vilken värld befann sig Salo när kom flygande emot honom?
Jag måste bara säga det att vilken juniormålvakt som helst i Svensk hockey hade tagit den pucken!
Jag vill bara säga det att Salo släppte inte bara det sista målet,han var aldrig vaken under hela matchen.
Jag tror att stod och sov?
Han räknade nog som alla andra spelare i den svenska truppen med att spela semifinal på fredag,men ack så fel de hade........!
Jag säger bara det:GODNATT SVERIGE.................zzzzzzzzzzzz
Sov gott!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
250kg kärlek:
Det kändes som att det hängde en smocka i luften när du igår svarade på mitt inlägg.
Det är ju klart att jag vet att det är en kvalserie också,men min rubik står för att vi ska vinna kvalserien för att vi ska slippa allsvenskan.
Därför för skriver jag "VÅGA VÄGRA ALLSVENSKAN"!!!
Jag hoppas ju till 110% på att vi spelar ES nästa säsong.
Det är idag 35 dagar kvar till kvalserien börjar och jag blir nervösare för varje dag som går.
Imorgon spelar vi mot FBK och på fredag spelar vi mot DIF och jag hoppas att det går för oss.
Så mina förväntnigar är att vi spelar i ES nästa säsong och inget annat.
Och så det här med mina kommentarer på TIKs gb,jag försöker bara liva upp stämmningen bara.
Förlåt för att du inte gillar det,men det kanske finns andra som gör det?
Nej,250kg kärlek inte ska man behöva att vara ovänner?
Bättre att vi blir vänner och stöttar varandra i det som komma skall (KVALSERIEN)!!!!
Nu gräver vi ner stridyxan?
Lall on Lall on
Det kändes som att det hängde en smocka i luften när du igår svarade på mitt inlägg.
Det är ju klart att jag vet att det är en kvalserie också,men min rubik står för att vi ska vinna kvalserien för att vi ska slippa allsvenskan.
Därför för skriver jag "VÅGA VÄGRA ALLSVENSKAN"!!!
Jag hoppas ju till 110% på att vi spelar ES nästa säsong.
Det är idag 35 dagar kvar till kvalserien börjar och jag blir nervösare för varje dag som går.
Imorgon spelar vi mot FBK och på fredag spelar vi mot DIF och jag hoppas att det går för oss.
Så mina förväntnigar är att vi spelar i ES nästa säsong och inget annat.
Och så det här med mina kommentarer på TIKs gb,jag försöker bara liva upp stämmningen bara.
Förlåt för att du inte gillar det,men det kanske finns andra som gör det?
Nej,250kg kärlek inte ska man behöva att vara ovänner?
Bättre att vi blir vänner och stöttar varandra i det som komma skall (KVALSERIEN)!!!!
Nu gräver vi ner stridyxan?
Lall on Lall on
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
250kg kärlek:
Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte följde med i din tråd utan att jag kör min gamla vanliga.
Jag tycker att den känns bäst och jag kommer att köra den tills kvalserien början.
Jag hoppas att du förstår mig?
Jo tillbaka till det du skrev och jag håller fullständigt med dig.
Det är alldeles för många TIKfans som har vänt laget ryggen under den gångna säsongen och det tycker jag personligen är mycket upprörande.......!
Varför kan vi glömma allt det tråkiga som har varit och bara blicka framåt till det som komma skall?
Om några veckor börjar kvalserien och vi har fyra träningsmatcher kvar.
Kan vi inte alla TIKfans glömma det tråkiga och se fram emot kvalserien?
Där börjar vi om på noll igen.
Det har redan börjats och spekulera om alla fel som har begåtts under den här säsongen,men kan vi inte ta de diskussinerna när kvalserien är över?
Då kan vi börja att prata om vad som var rätt o fel.
Nej,vi måste alla börja att få tillbaka tron på vårat lag och börja att tänka positivt igen.
Jag får väl börja med att be om ursäkt för att jag inte följde med i din tråd utan att jag kör min gamla vanliga.
Jag tycker att den känns bäst och jag kommer att köra den tills kvalserien början.
Jag hoppas att du förstår mig?
Jo tillbaka till det du skrev och jag håller fullständigt med dig.
Det är alldeles för många TIKfans som har vänt laget ryggen under den gångna säsongen och det tycker jag personligen är mycket upprörande.......!
Varför kan vi glömma allt det tråkiga som har varit och bara blicka framåt till det som komma skall?
Om några veckor börjar kvalserien och vi har fyra träningsmatcher kvar.
Kan vi inte alla TIKfans glömma det tråkiga och se fram emot kvalserien?
Där börjar vi om på noll igen.
Det har redan börjats och spekulera om alla fel som har begåtts under den här säsongen,men kan vi inte ta de diskussinerna när kvalserien är över?
Då kan vi börja att prata om vad som var rätt o fel.
Nej,vi måste alla börja att få tillbaka tron på vårat lag och börja att tänka positivt igen.
Timrå IK > Sv: Friskaneffekten!
qwerty: Du verkar inte tycka om denna gästbok alls?
Du verkar ju bara ha klagomål.
Kanske kan du göra gästboken roligare?
Vem vet?
Du verkar ju bara ha klagomål.
Kanske kan du göra gästboken roligare?
Vem vet?
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Till Kongo och alla andra TIKfans:
Tack för en trevlig natt och vi hörs väl i nästa match mot Tyskland?
Nej,nu måste jag sova börjar att jobba om 3 timmar!!!
Nu ser vi framåt tills nästa match imorgonnatt.
Och jag vill bara säga det att jag bara väntar på att "Z" ska göra sitt första mål och jag tror att det kommer mot Tyskland?
Vad tror ni där ute?
Godnatt Medelpad!
Godnatt Sverige!
Tack för inatt!
Till alla TIKfans glöm inte bort kvalserien!
Glöm inte bort den 27/3!
Ha det i bakhuvudet hela tiden!!
För då börjar allvaret!!
Tack för en trevlig natt och vi hörs väl i nästa match mot Tyskland?
Nej,nu måste jag sova börjar att jobba om 3 timmar!!!
Nu ser vi framåt tills nästa match imorgonnatt.
Och jag vill bara säga det att jag bara väntar på att "Z" ska göra sitt första mål och jag tror att det kommer mot Tyskland?
Vad tror ni där ute?
Godnatt Medelpad!
Godnatt Sverige!
Tack för inatt!
Till alla TIKfans glöm inte bort kvalserien!
Glöm inte bort den 27/3!
Ha det i bakhuvudet hela tiden!!
För då börjar allvaret!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Kongo:
Jag har ända sedan det blev klart att vi skulle hamna i kvalserien sagt att det är det är det viktigaste för mig.
Varför tror du annars att jag hela tiden tar upp tråden som jag för några veckor sedan skapade(VÅGA VÄGRA ALLSVENSKAN)?
Jag har börjat nedräkningen för vad som komma skall och det är ända som betyder något för mig är om vi klarar oss kvar i ES!!!
Jag kommer att använda denna tråd tills kvalserien är slut även om många är upprörda för det!!
Jag är verkligen en sann TIK-supporter.
Jag bor 80 mil ifrån händelsernas centrum och följer mitt älskade lag på radion varje match och jag vet vad en ESplats betyder för oss.Det betyder allt för mig!!
Så ett OS-guld betyder alltså inte lika mycket som våran ESplats!!!
Jag har ända sedan det blev klart att vi skulle hamna i kvalserien sagt att det är det är det viktigaste för mig.
Varför tror du annars att jag hela tiden tar upp tråden som jag för några veckor sedan skapade(VÅGA VÄGRA ALLSVENSKAN)?
Jag har börjat nedräkningen för vad som komma skall och det är ända som betyder något för mig är om vi klarar oss kvar i ES!!!
Jag kommer att använda denna tråd tills kvalserien är slut även om många är upprörda för det!!
Jag är verkligen en sann TIK-supporter.
Jag bor 80 mil ifrån händelsernas centrum och följer mitt älskade lag på radion varje match och jag vet vad en ESplats betyder för oss.Det betyder allt för mig!!
Så ett OS-guld betyder alltså inte lika mycket som våran ESplats!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
HH:
Här jämnför vi inte OS Hockeyn med Allsvenskan.
Kvalserien kryper närmare oss och det sitter i våra bakhuvuden och det är ju lika viktigt för oss att vi håller oss kvar i ES som om vi vinner OS-guld!!
Vi är ju sanna TIKfans allihopa!!
Det börjar bli svettigt i matchen.....!
Kom igen och håll i!!!!!
Här jämnför vi inte OS Hockeyn med Allsvenskan.
Kvalserien kryper närmare oss och det sitter i våra bakhuvuden och det är ju lika viktigt för oss att vi håller oss kvar i ES som om vi vinner OS-guld!!
Vi är ju sanna TIKfans allihopa!!
Det börjar bli svettigt i matchen.....!
Kom igen och håll i!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
DJ Hemp:
Håller med dig på endel utav dina punkter,men efter att jag har sett USA-RYSSLAND inatt så måste jag säga det att vi tillhör favoriterna till ett OS-guld.
Jag tycker inte de andra lagen har visat något särskilt och vi tillhör oxå den bästa gruppen.
Tredje har börjat.
Kom igen Sverige kom igen.
Håll i!!!!
Håller med dig på endel utav dina punkter,men efter att jag har sett USA-RYSSLAND inatt så måste jag säga det att vi tillhör favoriterna till ett OS-guld.
Jag tycker inte de andra lagen har visat något särskilt och vi tillhör oxå den bästa gruppen.
Tredje har börjat.
Kom igen Sverige kom igen.
Håll i!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
El Maco:
Jag måste säga det att jag är imponerad på dig.
Lägga ner så mycket tid på att räkna utropstecken.
Därför har jag nu beslutat mig att lägga av med att använda det tecknet ett tag.
Nä,nu måste vi koncentrea oss på numerät underläge.
Kom igen Sverige kom igen.
Jag måste säga det att jag är imponerad på dig.
Lägga ner så mycket tid på att räkna utropstecken.
Därför har jag nu beslutat mig att lägga av med att använda det tecknet ett tag.
Nä,nu måste vi koncentrea oss på numerät underläge.
Kom igen Sverige kom igen.
Tre Kronor > Sv: CAN - SWE
SCIMMY:
Nä,nu får du lägga ifrån dig ölen o vakna!
Jag tycker grabben har gjort ett fantastiskt jobb i soffan inatt!
Han kan väl sitta där varje kväll?
Han kanske bringar tur med sig vet jag!!!!!
Nä,nu får du lägga ifrån dig ölen o vakna!
Jag tycker grabben har gjort ett fantastiskt jobb i soffan inatt!
Han kan väl sitta där varje kväll?
Han kanske bringar tur med sig vet jag!!!!!
Tre Kronor > Sv: CAN - SWE
SCIMMY:
Han sitter ju bara där och tittar!!!
Är det inte så att du avundsjuk på grabben?
Är det inte så att du själv vill sitta och mysa i soffan?
Han sitter ju bara där och tittar!!!
Är det inte så att du avundsjuk på grabben?
Är det inte så att du själv vill sitta och mysa i soffan?
Tre Kronor > Sv: CAN - SWE
scim:
Grabben tillhör framtiden!!!!
En mycket duktig och lovande talang!!
Han ska inte bort!
Grabben tillhör framtiden!!!!
En mycket duktig och lovande talang!!
Han ska inte bort!
Tre Kronor > Sv: CAN - SWE
Jag säger bara "TOMMY SALO"!!!!!
Vilken kille!!!
Sveriges bästa match genom tiderna!!!!!!
"Z" du är en lirare utav yttersta världsklass!!!!!
Lall on Lall on!!!!!!
Vilken kille!!!
Sveriges bästa match genom tiderna!!!!!!
"Z" du är en lirare utav yttersta världsklass!!!!!
Lall on Lall on!!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
5-1 Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Utklassning!
Tänk att torpedhockeyn mal sönder Kanadas spel fullständigt!
Jag har aldrig sett Sverige spela så här bra som nu!!
Drömmer jag,eller!
Kom igen Sverige snart tvåsiffrigt!!!!!
Utklassning!
Tänk att torpedhockeyn mal sönder Kanadas spel fullständigt!
Jag har aldrig sett Sverige spela så här bra som nu!!
Drömmer jag,eller!
Kom igen Sverige snart tvåsiffrigt!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Dagarna går sakta men säkert än är det många dagar kvar tills kvalserien ska börja och vi har fortfarande 4 träningsmatcher kvar att klara av innan vi börjar att spela kvalserien.Många frågor snurrar runt i mitt huvud.Vilka lag får vi möta mer än AIK?
Kan vi ladda om batterierna till kvalserien?
Tänk om "Z" blir skadad el fler blir skadade till kvalserien?
Ja,det finns så många frågor som hela tiden tillkommer ju närmare vi kommer kvalserien.
Det var ju inte länge sedan vi spelade där där och jag minns fortfarande min personliga glädje när vi gick upp i ES för 2 år sedan.Jag glömmer aldrig orden som Mats Wennerholm skrev i AB
i mars år 2000 "TIMRÅ ÄR DET BÄSTA SOM KAN HÄNDA ELITSERIEN".De orden glömmer jag aldrig.
Jag heller glömmer aldrig när slutsignalen ljöd i sista matchen emot NYKÖPING,hur glädjetårarna rann nerför mina kinder där jag satt framför radion i min lägenhet!
Vi var i ES igen!!!!!efter så många år så var vi där igen och min glädje hade inga gränser.
Det finns inte någon här där jag bor mer än jag som håller på TIK så jag fick fira själv.
Och så nu 2 år efter så är vi kvalserien igen.
Det vore fruktansvärt tragiskt om vi nu skulle trilla ur igen,men jag tror på hoppet och hoppas att grabbarna kan ladda om!!!!
Kom igen Molle och grabbarna gör er plikt och bevara Medelpad i Svensk hockeys finrum även nästa säsong där hör vi hemma!!!
Lall on Lall on
Kan vi ladda om batterierna till kvalserien?
Tänk om "Z" blir skadad el fler blir skadade till kvalserien?
Ja,det finns så många frågor som hela tiden tillkommer ju närmare vi kommer kvalserien.
Det var ju inte länge sedan vi spelade där där och jag minns fortfarande min personliga glädje när vi gick upp i ES för 2 år sedan.Jag glömmer aldrig orden som Mats Wennerholm skrev i AB
i mars år 2000 "TIMRÅ ÄR DET BÄSTA SOM KAN HÄNDA ELITSERIEN".De orden glömmer jag aldrig.
Jag heller glömmer aldrig när slutsignalen ljöd i sista matchen emot NYKÖPING,hur glädjetårarna rann nerför mina kinder där jag satt framför radion i min lägenhet!
Vi var i ES igen!!!!!efter så många år så var vi där igen och min glädje hade inga gränser.
Det finns inte någon här där jag bor mer än jag som håller på TIK så jag fick fira själv.
Och så nu 2 år efter så är vi kvalserien igen.
Det vore fruktansvärt tragiskt om vi nu skulle trilla ur igen,men jag tror på hoppet och hoppas att grabbarna kan ladda om!!!!
Kom igen Molle och grabbarna gör er plikt och bevara Medelpad i Svensk hockeys finrum även nästa säsong där hör vi hemma!!!
Lall on Lall on
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
HH:Du skrev igår att jag och en annan skulle föra våra samtal via mezz,men varför i hela friden ska vi göra det?
Vi diskuterar ju det som vi(poffa o jag)anser vara det viktigaste just nu.Här sitter ju andra och diskuterar hockeyfrillor och kvalseriefrillor och nya spelare och kommande säsong något som jag anser vara helt betydelselöst snack.Nej det är bara att gå tillbaka till verkligheten igen.Kanske är det dags att börja se lite allvaret i det här.Vi spelar om en plats i svensk hockeys finrum där det stora pengarna finns.Du om nått som är en stor Timråsuppoter måste väl inse allvaret i det här hockeysnacket.
Så kanske är det dags för dig att tänka om?
Vi diskuterar ju det som vi(poffa o jag)anser vara det viktigaste just nu.Här sitter ju andra och diskuterar hockeyfrillor och kvalseriefrillor och nya spelare och kommande säsong något som jag anser vara helt betydelselöst snack.Nej det är bara att gå tillbaka till verkligheten igen.Kanske är det dags att börja se lite allvaret i det här.Vi spelar om en plats i svensk hockeys finrum där det stora pengarna finns.Du om nått som är en stor Timråsuppoter måste väl inse allvaret i det här hockeysnacket.
Så kanske är det dags för dig att tänka om?
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa:Det jag menar är det att du menar är att vem som helst som ligger där nere har chansen att skrälla och jag vet inte om du och jag delar samma uppfattning av de lag som ligger där nere,men det beror väl på att vi inte håller på samma lag!!!Kanske
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
HH:För det första så äter jag inga piller och för det andra så har jag aldrig sagt att kvalserien kommer att bli en lätt uppgift för oss,men man måste väl som en sann och trogen Timråsupporter tro på hoppet!!!
Annars behöver man ju inte bry sig alls!!
Nä,jag tror att vi klarar denna uppgift och att vi lirar i hockeyns finrum även nästa säsong!!!!
Annars behöver man ju inte bry sig alls!!
Nä,jag tror att vi klarar denna uppgift och att vi lirar i hockeyns finrum även nästa säsong!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Johan J:Visst vi har haft motgångar hela säsongen och vi har fått jobba i uppförsbacke,men nog ska väl vi kunna ladda om batterierna till den kommande kvalserien och gå hela vägen tillbaka till ES igen!!!
Man måste väl tro på hoppet,eller?
Man måste väl tro på hoppet,eller?
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa:
Det finns säkert andra klubbar som "VILL" blanda sig i det hela,men jag tror in på en ny saga om "VILDA VÄSBY" igen!!!!!
Det står mellan 3 lag och vi är ett utav dom och vi kommer att gå heeeeela vägen tillbaka!!!
Forza Timrå Ik!!!!
Lallon Lall on
Det finns säkert andra klubbar som "VILL" blanda sig i det hela,men jag tror in på en ny saga om "VILDA VÄSBY" igen!!!!!
Det står mellan 3 lag och vi är ett utav dom och vi kommer att gå heeeeela vägen tillbaka!!!
Forza Timrå Ik!!!!
Lallon Lall on
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Johan J:
Jag tror att vi kommer att greja ett nytt kontrakt!
Våran "Z" kommer att göra allt för att rädda oss kvar i ES innan han sticker över Atlanten!!!
Hela laget kommer att kämpa och kapanen kommer att spika igen kassen och molle kommer för fjärde gången att föra upp ett lag i ES via kvalserien igen!!!HURRA"
Tro mig!!!!!
Jag tror att vi kommer att greja ett nytt kontrakt!
Våran "Z" kommer att göra allt för att rädda oss kvar i ES innan han sticker över Atlanten!!!
Hela laget kommer att kämpa och kapanen kommer att spika igen kassen och molle kommer för fjärde gången att föra upp ett lag i ES via kvalserien igen!!!HURRA"
Tro mig!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa:
Jag vill bara säga det att TAIF har en mycket bra målvakt och att han var en stor matchvinnare i matchen emot Leksand,men de har ju haft det svårt mot TAIF hela säsongen och jag tror inte heller på dom!!!!!
Jag vill bara säga det att TAIF har en mycket bra målvakt och att han var en stor matchvinnare i matchen emot Leksand,men de har ju haft det svårt mot TAIF hela säsongen och jag tror inte heller på dom!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa:
Okej,Alla lag därnere har chansen,men varför jämnför du oss med Leksand?Jag vet att det är fler lag som vi slåss emot,men jag tror att de kommer att få det svårt med det höga tempot och de snabba spelvändningarna.
Det kommer att vara klasskillnad!!!tro mig
Okej,Alla lag därnere har chansen,men varför jämnför du oss med Leksand?Jag vet att det är fler lag som vi slåss emot,men jag tror att de kommer att få det svårt med det höga tempot och de snabba spelvändningarna.
Det kommer att vara klasskillnad!!!tro mig
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa:
Jag har aldrig sagt att kommer att bli lätta matcher i kvalserien,men endel lag därnere väger lite för lätt,tyvärr!!
Det kommer att stå emellan 3 lag och ett utav dem är vi och vi kommer att gå hela vägen.................tillbaka igen!!!!
Jag har aldrig sagt att kommer att bli lätta matcher i kvalserien,men endel lag därnere väger lite för lätt,tyvärr!!
Det kommer att stå emellan 3 lag och ett utav dem är vi och vi kommer att gå hela vägen.................tillbaka igen!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Johan J:
Jag tror också att Leksand kan bli hyperfarliga för oss,men kan Lilla Tingsryds AIF slå dom med 5-2 så kan nog vi också göra det!
Och sen har vi ju AIK de har ju inte blivit bättre utav tränarbytet,så jag tror att vi kommer att vara en utav de två som spelar i ES nästa säsong!
Vad tror du??
Jag tror också att Leksand kan bli hyperfarliga för oss,men kan Lilla Tingsryds AIF slå dom med 5-2 så kan nog vi också göra det!
Och sen har vi ju AIK de har ju inte blivit bättre utav tränarbytet,så jag tror att vi kommer att vara en utav de två som spelar i ES nästa säsong!
Vad tror du??
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa
Jag kan hålla med dig att lagen under oss har värvat mycket,men att skillnaden mellan ES och lagen i kvalserien skulle ha minskat håller jag inte med dig riktigt om.
Du ser på Leksand de trillade ur ES förra året och de har ju haft lekstuga i Allsvenskan i år så nog är det stor skilland mellan divisionerna.
Sen vet man ju hur hungriga lagen är som kommer underifrån,men det håller inte i längden,tyvärr!!
Men bara för det så tror jag inte det blir dans på rosor för det!!!
Det blir tufft och det är jag medveten om,men jag tror att vi klarar av den uppgiften med "Z" i spetsen!!!!!!!
Jag kan hålla med dig att lagen under oss har värvat mycket,men att skillnaden mellan ES och lagen i kvalserien skulle ha minskat håller jag inte med dig riktigt om.
Du ser på Leksand de trillade ur ES förra året och de har ju haft lekstuga i Allsvenskan i år så nog är det stor skilland mellan divisionerna.
Sen vet man ju hur hungriga lagen är som kommer underifrån,men det håller inte i längden,tyvärr!!
Men bara för det så tror jag inte det blir dans på rosor för det!!!
Det blir tufft och det är jag medveten om,men jag tror att vi klarar av den uppgiften med "Z" i spetsen!!!!!!!
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
poffa
Varför skulle årets kvalserie bli den svåraste någonsin?
Ge några exempel,Tack
Varför skulle årets kvalserie bli den svåraste någonsin?
Ge några exempel,Tack
Timrå IK > Sv: Våga Vägra Allsvenskan
Ford Perfect
Tackar så mycket för ditt persoliga stöd och kan bara instämma att
vi hör hemma i högsta serien och att det är alltid kul att möta brynäs och hoppas att vi får uppleva det även nästa säsong!!
Tackar så mycket för ditt persoliga stöd och kan bara instämma att
vi hör hemma i högsta serien och att det är alltid kul att möta brynäs och hoppas att vi får uppleva det även nästa säsong!!
Föregående · 206 · Nästa
AIK leder och Leksand oxå..!
Vi vill ju inte känna flåset i nacken....eller hur?