Kära spelare och ledare i Timrå IK: Låt oss röka Elitseriecigarr ikväll! Låt oss dricka Elitseriechampagne ikväll! Låt oss skrika oss hesa! Låt oss börja tänka på nästa säsongs Elitserie! Låt oss skjuta kanoner i Bofors Ikväll...! Låt oss få gråta glädjetårar ikväll...! Kom igen och kör över Bofors ikväll i Nobellhallen... Låt oss få vakna upp bakfulla imorgonbitti med lukten utav cigarr och champagne och tänka att vi är tillbaka i Elitserien igen. Kom igen och "VINN" ikväll!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Låt oss röka Elitseriecigarr ikväll!
Låt oss dricka Elitseriechampagne ikväll!
Låt oss skrika oss hesa!
Låt oss börja tänka på nästa säsongs Elitserie!
Låt oss skjuta kanoner i Bofors Ikväll...!
Låt oss få gråta glädjetårar ikväll...!
Kom igen och kör över Bofors ikväll i Nobellhallen...
Låt oss få vakna upp bakfulla imorgonbitti med lukten utav cigarr och champagne och tänka att vi är tillbaka i Elitserien igen.
Kom igen och "VINN" ikväll!