En Period är spelad och vi och Leksand är i Elitserien........Bye Bye AIK.....Kom igen Timrå kom igen Leksand må oss flöda i segerchampagne när slutsignalen ljuder...! Låt oss hoppas på att resultaten håller i sig..? Bort med storstadsdjungeln och fram med glesbygden....! Heja TIK o LIF..!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Låt oss hoppas på att resultaten håller i sig..?
Bort med storstadsdjungeln och fram med glesbygden....!
Heja TIK o LIF..!