pettsson:100% klart är det inte ,men ett mål eller två tidigt i matchen och luften går nog ur Bofors. Du såg ju senast mot AIK(1-8)! Nä,jag tror och hoppas på vinst ikväll......! Låt champagnen flöda i alla Timråfans hem ikväll...! Krossa Bofors..! Ta oss tillbaka till Eliserien..!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Du såg ju senast mot AIK(1-8)!
Nä,jag tror och hoppas på vinst ikväll......!
Låt champagnen flöda i alla Timråfans hem ikväll...!
Krossa Bofors..!
Ta oss tillbaka till Eliserien..!