BIK-TIK 0-4,LIF-AIK 3-0!Grattis TIK o LIF till spel ES nästa säsong! Segerchampagnen är redan uppkorkad o flödar i mitt hem....! Grattis Segertåget(TIK) o Återtåget(LIF) nu är det klart vi spelar i ES..! Tjohooo Bye Bye AIK....!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Segerchampagnen är redan uppkorkad o flödar i mitt hem....!
Grattis Segertåget(TIK) o Återtåget(LIF) nu är det klart vi spelar i ES..!
Tjohooo Bye Bye AIK....!