Med tårar i mina ögon " TACK CRIPPE " för att du valde att stanna ytterligare en säsong i Timrå. Det ska bli kul att följa dig ytterligare en säsong. Vi behöver ha kvar våra egna produkter i klubben så att det inte bara blir utbölingar. Leve TIK. Lall on Lall on sommarsverige och alla Tikare.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Det ska bli kul att följa dig ytterligare en säsong.
Vi behöver ha kvar våra egna produkter i klubben så att det inte bara blir utbölingar.
Leve TIK.
Lall on Lall on sommarsverige och alla Tikare.