Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo vs AIK 200220
Varje gång ja kollar på hockey så blir jag mer och mer förvirrad
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
Thors 22:
Den hinner du på lugnt! Försökte styra samma själv men brorsan jobbade.
Den hinner du på lugnt! Försökte styra samma själv men brorsan jobbade.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo-Almtuna 2022-02-16
henkeiskogen:
En rolig grej angående klubbor som håller. Tror det var Eastons klubbor som för några år höll för ”bra” Så efter det gjorde man så dem enklare skulle gå sönder.
Det är som med allt en business.
En rolig grej angående klubbor som håller. Tror det var Eastons klubbor som för några år höll för ”bra” Så efter det gjorde man så dem enklare skulle gå sönder.
Det är som med allt en business.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
hockey_21:
Fast är det ett bra nyförvärv?
Skulle inte bli så glad om man plockade in en spelare nu som missat halva säsongen.
Fast är det ett bra nyförvärv?
Skulle inte bli så glad om man plockade in en spelare nu som missat halva säsongen.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{9233}:
Det lite skillnad på lagen dem spelat i också. Större chans att få en ledande roll i ett sämre lag.
Skulle tagit Hrivik före alla dagar i veckan.
Det lite skillnad på lagen dem spelat i också. Större chans att få en ledande roll i ett sämre lag.
Skulle tagit Hrivik före alla dagar i veckan.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{5647}:
Stör mig på att du inte skrev lite lettare… istället för lättare
Stör mig på att du inte skrev lite lettare… istället för lättare
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
www.expressen.se/sport/os-2022/os-malvaktens-vadjan--ring-mig-shl-klubbar/
Känns riktigt tråkigt om han går till Timrå eller Leksand
Känns riktigt tråkigt om han går till Timrå eller Leksand
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Rytter:
Han har ju mer anpassat sig till det laget han haft och mött.
Kommer ihåg att många klagade på hans tråkiga hockey när han var i Västervik. Men då hade man ju bara sett matcherna mot ett på pappret bättre Modo.
Han har ju mer anpassat sig till det laget han haft och mött.
Kommer ihåg att många klagade på hans tråkiga hockey när han var i Västervik. Men då hade man ju bara sett matcherna mot ett på pappret bättre Modo.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Frontschwein:
Tror inte nån ryss eller tjeck sitter och bryr sig om sånt. Med rätt pengar går allt.
Tror inte nån ryss eller tjeck sitter och bryr sig om sånt. Med rätt pengar går allt.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
M Horava:
Drömmen är väll ändå att ta ner hv på jorden lite mer.
Dem går rent fram till oss i finalen där vi vinner.
Drömmen är väll ändå att ta ner hv på jorden lite mer.
Dem går rent fram till oss i finalen där vi vinner.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
puffe:
Vi har dock många på kontrakt om vi/när skulle gå upp. Så personligen hade inte ja sett det som en jättestor förlust. Tror vi kan ersätta med något bättre.
Vi har dock många på kontrakt om vi/när skulle gå upp. Så personligen hade inte ja sett det som en jättestor förlust. Tror vi kan ersätta med något bättre.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo - AIK 22-02-04
Gusse:
Big Sam kan inte skada sig, han behövs bara inte ikväll när det är Hasa show.
Big Sam kan inte skada sig, han behövs bara inte ikväll när det är Hasa show.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Bara jag som gärna hade sett att man slår en pling till Niklas Olausson agent?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Nu när det blivit lugnt i Östersjön, kan man tycka att det borde finnas ett jas gripen ledigt för att släppa den där omtalade bombmattan
+ 2
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Trilske:
Man pratade ju om en sniper och en center innan modigs lämna så det kanske är tre nu.
Man pratade ju om en sniper och en center innan modigs lämna så det kanske är tre nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
19MoDo21:
Vet inte, delad på fb från nån som skrivit det på twitter. Så bara rykten än så länge.
Vet inte, delad på fb från nån som skrivit det på twitter. Så bara rykten än så länge.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Kunglouie:
Tyckte han knappt fira när Sam gjorde sitt mål förra veckan heller
Tyckte han knappt fira när Sam gjorde sitt mål förra veckan heller
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Den stora frågan är ju vart fan är nooky eller vad han kallar sig som håller på lule. Han brukar ju alltid sitta på info. Mina källor är tyvärr mest division 1.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Trilske:
Jag glömde fråga varför han gjorde de. Vet heller inte om Modo var en av klubbarna som hört av sig.
Jag glömde fråga varför han gjorde de. Vet heller inte om Modo var en av klubbarna som hört av sig.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Trilske:
Han kommer troligtvis gå till allsvenskan har jag hört nu. Tydligen sex anbud från allsvenskan bla.
Han kommer troligtvis gå till allsvenskan har jag hört nu. Tydligen sex anbud från allsvenskan bla.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Trilske:
Har för mig att han driver företag och det är därför han är där han är just nu.
Har för mig att han driver företag och det är därför han är där han är just nu.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Modo - Karlskoga 20220202
Bad_Brett:
Du kan swisha till
Modotillshl. Alla medlemmar här inne satt emot så snart har vi en ny forward tack vare dig
Du kan swisha till
Modotillshl. Alla medlemmar här inne satt emot så snart har vi en ny forward tack vare dig
+ 8
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Kan ha handlat om zykov bla. Vilka det var vet ja exakt inte. Sen att han sköter förhandlingarna är en sak men inte att han själv har valt dem.
Kan ha handlat om zykov bla. Vilka det var vet ja exakt inte. Sen att han sköter förhandlingarna är en sak men inte att han själv har valt dem.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
S-vikaren:
Dem sista nyförvärven som kom när glader fortfarande var sportchef ska det stå
Dem sista nyförvärven som kom när glader fortfarande var sportchef ska det stå
+ 1
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel:
Vad jag hört från en som pratat med Glader var dem senaste nyförvärven inte ens hans.
Vad jag hört från en som pratat med Glader var dem senaste nyförvärven inte ens hans.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
Amitiel:
Då skriver man inte kontrakt från början heller. Man kan inte släppa alla spelare för att man får ett bättre erbjudande från en klubb högre upp. Absolut inte under den här omständigheterna aagard ska spela OS vi har ett toppmöte ikväll och vi jagar en shl plats.
Då skriver man inte kontrakt från början heller. Man kan inte släppa alla spelare för att man får ett bättre erbjudande från en klubb högre upp. Absolut inte under den här omständigheterna aagard ska spela OS vi har ett toppmöte ikväll och vi jagar en shl plats.
MoDo Hockey > Sv: Silly season
{6870}:
Inte första gången man ställer sig på alla fyra i övik.
Börjar bli lite tröttsamt, skulle vara kul om alla bojkotta kvällens match.
Inte första gången man ställer sig på alla fyra i övik.
Börjar bli lite tröttsamt, skulle vara kul om alla bojkotta kvällens match.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8839}:
Våra talanger går till NHL och vinner Norris trophy bla.
Våra talanger går till NHL och vinner Norris trophy bla.
+ 9
MoDo Hockey > Sv: Silly season
KB:
Det finns ju även spelare som inte varit här eller har anknytning till oss😉
Det negativa med hinken är dock att han skrivit så långa kontrakt med många spelare. Men förhoppningsvis går dem att bryta om vi skulle gå upp. Jag är inte jätteintresserad av att ha kvar mannberg, Svenningson bla.
Det finns ju även spelare som inte varit här eller har anknytning till oss😉
Det negativa med hinken är dock att han skrivit så långa kontrakt med många spelare. Men förhoppningsvis går dem att bryta om vi skulle gå upp. Jag är inte jätteintresserad av att ha kvar mannberg, Svenningson bla.
Föregående · 2 · Nästa