Historik
Föregående · 11 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
nittontolv: Kommer inte hjälpa med LP, det måste in nyförvärv samt att våra såkallade ledande spelare kukar upp!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bänknötarn: Spelar ju tyvärr ingen roll då det är så jävla enkelt att göra mål på brynäs, brynäs kan ju ha hur många chanser som helst och sen gör motståndarna mål på minsta lilla halvchans!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynässpelarna är kvar i omklädningsrummet och där tog dom en ny jävla utvisning, herregud!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om bara brynäs kan hålla sig på banan så är en del vunnit men dom ska dra på sig massa jävla utvisningar hela tiden och då smäller det!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Så jävla typiskt brynäs att det blir match av detta, stäng en matchjävel nån gång!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Och där kom det där jävla målet för Växjö, fan ska dom tappa det här?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Varför lägger Bäckström en fösare efter sargen när han kan flippa ut pucken och tvinga Växjö att börja om, istället plockar växjöspelaren enkelt upp pucken vid blå och bibehåller trycket...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Även om vi vann idag och tog en sällsynt 3 poängare, ska vi lyfta i tabellen och lämna hotet bakifrån så måste det in förstärkningar i truppen, spelare som Bäckström, Kopacka, Bellows m.m är alltför anonyma.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Far åt helvete vilken skön och hyperviktig seger, skål på er brynäsare och ni som ska köra hem från matchen, kör försiktigt!
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Solklar utvisning men studion kommer säkert tycka den va tveksam....
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hoppas Alcen lägger alla förlängningar inklusive alla före detta nhl spelare på is, fullt fokus på förlängning av Bobby, ett STORT föredöme på isen!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tappar vi poäng idag ska tränarna kickas inför hemmapubliken, att dessa jävla förfall kan ske gång på gång är patetiskt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helvete vad dom gick bort sig där och nu nytt BP, ska dom vaska den här matchen också?
Edit jävla domarjävlar!
Edit jävla domarjävlar!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Shinnimin kan ju fortsätta hålla på och förstärka och filma för studion och tv 4 experterna hyllar ju honom som en "energispelare"
JAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAA
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det kommer inte hålla att ta dessa jävla utvisningar sen får vi ju sällan några med oss heller!
Föregående · 11 · Nästa