Historik
Föregående · 12 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hade Bäckström ramlat där som alla Luleåspelare hade gjort hade det blivit utvisning bra av Bäckström att stå upp!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Nopp men detta ska solklart vara mål, hade blivit skogstokig om det var tvärtom men domarna kanske har vevat Bellows bortdömda mål och därav inte hade något val....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte ett skott på mål (och inte ens ett skottförsök) på drygt 8 min......
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ser totalt jävla skit ut I vanlig ordning, det ringer när som helst!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Resultaten från 15:15 matcherna gick ju vägen, kan Brynäs svara med en sällsynt 3 poängare, nja ytterst tveksamt tyvärr.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Om inte det sker en förändring i båset så måste det värvas in ett par spelare omgående, krävs inte mycket för att förstärkningar ska göra avtryck med detta trötta gubbgäng!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Sopan Alcen har inte staken att göra någon förändring i ledarstaben, här måste styrelsen gå in och plocka bort alla inklusive Alcen!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men när fan ska man agera och sparka tränarna åt helvete, det kommer inte bli bättre med dessa jävla dönickar i båset!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herrejävlar vad ofarliga och rent jävla usla dom är framåt, skämnes ta mig fan!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jonjo: Beror mycket på att halva laget är trötta gubbar med runt 4000 nhl matcher ihop, vi saknar spelare påväg upp i karriären som är hungriga, coacherna har ju ingenting i verktygslådan för att förbättra spelet heller!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herregud vad uselt det är i pp!
Och där drar kapten på sig en utvisning också
Och där drar kapten på sig en utvisning också
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Trollcarl: Ja det kan man eftersom att det match efter match är dessa siffror på brynäsmålisarna!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesel: På tal om Sören Persson, han har utövat sin sjukliga härskarteknik här i ungdomshockeyn i Lidköping och även Grästorp efter han lagt pipan på hyllan, nu har han flyttat med sin son och är med och härjar i ungdomslagen i Växjö om jag fattat det rätt. Han har kört över allt och alla här och fått ungdomar att lägga av eller gå till andra klubbar.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
2 av 6 poäng mot Timrå och Örebro får vi va nöjda med, inte illa pinkat.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Astral : Jag såg en match där man slarvade bort 3 poäng och fortsatt uruselt försvarsspel, BP samt tveksamt målvaktspel med mera. Bra att lyckas knipa 2 poäng, nä förändring måste ske nu!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Lugn nu Munkas, du kan kränka ett gäng JA-sägare (stutsar) här inne! Vi fick nästan 3 poäng iaf.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Astral : Finns det någonting att vara positiv över, berätta gärna det!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Känns som en förlust, det värsta med att det blev 2 poäng här är ju att Gällstedt Molin och masken kan lalla vidare i båset....
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hejdå Gällstedt, Molin, Masken och Alcen, försvinn bara FÖRSVINN!!!
+ 2
Föregående · 12 · Nästa