Historik
Föregående · 13 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror vi ska lägga fokus på vårat egna huvudlösa spel på offensiva blå innan straffen, horribelt spel!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Lugn nu Örebro har ett par retroaktiva pp att vänta också och då vet vi ju alla vad utfallet blir!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Med all rätt skulle jag säga detta laget var så jävla hypat inför säsongen med Bäckströms återkomst bland annat, resultatet ser vi nu, pinsamt är bara förnamnet tyvärr!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är inte längre bara defensiven som är usel även offensiven är numera totalt kass!
Och där kom 0-1som ett brev på posten....
Och där kom 0-1som ett brev på posten....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{11102}: Solklart förlust idag tyvärr, ingenting talar för det motsatta.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Att Ove och Masken fortfarande är kvar i båset är befängt, ett stort skämt att inget gjorts åt eländet vi ser på isen, det lallas på som vanligt!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Men lägg ner, att ens nämna att Timrå är kassa efter vårat lags prestation är ju skrattretande!
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Klart som fan en hel del faller på Gälla, att spelet ser ut som det gör och inte ens kunna sätta ett grundspel (som är så enkelt att falla tillbaka på....) är under all jävla kritik och special teams behöver vi ju inte ens nämna, nä Gällstedt, Molin och Masken måste vara borta innan matchen mot Örebro sen bör Alcen ta en tur till Ikea och köpa sig en spegel och se sig själv i och avgå självmant!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Du saknar nyanser i folks kommentarer efter skiten på vi ser på😂😂😂
Där kom 2-0 Timrå....
Där kom 2-0 Timrå....
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Topp 6, nä du detta kommer bli kniven mot strupen för att undvika kval, stor risk att det blir kval mot Leksand, ja så jävla illa är det tyvärr!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Japp vi kan ju inte direkt gå ner på folk heller för alla är ju fan lika dåliga.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gillar ju Gällstedt men nu är det fan dags att sparka tränartrojkan, finns ju inte ETT enda tecken på förbättring i spelet överlag!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dom har verkligen inte en aning om vad dom sysslar med i special teams.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Skulle skett för länge sen, patetiskt att ansvariga får stå kvar och lalla i båset!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Mogen kommentar, du blir nog förmodligen avstängd för den kommentaren.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Seriöst har du sett matchen, parodi att du förskönar detta jävla alibispel!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Hur tänker du då, att vi börjar skapa chanser efter 45 min spel?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
När dom väl vaknar till efter 45 min så bränns det läge efter läge.....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Ja special teams och försvarsspelet är ett stort skämt och har varit hela säsongen det som värst av allt i denna jävla sörja är att ingenting görs åt eländet.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Under all kritik att ansvariga för försvarsspelet är kvar i föreningen, gör om gör rätt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Detta jävla försvarsspel är ett sånt jävla skämt, sicket jävla skämt!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hockeylördag hos dottern och svärsonen i deras nyköpta lägenhet, båda döttrarna samt farsan (jag)i brynäströjor och svärsonen i frölundatröja (måste blivit någon förlossningskomplikation där). Skål och god jul på er brynäsare!
+ 8
Föregående · 13 · Nästa