Historik
Föregående · 14 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Ja hur man ska placera dessa rykten på trovärdighetsskalan har jag inte en jävla aning om, som sagt ett simpelt rykte!!!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kopenga Kickass: Yes det florerar ett rykta att Kopacka och Ty Rattie är nära Timrå.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt pinsamt hur vi spelar i egen zon, jag blir vansinnig av att se skiten!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bara en tidsfråga innan rögle drar ifrån, detta jävla kladd till spel håller inte!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Seriöst, vad vore hockeysnack utan Munkas, ingenting!
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Petrov: Nä men resten av matchen är det män mot pojkar, total utskåpning, vi får vara glada att det "bara" blev 0-3...
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Sväva inte iväg nu, jag är livrädd för matchen mot Leksand i morgon där dom flesta räknar in 3 poäng. På lördag är man på plats i scandinavium, hua 👍
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Totalt, jag är riktigt imponerad av brynäs insats i den här matchen.
+ 1
Föregående · 14 · Nästa