Historik
Föregående · 15 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Otroligt svårt att komma till lägen och när det väl blir ett läge är det blött krut i bössan!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Uppenbarligen skiter spelarna fullständigt i vad tränarna säger.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Den staken har inte Alcen, styrelsen måste gå in och skicka både ledarstaben och Alcen!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Ja den backsidan skrämmer ingen, kommer bli tufft idag. Någon som vet hur det gick med Kempny?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Kunde du ju skrivit direkt till MrCarla när han hoppade på mig i torsdags med alla möjliga påhopp men då lös du med din frånvaro, skillnad på folk och folk här inne. Jag kommer inte kommentera den pajasen någon mer gång!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Nä jag gick absolut inte bananas, det är MrCarla som är efterbliven på riktigt och bara spottar ur sig massa personliga påhopp mot mig, en stor jävla pajas är vad han är, en stor jävla nolla som är tuff bakom sin skärm.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Ojojoj, ta inte i så du skiter ner dig😂 det var rätt många personliga påhopp i dina inlägg mot mig men vet du vad jag skiter fullständigt i det du skriver, jag är inte lika lättkränkt som dig men hade det varit tvärtom hade inlägget raderats direkt med en avstängning som följd men men det är skillnad på folk och folk här inne antagligen.
Ha en trevlig helg.
Hälsningar Forsberg
Ha en trevlig helg.
Hälsningar Forsberg
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Men kära lilla Gällstedt, bli starkare på pucken någon jävla gång då, JÄVLA SVAMMEL hela jävla tiden!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Gavve: Då kan man räkna med att HV käkat taggtråd till lördag och lär åka hem med 3 poäng från Gävle på lördag....
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vi kommer bli kvar där nere i botten av tabellen, laget är så jävla felbyggt av Alcen så klockorna stannar!
Nu BP.
Nu BP.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Försvarsspelet är så jävla uselt så det är rent pinsamt, fyfan vilket jävla haveri!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vore ju trevligt om våra målvakter kan göra några monsterräddningar ibland också.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
PåveMolin: Man skäms, vad är det för jävla svin som håller på så här?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Honken72: Exakt, huvudet på spiken😉👍
Om ni hade träffat mig irl så hade ni inte trott det var samma person, det kan jag lova👍
Om ni hade träffat mig irl så hade ni inte trott det var samma person, det kan jag lova👍
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: Inte konstigt han är besviken, Rögle är ju det bättre laget, varför skulle han inte vara besviken?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Thellen: Vi gör en bedrövligt dålig 3:e period också (förutom kvitteringen) även halva 1:a är inte speciellt bra, detta spel duger inte!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: Och, Kempny är fortfarande en superflopp som stavas Alcen!
+ 1
Föregående · 15 · Nästa