Historik
Föregående · 21 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu får fan 1:a linan steppa upp idag, hade gärna sett att man splittrar den.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Grin-Olle: Här tycker jag det är bra att ha en tränare som Gällstedt som aldrig kommenterar domarinsatsen (även om han ibland gärna får göra det). Blir ganska pinsamt av Leksand att gå ut och gnälla på domarinsatsen efter en match som denna då den enda anledningen till att det bara blev 3-2 var på grund av storspel av Leksands målvakt samt brynäs ineffektivitet, statistiken visar klasskillnad!
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hur I helvete kan leksingen få stå så ren framför mål, det här laget är så jävla uselt defensivt så det är skrattretande!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Inte en chans att vi håller tätt bakåt med detta hjärndöda spel i egen zon gäller bara att göra en jävla massa mål framåt
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det är ju inte bara att vi förlorar en match till utan vi är tillbaka i gamla synder igen, mål i röven i varje BP, målvakten läcker, vi släpper åter in 7 mål (MOT LHC) på hemmaplan, nä damer och herrar detta håller inte tyvärr.
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Helt otroligt om dönickarna i båset får vara kvar efter detta dock vet man att inget kommer att hända, pajasförening!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kåge: Inte en jävla chans, detta laget kommer bli cementerade i botten!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herregud vilken kapten vi har, helt osynlig och totalt oduglig....
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vill aldrig mer se Gällstedt, Molin och Masken i båset igen, Alcen försvinn du med!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Som sagt, man vet att det blir mål i röven..... så jävla tröstlöst lag....
Nu kommer 3-4 i BP också....
Nu kommer 3-4 i BP också....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Kan man ju undra, det mesta säger väl att man värvar tillbaka en målvakt som Clara som var TOTALT värdelös förra säsongen. Sitter Alcen och scoutar på EP?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Erat: Nädu play in om vi om vi har tur men det känns som detta kommer sluta i ett praktfiasko ( är ju iofs ett praktfiasko att hamna i play in).
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
rafalski: Vi är redan i bottenträsket och lär förbli där nere, snacka om fiasko, skicka sömngångarna i båset åt helvete!
+ 2
Föregående · 21 · Nästa