Historik
Föregående · 143 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
70 Rodrigues: Förlåt att jag drog upp det, ska inte inträffa igen ;) ...Hur mycket? Vet inte du men nog har han kostat klubben en hel del på många olika sätt.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Fanzin: Okey Timrå kan jag ha förståelse för....MEN Hv71 är det verkligen sant...så skadad kan väl ingen Gävlebo vara? :) Luleå supportern måste väl ha varit allas vår käre Berg eller?
Brynäs IF > Sv: Nicklas Danielsson
p j davydjoos: Det var iaf ett steg i rätt riktning att han fick chansen i straffläggningen...hoppas tuppkammen växer ytterligare på Nicklas nu.
Brynäs IF > Sv: Luleå HF—Brynäs IF
Dom verkar ha kämpat och åkt skridskor idag iaf...inte omöjligt att dom hade vunnit mot Timrå med kvällens intensitet....det är då fan att dom bränner krutet i "fel" matcher.
Brynäs IF > Sv: Luleå HF—Brynäs IF
Huge: Tydligen är det jävligt viktigt för Brynäs....Gör man NOLL mål på sex perioder så....
Brynäs IF > Sv: Luleå HF—Brynäs IF
Jaha...då kommer vi garanterat få höra att det gällde att få första målet för att vinna matchen :(
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Om vi inte kan slå Timrå hemma frågar man sig om vi tar Luleå(b), VF(h), MoDo(b) innan vi igen blir nollade hemma mot Timrå.....brrr...
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Beezer: Ähh lägg ner...varken den fysiska eller psykiska urladdningen är faaan inte så mycket större efter ett urvattnat derby mot 4-5 gamla "lagkompisar" än mot låt oss säga...Djurgården. Kan man fan inte ta två matcher på 4 dagar har man inte i ES att göra...OCH som jag sa SPECIELLT på hemmaplan.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Är man proffesionell och tjänar en massa pengar så SKA man kunna prestera 3 dagar senare...särskilt inför hemmapublik.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Timrå IK
Verkar som Kapanen har en sån där dag då det blir VÄLDIGT svårt att göra mål :(
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Tack Brynäs!
20 Lindgren: Haha tack för rättelsen...hursomhelst var det iaf inte den Lind i tekningscirkeln som man är van vid.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Leksands IF
Christer Olsson såg lite surmulen ut idag iaf :) Bowlade på banan bredvid honom idag....och inte var han så bra på den sporten heller ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Tack Brynäs!
Skönt att se Nyllet fightas oxå, drog tröjjan över huvudet på Holm på riktigt NHL-manér :)
Brynäs IF > Sv: Tack Brynäs!
Fan va härligt...glappet ner ökar. Men vad har hänt med Linds tekningar??? max 20 % i dag. Men tack för målet i öppen kasse iaf det fixade vinsten på bomben :)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
11 repesktive 14 poäng ner till Malmö och Södertälje...pust...nu kör vi över Leksand av bara farten...hoppas Lind är tillbaka.
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
Lilljanne: Nää :) Dom försöker verkligen bli omtyckta och kända som en fin och ödmjuk klubb. FAAN va viktig utgången på denna match är...vinst och "svackan" är över och en ny kula kan påbörjas. Tappad tvåmålsledning inför sista och förlustraden förlängs och svackan kan fortsätta många många matcher ytterligare
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
4-4 i skott!!!!! Hehe kommentatorn stänger av micken så fort det bara går..han hinner inte ens avsluta meningen.
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
Psykologiskt mål...håll detta till pausvilan nu!!!!!!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
Ajaj Jacob fri...fan att det alltid är fel gubbe som får chanserna
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
Nu börjar jag bli riktigt nervös....avståndet ner till kvalstrecket kommer att vara nånstans mellan 11 och 5 poäng om en timme....huva vilken skillnad.
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
"9-10 i skott...det tyder på att Brynäs har mer skott på mål" - Kommentatorn
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
Huge: *skäms* Ett mål till av Björne och han går upp i delad ledning i den interna mål-ligan
Brynäs IF > Sv: MIF Redhawks-Brynäs IF
Björne igen!!! going for hattrick?? Tydligen snyggaste målet på länge i Malmö, blir kul att se på hockeykväll
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Niklas Danielsson blev så till sig efter målet att han drog på sig en utvisning av bara farten...iof om han gör 3 mål så får han väl ta 3 utvisningar....inte mig emot :)
Brynäs IF > Sv: Linköpings HC-Brynäs IF
Soling får en assistpoäng...bra för självförtroendet...mumma
Brynäs IF > Sv: Vad blir slutresultatet idag
Lunkan: Hör av dig till sommarn så bjuder jag på en pilsner på Orsayran. Själv börjar jag ställa in mig på ca: 4-5 pinnar..opps...Ssssch....
Brynäs IF > Sv: Vad blir slutresultatet idag
Lunkan: :) Ibland när jag är riktigt virrig och febrig kan jag till och med få för mig att jag är Leksing....brrr inte lätt att bo här uppe ska du veta.
Brynäs IF > Sv: Vad blir slutresultatet idag
70 Rodrigues: Hehe ja vi får väl hoppas att comebackande P3 ger 3P ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Vad blir slutresultatet idag
Tyvärr så blir det 4-2 tror jag, tröstmål av B.Danielsson och Miettinen...MEN sen tar vi två raka segrar banne mig.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
5 sekunder kvar av sudden och en ev. utvisning är helt ofarlig...då ska man faaaaaan slå ner motståndaren!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Lilljanne: Jaha vi får välja? :) Okey då tar jag en trepoängare...jag vill att vi ska vinna med 6-4, mål av B.Danielsson och Anger.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Kan det vara så att vi är på väg mot säsongens första övertidsdrabbning?
Föregående · 143 · Nästa

