Historik
Föregående · 144 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
GOD NATT...det här börjar ju likna en annan historisk match mot MoDo i Gavlerinken....SUCK
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Fy fan 2-2 och på en tveksam utvisning enligt kommentatorerna..jaha då var man nere på jorden igen då....FAAAN att det inte kan bli några lätta trepoängare nångång.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Modo
Gud va härligt SOOOOOLING...nu lossnar det
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-MoDo Hockey
70 Rodrigues: Har Dackell dött?? ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Huge: Hörde du inte i början när han tippade Färjestadsseger....typ "tror att Färjestad vinner..även om det tar emot att tippa mot Brynäs"...eller hörde jag helt fel..hmm. Skaplig ersättare för Cassel isåfall hehe
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Färjestads BK-Brynäs IF
Calle Johansson verkar vara väldigt förtjust i Brynäs....hmm..intressant...kan det vara så att det lag som får Calles underskrift är Bry...näee just ja, pengar ja...fuck.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Inga hnl-proffs i brynäs?
Anger gör mål i landslaget. Hoppas han kommer igång nu.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Stunder man minns!
65Selander: Tack ska du ha!!! Min sambo kom in i rummet och undra varför hennes 30 åriga kille sitter och gråter :) Helt underbart...ståpäls!
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Södertälje SK
Hehe nu börjar Djurgårdens upphämtning 2-7...man vet aldrig när det gäller LIF :)
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Södertälje SK
Hong Kong: Fan va härligt!! LÅNA UT LITE FLER SPELARE NU! Kanske borde låna ut Soling oxå.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Södertälje SK
Nu kommer han garanterat göra ett till....
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Fan vilken otur...stolpen Bjurling hade inte en susning var pucken var...PP iaf
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Alla som innan säsongen trodde att Björn Danielsson skulle ha gjort näst mest mål i laget efter 15 omgångar räcker upp en hand.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Tänk om dom kunde vända ett 2 målsunderläge...då ÄR det bevisat att det NYA Brynäs är här.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Mickis: Det är lugnt...Brynäs har en jävligt breeeeed trupp ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Hutta: Ja, du är nog inte ensam om den känslan...15-9 i skott till Brynäs till råga på allt, Bjurling är nog rejält uppvärmd nu. Nä ett snabbt mål i början av 2:a nu så jävlar.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
RavenLord: Hehe ja dom har inte många rätt...Fan är Cassel skadad nu? Förhoppningsvis slipar han om skridskorna...kanske inte ska lita på tjommarna i radion
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Brynäs kör med 4 kedjor och 3 extra spelare enligt kommentatorerna haha.
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Gusten: Med betoning på nästan och löst...skulle slängt med ett kanske så hade jag garderat upp mig rejält :)
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF-Brynäs IF
Leksand hade 2-0 borta mot HV71 efter 1:46....skaplig inledning, tur är att HV reducerat nu iaf.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hutta: Inte om Kupan får bestämma ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Smart av Kupan att plocka ett par minuter nu när matchen är avgjord...hehe han vill verkligen vinna busligan :)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Ford Prefect: Fan va kul det är med hockey nu :) Ska bli jävligt intressant att se matchen på lördag.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Skaplig bredd Färjestad har, 4 mål så här långt i kväll men inget av Jönssonligan
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Haha tomtarna i webradion snackar om att det är avgjort...är det första matchen dom ser i Gavlerinken eller? Sätt trean nu Molin!!!
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Kör på nu för faan...inge sarg ut i 30 minuter nu som det brukar bli. Är fan mer nervös nu än när det stod 0-0 ;) KÄMPAAAA
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Föregående · 144 · Nästa

