http://www.gustgryvel.com
Historik
Föregående · 145 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
sylf: Ja vi får sikta på 94 :) Kan det vara så att mitt misstag i själva verket var en förnimmelse?
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jag "glömde" bort Timrå-matchen...Tänkte: Luleå, Frölunda och nu Luleå igen..*skäms*
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Hutta och Sylf: Haha det är jag som yrar som en galning...pinsamt gick vilse i swehockeys statistiklabyrinter...sorry helt förvirrad. OKEY då typ 22 minuter då ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Korhonen har nu hållit nollan i 94 minuter och 7 sekunder...inte illa, det får gärna fortsätta en bra bit över hundra.
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Vafan spelar Kupan och Björck ihop igen nu?
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Frölunda vs Brynäs
Faan kul för Jocke i mål att det rinner iväg...NOT
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Frölunda vs Brynäs
Kan Brynäs spela som i denna period lite oftare är slutspel ett faktum...Härlig intensitet och bra forechecking, HÅLL I NU!!!!
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Fan va ovärdeligt att ha en tekare som Lind i laget...härligt, viktiga 3 poäng
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
lindberg: Ungefär som Brynäs utan Kapanen tror jag ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Jaaaa Anger...kan man hoppas på en ketchup-effekt ;)
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Luleå HF
Inte så konstigt att Molin inte gjort nått mål än...Dags att börja skjuta lite kanske...3 skott på 5 matcher.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-LHC
Lilljanne: Kommer nog stå sig ett tag tror jag...i alla fall tills nästa match i Gavlerinken
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
MEN GÖR NÅNTING!! Kör över Norrena...plocka in en femma på måfå från läktaren...NÅNTING
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
Nää nu är det dags för Björck och Kupan att gå in och ta en fight alá NHL och skrämma skiten ur LHC...Gäller att få nått som skakar om
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs-LHC
Martin: ÄR verkligen bättre i år? Vi började med två raka förra säsongen...
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs-LHC
Ähh gilla läget....0-3 på hemmaplan efter 5 minuter...då ÄR något galet...
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs-LHC
Faan oxå...Brynäs (läs Anger) missar öppet mål...och sen tavla av Korhonen...Ridå
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: Brynäs får kritik för ölförsäljning
sylf: Dom verkar vara slöa idag också....faan Anger nära sätta den
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Brynäs IF > Sv: IK Oskarshamn - IF Troja/Ljungby
p j davydjoos: Hehe jag satt utropstecken efter femman för att betona att jag tyckte att den var absurd då jag antar att 5 matchstraff är omöjligt för en spelare att få på ett och samma gruff....men nått säger mig att du förstod vad jag menade :) Sen trodde jag att fakultet var ett annat ord för universitetsavdelning???. Förresten...vad innebär det när man skriver tre stycken frågetecken efter ett ord som jag gjorde alldeles nyss... :)
Brynäs IF > Sv: IK Oskarshamn - IF Troja/Ljungby
Lilljanne: Fast kan det verkligen stämma? Enligt onlinerapporteringen verkar Jesper Andersson ha åkt på 5! matchstraff i sista perioden..måste ha varit en jävligt ful grejj :)
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Hehe riktigt roligt att höra på kommentatorerna....Synd bara att LIF tog extrapoängen
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Herregud!!! kommentatorn i Globen vet inte hur poängen fördelas när det blir sudden och straffar!!!
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fagersta: Brynäs ser alltså sega ut och SSK ser tunga ut.... Hoppas SSK kollapsar först :)
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Clarence: Nä och med tanke på att vi går runt på tre femmor så kan det ju bli lite svettigt.....Men nu tänker vi positiva tankar....assa brassa mandelmassa!!!
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
65Selander: Typiskt när han precis började få tillbaka självförtroendet...hoppas han är tillbaka snabbt.
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Vafan är det som händer?? SSK verkar ha fått spatt...höll på att teka in pucken i eget mål...utklassning talas det om...härligt
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Fan va onödigt av Soling att ta en utvisning nu när dom hade sånt flyt...håll i nu!!
Brynäs IF > Sv: Södertälje SK-Brynäs IF
Vem behöver Molin i andrafemman....J.J´s andra mål bredvid Malmström och Lind
Länkar:
http://www.gustgryvel.com
http://www.gustgryvel.com
Föregående · 145 · Nästa

