Historik
Föregående · 5 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Luleå HF 24-12-19
Heyerdal: Gå in på din användare och admin. Där fixar du bilden.
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Glöm inte att Timrå IK har en insamling för musikhjälpen om ni vill bidra.
+ 7
Timrå IK > Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
Modo vann rättvist. Pettersson, Lander, Hållander och resten av de ledande spelarna...var höll de hus idag?
Timrå IK > Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28
Ännu ett pp...kanske vi får iväg ett skott till då.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Växjö Lakers HC 24-11-23 Borta
Keriksson: Ingen utvisning. Väldigt konstigt, men tycker Färjestad kommer undan lite väl ofta.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Leksands IF 2024-11-16
mikenomad: De här förslagen ni har om förändringar i arenan får ni gärna skriva i tråden Timrå IK:s organisation.
Det säger jag bara för att det blir enklare för de som läser från klubben att hitta såna förslag. I övrigt bra förslag!
Det säger jag bara för att det blir enklare för de som läser från klubben att hitta såna förslag. I övrigt bra förslag!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tidig spelarentré i morgondagens match emot Leksand pga tröjhissning. Trevligt med en hyllning, men 15-20 min känns långt.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Gavelo: Ja, det kan jag inte svara på.
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - IF Malmö Redhawks 24-11-02 Borta
Gavelo: Det är väl något han säger utåt, men nog tror jag att det arbetas i bakgrunden på något. Om inte så är det nog så nära tjänstefel man kan komma.
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2024-10-31
X-Län: Sanny skriver om Erixon och vad det kostar.
+ 3
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-10-26
Det ser ut som om vi tappat energin vi har haft tidigare. Tre svåra matcher kvar innan uppehållet. FBK, Frölunda och Örebro. Vill det sig riktigt illa så blir det fem raka förluster.
+ 3
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
Saleva: Färjestad är ett bättre lag, men de har väl inte övertygat på sistone. Någon gång ska ni väl kunna överraska.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-10-26 Borta
{9315}: Det är väl i dag när inte så många tror på er som en seger skulle kunna komma.
+ 1
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Kerstin_k: Tänkte som så att vi spelar en otroligt jobbig hockey nu och får vi en period då allt inte klaffar helt perfekt, så kan det bli väldigt tungt. Man känner tröttheten på ett helt annat sätt än när allt flyter på.
Men jag hoppas också på att svackorna inte blir för långa .
Men jag hoppas också på att svackorna inte blir för långa .
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Jag är försiktigt optimistisk efter den här matchen. Dock så är jag ganska säker på att vi kommer att få en tung period då allt sätts på prov. Så jag är också försiktigt glad just nu.
Så länge vi orkar spela så här och får vara relativt skadefria så tror jag på en rolig säsong.
Så länge vi orkar spela så här och får vara relativt skadefria så tror jag på en rolig säsong.
+ 7
Support > Sv: HockeySnacks drift-tråd
Sedan ett par dagar tillbaka har jag problem med mina gula lampor vid nya inlägg. De lyser bara ibland.
Inget världsproblem, men ändå...
Inget världsproblem, men ändå...
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ställde frågan igår, men fick inget svar så jag testar igen. Är det någon som vet vad föreningen budgeterat för publiksnitt?
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Rögle BK 2024-09-28
4500 i publiken. Någon som vet vad föreningen budgeterat för?
Föregående · 5 · Nästa
