1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2743369

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Jag är försiktigt optimistisk efter den här matchen. Dock så är jag ganska säker på att vi kommer att få en tung period då allt sätts på prov. Så jag är också försiktigt glad just nu.

Så länge vi orkar spela så här och får vara relativt skadefria så tror jag på en rolig säsong.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2024-10-05
Hälge: Klart det kommer gå upp och ner över säsongen. Timrå kommer att hamna i svackor och det kommer att studsa emot. Tror fan att vi kommer att ha matcher där vi inte lyckas "ta betalt" i år också.

Det som känns tryggt är att spelstilen bygger på hårt jobb, skridskoåkning och tydligt spelsystem. Och ännu mer hårt jobb. Det, inbillar jag mig, torde innebära att svackorna inte blir så långa.

Förlora en match. Jobba hårdare nästa match, gör mer rätt. Lite så.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer