Historik
Föregående · 29 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Satt just o funderade på det, och det är vi väl… Vi är ju i toppform nu o siktar uppåt, men OM det skulle skita sig så är det skönt om Malmö håller sig en bit längre ned i tabellen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: På tal om kval så tittar jag på Almtuna - Hv, där Andren motat 14 skott i första och håller sin nolla än. Vilken skillnad att se karln i HA, ser så stabil ut.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8839}: Tråkigt med skador, o hoppas att eran spelare är på benen snart. Tacklingen tyckte jag var sjyst, men ibland tar en ok tackling illa ändå. Tänker tillbaks på Scotts hjärnskakning förra året…. 😩
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bratwursten : Målet är o har varit att undvika kval. Men OM vi går till slutspel, och OM vi drabbas av Mannereffekten o tar SM-guld så är det helt ok. 😉🍺🍺🍺
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Äntligen en skön lördagkväll, känns som det var ett tag sen. 🍺
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Du har helt rätt. När jag växte upp på -70 och -80 talet, så var det landhockey, fotboll på sommarlovet mm. Idag ser man knappt några barn o ungdomar ute o leka/träna som förr. Det är helt andra lekar idag framför skärmar där de inte aktiverar kroppen alls. Nu låter jag som en grinig gubbe, men det är så viktigt att röra på sig, o det verkar bara vara de som tränar aktivt i en klubb/lag som får den stimulansen idag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Kul att se presskonferensen, när ännu en tränare som hyllade Brynäs spel. Nämndes också att vi spelat bra tidigare, och fått mindre poäng än vad vi förtjänade.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Vi kan väl börja med att titta oss själva i spegeln. Jag är inte alltid stolt över vad man vräker ur sig i tv-soffan, och då kan vi tänka oss hur det är på isen när spelarna är fulla av adrenalin och fått en smäll eller två.
Svordomar måste få förekomma, så länge det inte kommer till trackaserier om anhöriga som blir kallade h**a osv.
Svordomar måste få förekomma, så länge det inte kommer till trackaserier om anhöriga som blir kallade h**a osv.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: När man fått lite distans till matchen så är det en studspuck och en felpass som gör att vi förlorar matchen.
Kör hårt nu på varje träning o fixa till ett bättre powerplay så vi kan slippa gå o lägga oss med ångest o oro.
Kör hårt nu på varje träning o fixa till ett bättre powerplay så vi kan slippa gå o lägga oss med ångest o oro.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Inte bra. Vi får hoppas på den gamla klyschan att när någon fattas, kliver någon annan fram. Vem vet, det kanske blir Gunler, Björk eller Molin…. 😐
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Att den här matchen sved extra hårt beror förmodligen på att vid både 2-0 och 3-1 var jag bergsäker på 3 poäng. Att sen åka hem med 1 pinne, det gör ont…
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkz: Stackars Manner som är så jävla kompetent, trevlig o bra på alla sätt som har spelare som förstör matchen så här. Domarna hoppas jag går hem o tittar på matchen igen. Vi tog flera utvisningar, men de släppte flera för LHC som var glasklara.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
BIF Kungen: Tappar vi den här matchen då är det bara spelarnas fel. Måste tygla humöret.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Absolut. Inget emot andra supportrar bara de inte kliver in o hånar. Det gör varken Mattias eller Charliejfc våra två trognaste anhängare här.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Gött! Hockeylördag att se fram emot, eventuellt…
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: På Brynäs hemsida nu:
Under december höll han nollan i fyra matcher, varav tre på raken.
Nu har han utsetts till månadens spelare i SHL.
Stort grattis, Veini Vehviläinen!
Under december höll han nollan i fyra matcher, varav tre på raken.
Nu har han utsetts till månadens spelare i SHL.
Stort grattis, Veini Vehviläinen!
+ 30
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: När man har en fin familj och ett jobb man trivs med, o ska gå på långledigt nu, ändå går man in i en depression är man inte får se Brynäs imorgon. Var kan man söka hjälp? 🤪
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brooklyn forever: Det står på Brynäs hemsida att de sett över möjligheten att få en alternativ motståndare, men den möjligheten finns inte.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Auchinleck: Så jäkla trist!!! Hade varit så kul att plocka 3 poäng imorgon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
puffe: Skulle inte förvåna mig om Modo vore på väg att knipa en SHL plats, och ligan stängs ned. Är det något lag som hör hemma i SHL, så är det laget från Ö-vik som har fått fram så många världsspelare.
Hv får gärna vara kvar en säsong till i HA,
Mvh en glad smålänning.
Hv får gärna vara kvar en säsong till i HA,
Mvh en glad smålänning.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tränarna brukar ofta ta på sig förluster, men spelarna har också ett ansvar. Vad det gäller gårdagen så var det ingen katastrofal insats. Alla lag förlorar, och FBK har vi svårt för.
Lite uppehåll nu, o sen kör vi på igen, och jag tror på en bra fortsättning på säsongen. Det finns kvalitet både i laget och på tränarsidan.
GOTT NYTT ÅR till alla här på forumet, oavsett vilket lag ni håller på. 🎉
Lite uppehåll nu, o sen kör vi på igen, och jag tror på en bra fortsättning på säsongen. Det finns kvalitet både i laget och på tränarsidan.
GOTT NYTT ÅR till alla här på forumet, oavsett vilket lag ni håller på. 🎉
+ 11
Föregående · 29 · Nästa
