Historik
Föregående · 30 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge:" Hoppas båda blir kvar nästa säsong! 🙏🏻"
Det håller jag med om! Sådan underhållning att se dessa spelare. Tror att de har lyft hela laget med deras spelglädje och puckskicklighet.
Kan vi klättra i tabellen med så borde det vara större chans att få ha kvar dessa lirare nästa säsong också. F-n vad man längtar till nästa match!!!
Det håller jag med om! Sådan underhållning att se dessa spelare. Tror att de har lyft hela laget med deras spelglädje och puckskicklighet.
Kan vi klättra i tabellen med så borde det vara större chans att få ha kvar dessa lirare nästa säsong också. F-n vad man längtar till nästa match!!!
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Känns som grabbarna skött både träning o kost bra mycket bättre än vad jag själv gjort vilket jag uppskattar…. 😎
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Vi kan väl hoppas att Dima är fansens värvning, då har vi verkligen fått valuta för pengarna.
Så otroligt roligt att se honom tillsammans med Palve, ( som för övrigt inte platsade i LHC)
Där ser man vad ett miljöombyte kan göra.
Så otroligt roligt att se honom tillsammans med Palve, ( som för övrigt inte platsade i LHC)
Där ser man vad ett miljöombyte kan göra.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: " Ja hur skall vi få dem att vaccinera sig tro?"
Jag tycker att det är ett enkelt beslut. Coviden har tagit tusentals liv bara i Sverige, vaccinet har väl inget dött av än, vad jag vet.
Jag tycker att det är ett enkelt beslut. Coviden har tagit tusentals liv bara i Sverige, vaccinet har väl inget dött av än, vad jag vet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Julen i all ära, men fasen vad tomt det är utan hockey...
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ”CSKA Moskva och Viktor Svedberg går skilda vägar!
206cm och 106kg tung tvåvägsback.”
Tänk er han och Berra som backpar. Motståndarna kommer inte våga äntra isen ens. 😎
206cm och 106kg tung tvåvägsback.”
Tänk er han och Berra som backpar. Motståndarna kommer inte våga äntra isen ens. 😎
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Jag tycker att förlorad är ett bra uttryck för en sjyst kille som tyvärr inte platsar i SHL längre. Lycka till Viktor!
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Vi som sneglar lite på andra lag kan ju fundera på vem vi ska hålla på när Malmö möter Timrå den 21a. Håller med munkas om att vi får vara nöjda om vi slipper kval, men med lördagens match mot Frölunda i färskt minne så känns ett slutspel helt troligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9684}: Fortsätter vi som i första, då har vi bra chans att ta hem det här. Nu kör vi!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jugge: Vi brukar inte direkt ha lätt för Färjestad, så jag tycker att det kritiseras lite väl mycket.
Timrå tar noll poäng och Djurgården tar en pinne. Nu tycker ju vissa här inne att andras lags poängskörd inte spelar någon roll. Jag tillhör inte dessa, utan njuter när deras klättring i tabellen uteblir.
Ha det gött allesammans!
Timrå tar noll poäng och Djurgården tar en pinne. Nu tycker ju vissa här inne att andras lags poängskörd inte spelar någon roll. Jag tillhör inte dessa, utan njuter när deras klättring i tabellen uteblir.
Ha det gött allesammans!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ska vi jämföra poäng sett till förra året, om jag inte minns fel så fick vi några vinster som vi inte alls förtjänade. Utspelade, men kontrade in något mål. Spelet i år känns tryggare, o borde bli bättre ju längre säsongen går.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: ”Det är ju fortsatt Brynäs som måste ta sina poäng, svårare än så är det inte.”
Det måste vi, men om vi inte gör det så är det VÄLDIGT skönt när andra bottenlag förlorar.
Det måste vi, men om vi inte gör det så är det VÄLDIGT skönt när andra bottenlag förlorar.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Om ändå Luleå kunde vara lika kassa när de möter Brynäs…
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vad är det som händer? Våran ångest är ju ingenting mot HV fansens.
Skål på er Brynäsvänner! Vi är i SHL 🍺🍺🍺
Skål på er Brynäsvänner! Vi är i SHL 🍺🍺🍺
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{363}: Ska vi fokusera på lite hockey istället? Det är visst match ikväll. 😉
Håller med Charliefz om att det kan bli en jämn match. Tar vi poäng borta mot Rögle så får vi vara nöjda. Känns inte helt omöjligt.
Håller med Charliefz om att det kan bli en jämn match. Tar vi poäng borta mot Rögle så får vi vara nöjda. Känns inte helt omöjligt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forestonepearl : Usch nej. Hv åkte på sin tredje raka förlust. Tack o lov att det inte är vi. Skickar en tanke till Bombom o Nisse. ❤️
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Äntligen lite medflyt!!! Gött! O ännu en tränare som säger att det var rättvist. Är vi det nya gullelaget???!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: ”Utan deras kris skulle man snacka om kris i Brynäs istället.”
Om vi ska prata om kris så är vi inte ensamma i alla fall. Vi kan efter kvällen vara på 10e plats.
Om vi ska prata om kris så är vi inte ensamma i alla fall. Vi kan efter kvällen vara på 10e plats.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: munkas, dina inlägg kan vara riktigt roliga att läsa, du har mycket humor i dig. De kan också vara riktigt usla, som det senaste du la upp. Vi ser ju alla att det är ett helt annat go i laget under Manners ledning. Det går inte att jämföra med förra året.
Ryck upp dig nu o lägg gärna in fler humoristiska inlägg, men det senaste kan vi ta o glömma.
Ryck upp dig nu o lägg gärna in fler humoristiska inlägg, men det senaste kan vi ta o glömma.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vad är det här??? Skulle in och läsa lite hockey så här dagen efter, men hamnar i någon form av ”vem skrev vad o hur”…..
Tillbaks till hockeyn nu.
Tillbaks till hockeyn nu.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: 1 poäng är helt ok mot Frölunda, men vi hade inget flyt med domare ( som tycker att det är slashing när man petar med klubban) eller att våra sk toppspelare som ska leverera. Men värst av allt är att Timrå tar 3 p.
Orkar inte med ett kval till den här säsongen.
Orkar inte med ett kval till den här säsongen.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Fattas bara att de värvar Andren, o han börjar storspela…. 🤪
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern:" men vad ska man göra åt dessa matcher där man efter 30 sec ser att man inte är med mentalt? Och vi slänger bortatchen direkt?"
Det är nog ingen som kan svara på vad som hände efter nedsläpp. Det var inte 1 eller 2 spelare som tabbade sig, hela laget stod och tittade på när Luleå snurrade runt.
Bara att glömma gårdagen och se fram emot Frölunda imorgon och vi kan nog vara säkra på att när pucken släpps så är ALLA spelare på tårna.
Det är nog ingen som kan svara på vad som hände efter nedsläpp. Det var inte 1 eller 2 spelare som tabbade sig, hela laget stod och tittade på när Luleå snurrade runt.
Bara att glömma gårdagen och se fram emot Frölunda imorgon och vi kan nog vara säkra på att när pucken släpps så är ALLA spelare på tårna.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Är tanken att Karlsson ska ta Andréns plats som andrakeeper, en lite tryggare backup, eller kommer kommer Veini få kliva åt sidan?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Favorit i repris... Hur tänker man där? Vi behöver en ny tränare som kan hålla oss kvar i SHL, vi ringer snubben som skickade HV till Allsvenskan.
Det är visst inte bara Axle som skriver under groggarnas glada tid.
Det är visst inte bara Axle som skriver under groggarnas glada tid.
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Där är vi överens Axle, spelet är magnifik och man mår så bra!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det är sant, vi måste ta poäng, men när vi inte har stabiliteten att göra det konstant så sneglar i alla fall jag på hur det går i övriga matcher.
Den här frågan finns det inget rätt eller fel, det är individuellt hur man gör, o ganska oväsentligt med för den delen. 😊
Den här frågan finns det inget rätt eller fel, det är individuellt hur man gör, o ganska oväsentligt med för den delen. 😊
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: ”Tar vi våra poäng så är resultaten i övriga matcher ointressanta.”
Så borde det vara, men sista åren har vi tyvärr inte levt upp till det, vilket gör att man sneglar på andra bottenlag. Du har väl inte redan glömt kvalet?
Så borde det vara, men sista åren har vi tyvärr inte levt upp till det, vilket gör att man sneglar på andra bottenlag. Du har väl inte redan glömt kvalet?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Vad är det som händer? Andra tränaren på raken som höjer Brynäs till skyarna. 😂
+ 17
Föregående · 30 · Nästa


