Historik
Föregående · 32 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Vino: Lyssnade på intervjun med Manner, vilken skön kille. Ska vi bestämma att den som skriver något om att sparka tränaren, ska bli avstängd från forumet. Får inte han ordning på laget, så får ingen det.
+ 26
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Huge skrev att vi inte hade någon insyn, vilket vi inte haft, men nu har vi det. Njut av livet, det är vi värda. 😎
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Malken: Jag tror att Brynäs fans är de mest pessimistiska av alla i hela SHL. Inte ens HVs fans gnällde så här efter kvalet. Jag är självklart besviken över ännu en jobbig säsong, men jag tror inte att folk på Sätraåsen sitter och rullar tummarna, de gör säkert vad de kan. Nu laddar vi om inför torsdag, och ni som har möjlighet, ta er till matchen och ge laget samma hjälp som Leksand har fått i sina hemmamatcher.
Ha det gött allesammans!
Ha det gött allesammans!
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kent747Socker: Vi kan trösta oss med att LHCs powerplay var lika dåligt om inte ännu sämre än vårat.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jetlag eller ej, han kommer även till ett helt nytt lag… Bra eller ej vet jag inte, men vad kul det ska bli att se honom. Vi får väl se det som lite träning för honom. Kan också påverka tryggheten för övriga spelare, vilket kan behövas.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Glappande käft kanske han hade som spelare, jag tror att han tar rollen som sportchef på största allvar, och rättar sig in i ledet och beter sig som en sportchef ska göra.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Jag vet personligen inte vad som krävs för att klara Alcens jobb, men en sak vet vi, och det är att han kan snacka! Det har vi sett både på isen och i båset, och det kanske han kan dra nytta av här.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: 😂 Just då såg det mörkt ut… men nu finns det hopp igen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: O skottstatistik på mål 12 - 3, utanför mål 8 - 1, ändå är ställningen 2 - 2 efter första.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Visst är det tråkigt Carlo. Dagarna mellan lördag o torsdag känns längre o längre. Det hjälper ju inte direkt att gå runt med en ryggsäck med sex raka förluster. Jag gör väl som jag brukar, håller tummarna för Frölunda ikväll så inte lagen vi har bakom oss tar poäng.
+ 5
Brynäs IF > Sv: Gameday
Treklövern1912: Håller med till 100%, Manner utger ett lugn, o en helt annan känsla än vad PA hade. O det kanske är där vi får lyssna lite extra på honom när han återigen talar om tålamod. En trupp som var i kval i våras, kanske behöver några matcher till innan nya coachens spelstil sitter.
Det här är vad jag försöker intala mig själv denna söndagkväll, så tar vi nya tag på torsdag.
Det här är vad jag försöker intala mig själv denna söndagkväll, så tar vi nya tag på torsdag.
+ 14
Brynäs IF > Sv: Gameday
Ove Myling: Men även om spelet skulle sitta bättre, så kan vi inte ha målvakter som tappar in puckar. Alla kan göra misstag, men inte näst intill varje match. Det gör att det blir en osäkerhet i hela laget. Lider med grabbarna som står mellan stolparna, men det måste bli bättre.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Davey85: Eftersom det känns som en evighet till torsdag, o det känns ganska ångestladdat så får vi mellanlanda på tisdag när både LHC o Djurgården spelar. Känns för jä….t att sitta o hoppas att våra bottenkonkurrenter ska torska, men med kvalet i färskt minne så sänker jag mig till den nivån. Kan vi hålla minst två lag bakom oss så slipper vi den stressen både på o utanför isen.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BK 2021-10-09
Auchinleck: Tittar på Örebro - Skellefte, vilka målvakter!!!! Det kan visserligen vara försvaret som gör dem bättre, men snälla BIF, se o lär. Inget spel funkar framåt när det är öppna dörrar bakåt. Börja där!
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Någon kris tycker jag inte att vi är i närheten av. Vi har många lag bakom oss, även om vissa har färre matcher spelade.
Vi var en hårsmån från att åka ur i våras, då kan vi inte förvänta oss någon topplacering i år.
Spelet har sina brister, men det är mest individuella misstag. Nu laddar vi om för en hemmamatch imorgon.
Trevlig fredag!
Vi var en hårsmån från att åka ur i våras, då kan vi inte förvänta oss någon topplacering i år.
Spelet har sina brister, men det är mest individuella misstag. Nu laddar vi om för en hemmamatch imorgon.
Trevlig fredag!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Vi är inte ensamma om att ha det motigt just nu. Tråkigt att behöva förlita sig på att andra lag ska förlora… Sen kommer psykologen Manner med sina kloka ord: ledsen idag, ny dag imorgon och äran att spela hemma på lördag. En sak är säker, jag saknar inte PA.
+ 11
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{9461}: Vi kan i alla fall glädjas åt att vi är serieledare igen…. 😉
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Säkert extra nervöst med publik, men alldeles för mycket slarv i egen zon. Men nu steppar vi upp. 👍
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Helt rätt. Andren får FÖR mycket skit nu. Skärpning!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: ” Majoriteten är absolut ros. Men sök du på ”Brynäs” på twitter så hittas en del klagomål på hur tråkigt vi spelar”
De som skriver om hur tråkigt vi spelar är förmodligen de troll o deras vänner som härjar lite överallt o grämer sig över att vi är kvar i SHL o spelar som i fornstora dagar.
De som skriver om hur tråkigt vi spelar är förmodligen de troll o deras vänner som härjar lite överallt o grämer sig över att vi är kvar i SHL o spelar som i fornstora dagar.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det jag tar med mig mest från matchen igår är vändningen vid SAIKs mål. Brynäs steppar upp direkt istället för att hänga med huvudet. Det värmer i ❤️ att se.
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Inte bara bra för laget med vinst idag, alla här på forumet måste ju känna en stor optimism nu…
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tydligen en JÄTTERÄDDNING av Djurgårdens keeper när han gjorde samma räddning som Andren….
+ 3
Föregående · 32 · Nästa