lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 102 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Vi kan inte ens göra mål i 5:3

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Zebrorna kommer att skicka oss till HA.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Hela laget backar så fort en HV spelare får tag i pucken. Då blir inte lätt att vinna matcher

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Anfallsspel existerar inte och så tar vi onödiga utvisningar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Molin är teknisk men det går väldigt sakta. Ibland ser han ut it som han ska somna när som helst. Hoppas dock att han håller sig vaken i alla fall ett par veckor framåt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag håller med. Nu är det enbart fokus på matcherna som gäller. Orkar varken skriva eller läsa just nu om turbulensen i föreningen, det kan vi ändå inte påverka.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Det verkar inte många inom Brynäs organisation som har gjort rätt. Det blir renodlad smutskastning och just det sista man behöver just nu.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Och enligt dig så finns yrkesfolk enbart inom Brynäs organisation, alla andra ”yrkesfolk och experter” utanför Monitors Arena har ingen aning om vad man pratar om.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: ...och då säger Campese: ”Vem f..an är Honken”?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7044}: Vi kan inte döma JB/NE för något och kommer heller inte kunna göra det framöver då det inte är lätt att ”utföra mirakel” på så kort tid. Byte av tränarna borde har skett för typ en månad sen för det tar tid att sätta sin prägel...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Tycker i nuläget att t.o.m vaktmästaren hade gjort det bättre än PA. Vi behöver nytänk, ny röst och en bås utan "trötte" PA.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nibbe: Campese skriver fyraårs kontrakt med bägge, för säkerhets skull (ironi)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: Det stämmer delvis men Campese ska väl vara ytterst ansvarig för helheten (inklusive styrelsen). Campese ska stå till svars till styrelsen utifrån mandat han har fått av styrelsen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Att spelarna har haft stor inverkan på diverse beslut råder ingen tvekan om. Många tränare har sparkats och innan PA och biträdande fick kicken har även målvaktstränaren fått byta arbetsuppgifter. Mycket märkligt, tycker jag att bortskämda lirare med höga lön ska styra föreningen samtidigt som man har en clown på en post som skulle innehas av någon med mer sportsligt kunnande. Campese skulle ha ett uppdrag som handlar om att sälja sponsoravtal i och med hans försäljningssnack. Risken är nu att Brynäs åker ur och i värsta fall går i konkurs tack vare många felaktiga beslut av individer som sitter på fel post.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Fast ingenting är klart ännu???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Alltså, det kommer bara mera bevis på vilken Kalle anka förening har blivit med en ledning son har totalt tappat greppet på det mesta. Campese med Co behöver skickas iväg så fort som det bara går annars spelar vi i division ett 22/23 eller har gått i konkurs.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Undrar rent procentuellt om hur mycket har PA haft sina armar i kors under säsongen?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Treklövern1912: Om det blir Covid i HV gäller det då WO 😂?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
MrCarla: De flesta vettiga människor anser att PA ska arbetsbefrias utom Campese & Co. Jag blir så arg. ”Vi” har bidragit till föreningen med ekonomisk stöd och hejade laget i blöt och torrt och vi måste kräva omedelbar förändring.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lunkan: Det står i GD att stjärnor vilas 😂. Frågan är om laget inte presterar bättre utan dessa s.k. stjärnor? Om jag inte minns sist vi vann en bortamatch var många av dessa borta. Det kanske säger en del...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Signature: Sanny vet om vad han pratar om. Jag håller med till hundra procent.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Japp, någorlunda men till slut så lästes spelet av motståndare och då var det kört. Spelarna i PP måste byta positionerna under spelet vilket Brynäs spelarna gjorde aldrig och då blir det lätt att spela BP.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zzz: Det håller jag inte med om. Danielsson tappade pucken på blå och vad hände då, det blev mål i baken. Dessutom så kretsades hela PP runt Danielsson. Det var bara han som skulle skjuta...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Jag är övertygad om att de flesta HA lag har ett bättre fungerande PP än Brynäs. Vi skapar ingenting och när vi väl lyckats få till spelet i offensiv zon så är spelarna alldeles för statiska. PA har haft väldigt lång tid på sig att öva på PP spelet men det verkar som detta inte har prioriterats utan man har lagt mest tid på att träna på "Igelkotten".

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Tyvärr Huge, ditt svar visar tydligt att du inte har något att komma med idag... Sov gott!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Gör mig en tjänst, gå och lägg dig! Trött på dina inlägg som inte har ett dugg med verkligheten att göra. Du lever i en fantasivärld. Vakna Huge och se verkligheten. Även om Brynäs skulle klara sig i kvalet kan ingen kvalificerad eller någorlunda kompentent hockeykunnig individ tycka att man gjort ett bra arbete i föreningen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det är sjukt att coachen inte vet att det finns något som heter Timeout. Och han ska vara coach i SHL 😂

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: ÅT HELVETE MED PA, CAMPESE OCH RESTEN AV STYRELSE!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Du gillar väl PA? Inte hans process, enligt dig?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Fuck you, domarjävlar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Och hur kan alla andra lag klara av att lira PP men inte Brynäs? HELT ODUGLIGA COACHER vi har!!!!!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
hilmer123: Va fan, skyll inte på målvakter så fort motståndare gör ett mål. Vi har även andra spelare framför som bör/ska ta ett ansvar, för helvete

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andersson: Nu är det KÖRT 😢😪

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Bllr det utvisning så blir jag galen

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: F..K!!!

Brynäs IF > Sv: Powerplay
Forsberg 1978: Ärligt talat, jag håller med till hundra. Vad har karln åstadkommit? NADA!!!
Som tränare ska man även vara en mentalcoach som kan få en grupp att sträva mot samma mål vilket han har misslyckats totalt. Sedan har vi ett antal individer i laget som inte är SHL mässiga.

Brynäs IF > Sv: Powerplay
Forsberg 1978: Ärligt talat, jag håller med till hundra. Vad har karln åstadkommit? NADA!!!
Som tränare ska man även vara wn mentalcoach som kan få en grupp att sträva mot samma mål vilket han har misslyckats totalt. Sedan har vi ett antal individer i laget som inte är SHL mässiga.

Brynäs IF > Sv: Powerplay
Jockster : Alltså, fattar inte vad som har hänt med Ölund.
Sämsta PP jag sett i SHL i hela mitt liv. Lill Molin är inte ens skugga av sin far

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Lite osmart av Bertil

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Kan vara så att han är i bättre form än Ersson just, vi får väl se

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
#33: Om man hade varit smart så hade man gjort tillfälliga förändringar i ledarstaben för att få grabbarna tända till de återstående matcherna. PA ser helt uppgiven ut och hans kroppsspråk sänder inga bra och positiva vibbar till spelarna. Han har med all sannolikhet gett upp men man ”vågar inte” kicka ytterligare en tränare.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Bort med PA. Han har inte tillfört ett dugg som tränaren. Han får ta och stoppa sin jävla process någonstans. Nu skiter jag i det här.


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Vårt spel ser exakt lika illa ut som vanligt. Det är inte lönsamt att ha en sån dyr trupp där många av s.k. toppspelare är väldigt skadebenägna.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är absolut INGENTING som talar för att vi ska vinna dagens match. Lång process....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Kom igen, två vinster och då har vi passerat Linköping. Nu gäller det att kämpa till sista blodsdroppen 💪🏼

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
71 hade för svaga handleden

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Samsung: Kämpa på bara, det fixar du! Jag håller med att man borde stängt butiken, att man fortsätter envisas att avsluta säsongen mitt i värsta tiden av pandemi är en parodi utan dess like. Läste igår om uttalanden från SAIK-s bandy spelare som egentligen inte ville spela då många i föreningen är drabbade och vissa är inlagda på sjukhus. Parodi...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kom igen Brynäs, 3 vinster så är vi mycket högre upp

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Hoppas att du får rätt annars ryker din magister befattning 😂

· 102 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE