Historik
Föregående · 107 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
{8399}: Tycker SAIK är mycket bättre och hetare i den offensiva.
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Jaha, det var en skitdag. Utöver skador på nyckelspelare spelar vi juniorhockey
Brynäs IF > Sv: Brynäs-Skellefteå sextonde januari
xxxx BIF xxxx: Hahaha, kul med Danielsson på blå
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Tror vi aldrig vunnit en match med Lena som kommentator.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Luleå-Brynäs 2020114
Forsberg 1978: Så less, vill ha en kommentator med behagligare röst
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Djurgården 12e januart 2021
xxxx BIF xxxx: Oj, vad skönt. Pulsen var nog på max ett tag...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vilken överraskning! Fortsätter det så här så har alla andra spelat färdigt sina matcher medans vi kör omgång 43 🧐
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Det kan aldrig vara riktiga hockey fans som skriver så.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Bänka P. Berglund. Han ser fruktansvärt ointresserad ut.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Alltså Berglund x 2... Den ena orkar knappast stå på benen och den andra ser ut som han gått vilse
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Linköping är bra, säger kommentator! Nej du, det är Brynäs som är kassa
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7981}: Måste vara det sämsta spelsystem jag sett. Undrar vad det går på 🤔?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Fantastiskt att hemmalaget klarar sig utan att åka ut
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Snack om att bygga ett lag köper jag inte längre. Har PA tänkt sig att bygga ett lag i fem år, eller? Då har ju Danielsson, P. Berglund, Rödin och själva Andersson gått i pension och Brynäs kanske lirar i samma serie som Strömsbro. Då ställer jag frågan till PA: "Har du egentligen tänkt dig att Brynäs ska spela i SHL nästa år"? Vad har då Campese med resten för målsättning?
Det är inte dataspel spel man håller pö med utan det är verkligheten vi talar om PA, Campese, Sundlöv med resten.
Jag vill också passa på och tilläga att jag inte är medgångssupporter och Brynäs kan mycket väl gå om HV, Öskarshamn, Linköping men jag köper ä dp inte PA- s snack.
Tack för mig
Det är inte dataspel spel man håller pö med utan det är verkligheten vi talar om PA, Campese, Sundlöv med resten.
Jag vill också passa på och tilläga att jag inte är medgångssupporter och Brynäs kan mycket väl gå om HV, Öskarshamn, Linköping men jag köper ä dp inte PA- s snack.
Tack för mig
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tycker att man ska lägga fokus på hockey i stället för gnälla och nedvärdera varandra. Personligen så tycker jag att SHL utan Leksand och Brynäs är som La liga utan Barca och Real Madrid. Matcher mot Leksand har alltid varit en publikfest med trevlig inramning oavsett slutresultaten.
Så lägg ner med påhopp och nedvärderingar av varann.
Så lägg ner med påhopp och nedvärderingar av varann.
+ 12
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Wesel: I mina ögon är PA inte en handlingskraftig tränare och har heller ingen känsla för att forma laget. Samma sak gäller PP där herr PA match efter match envisas med att ställa Danielsson på blå vilket har också (trots godkända PP siffror) resulterat mål i baken.
Att man inte heller törs bänka ”stjärnor” är ett bevis på inkompetens. Sedan så skulle jag vilja (antar att många andra med) veta om vad är det för spelsystem han försöker implementera för tydligen är inget som syns på isen och verkar stödjas av spelare. Två senaste tillskott gjorde väldig bra ifrån sig första matchen mot FBK för att sedan hamna i PA-s bubbla.
Till sist så blir jag väldigt förbannad över agerande kring byte av målvaktstränare. Vi befinner oss i en situation där vi kommer redovisa underskott som sällan skådats i SHL men väljer på påtryckning av ett par unga målvakter att ta in en ny tränare. Ytterligare kostnader för föreningen som blöder ekonomisk. Detta sänder inga bra signaler till fans, dom anställda som eventuellt permitterats/sagts upp, till sponsorer, m.fler.
Brynäs behöver fokusera på ”En ny start” på isen och inte runt omkring.
Att man inte heller törs bänka ”stjärnor” är ett bevis på inkompetens. Sedan så skulle jag vilja (antar att många andra med) veta om vad är det för spelsystem han försöker implementera för tydligen är inget som syns på isen och verkar stödjas av spelare. Två senaste tillskott gjorde väldig bra ifrån sig första matchen mot FBK för att sedan hamna i PA-s bubbla.
Till sist så blir jag väldigt förbannad över agerande kring byte av målvaktstränare. Vi befinner oss i en situation där vi kommer redovisa underskott som sällan skådats i SHL men väljer på påtryckning av ett par unga målvakter att ta in en ny tränare. Ytterligare kostnader för föreningen som blöder ekonomisk. Detta sänder inga bra signaler till fans, dom anställda som eventuellt permitterats/sagts upp, till sponsorer, m.fler.
Brynäs behöver fokusera på ”En ny start” på isen och inte runt omkring.
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Tänk vad vi har misslyckats med alla tränarbyten.
Sist valde man att sparka målvaktstränare och ersätta med en ny figur. Resultatet är "massor med insläppta mål" och sämre ekonomi. Bra jobbat Sundlöv, Campese, m.fler
Jävla lekstuga!!!
Sist valde man att sparka målvaktstränare och ersätta med en ny figur. Resultatet är "massor med insläppta mål" och sämre ekonomi. Bra jobbat Sundlöv, Campese, m.fler
Jävla lekstuga!!!
+ 19
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ja, det bevisar ju att inte ens ”han” tror på sitt lag
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Vi kan inte skylla på att vi saknar spelare, det är lika i de flesta lag. Vi är helt enkelt inte samspelade. Vi saknar en ledare som kan nå fram och är tydlig, handlingskraftig, vi saknar en kompentent tränare, helt enkelt!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{2064}: Vi har lyckats med saker inget annat lag har gjort i SHL på länge. Hmmm... kanske är så att vi helt enkelt spelat på Öskarshamn för att rädda ekonomi (ironi)
Näää, skämtåsido... vi vänder detta
Näää, skämtåsido... vi vänder detta
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Nu kommer någon i Brynäs säga ” Vi har en period kvar, vi ska ordna det”...
Förresten, har Peter A hört talas om Timeout?
Förresten, har Peter A hört talas om Timeout?
+ 3
Föregående · 107 · Nästa