lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 112 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Sigalet??? Ser väldigt trött ut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Någon som har trott på något annat?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Lindelöf bästa back i kväll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Javisst, det kan jag hålla med om. Hoppas dock att Leksand är en av dem men bakom oss...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tycker inte att det är bra för svensk hockey och även Brynäs att Leksand åker ut. Dessa matcher drar mycket publik och en klirr i kassan vilket är nödvändigt för att vi ska kunna täcka kostnader...

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: Kan kalla det för samhällstjänst 😉

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skulle vara kul att se spelarna leva under samma villkor som vanliga arbetare där man får sparken med kort uppsägnings tid i fall man inte levererar.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Skulle nog behövas som det ser ut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Tur att Molin agerar och tar timeout

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Danielsson X 2

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Efter första 2 minuters spel har Brynäs haft 5 uppspel och alla puckar har skickats i sarghörnor. Härligt 👎

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Petrov: Man ska aldrig ge upp men det känns som en mirakel behöver inträffa för att vi ska komma till slutspelet. Tråkigt att säsongen tar slut så tidigt.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Huge: Vad vill du att folk ska skriva? Att allt är guld och gröna skogar när verkligheten ser annorlunda ut? Det är inte gnäll det handlar om utan snarare engagerade människor som vill Brynäs bästa. Du "sågar" alla som skriver något kritisk


Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Brynäsgubbe: Enorm skillnad jämfört med idag

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Jan Grismöbel: Fattar inte. Man gör en riktig bra match borta mot HV och ett par dagar senare så är spelet som bortblåst.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Brynäs_1912: Mycket krampaktigt av bägge lagen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Det är rätt så typiskt att spelaren presterar bättre/bra innan ett kontrakt löper ut.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tack! Äntligen vinner rättvisan och inte domarna (som borde representera rättvisan). Vinsten i kväll känns som 3 poängare! Kram på er Brynäsare ❤💛🖤

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Ericsson går alltid ner vid skott.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Ovanligt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Klockorna ringer 😁

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Vad i heleve är det som pågår?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ut med Ericsson!!!!!!!!!!!! Killen kryper ihop

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sallinen har inte gjort större väsen de senaste matcherna, tyvärr....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Ser du på eftersändning?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Hahaha, kompensation???

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Thias30: Det är ett under att vi ligger under med bara ett mål med tanken på hur domarna behandlat oss.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Skulle inte förvåna mog om Molin/Holmqvist säger: Vi åkte på många onödiga utvisningar... Då blir jag tokig

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vill gärna se repriser på utvisningar. Bra Andersén

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Den yngre zebran har gjort livet surt för oss vid ett par tidigare tillfällen. Gillar uppmärksamhet.
Tack domarna att ni satsat era pengar på våra motståndare!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Undrar om hur länge det dröjer innan zebrorna hittar på en ny utvisning?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: SÅ JÄVLA RÄTTVIST!!!!!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vad är det som gör att Brynäs får så många utvisningar mot sig? Är vi enögda, är domarna usla eller vad handlar det om? Så har det varit hela säsongen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: HV-S publik påminner en hel del om Ängelholms, vill ha utvisning på allt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JanT: Långt kvar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Match klocka gick i ytterligare 3 sek efter avblåsningen vid utvisnings situationen.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Men inte när det gäller Brynäs utvisning. Förjävligt, vad domarna är usla i år

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Snacka om klasskillnad!!!

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Huge: Det enda som skulle kunna vara bra med tionde plats är publik intäkter för vi kommer inte längre än så.

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Mattson: Vem f...n bryr sig om MODO och Timrå???

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Jan Grismöbel: Skellefteå är bättre på ALLT!!!

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Helvete! Vi tar ledningen med 3-1 och slutar spela

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Forsberg 1978: Vem är.J. Persson?

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Forsberg 1978: Det är helt ofattbart att man inte tar en timeout

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Chanzone: Vi är pinsamma

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
{8399}: Varför tar man inte timeout???

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
munkas: Vi har en tendens att så fort vi tar ledningen backa och sätta oss i famn på Ersson

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Forsberg 1978: Yeaaaaaaahhhh


· 112 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE