Historik
Föregående · 112 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag tycker inte att det är bra för svensk hockey och även Brynäs att Leksand åker ut. Dessa matcher drar mycket publik och en klirr i kassan vilket är nödvändigt för att vi ska kunna täcka kostnader...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Skulle vara kul att se spelarna leva under samma villkor som vanliga arbetare där man får sparken med kort uppsägnings tid i fall man inte levererar.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Huge: Vad vill du att folk ska skriva? Att allt är guld och gröna skogar när verkligheten ser annorlunda ut? Det är inte gnäll det handlar om utan snarare engagerade människor som vill Brynäs bästa. Du "sågar" alla som skriver något kritisk
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers 2020-03-03
Jan Grismöbel: Fattar inte. Man gör en riktig bra match borta mot HV och ett par dagar senare så är spelet som bortblåst.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Captain_fantastic: Det är rätt så typiskt att spelaren presterar bättre/bra innan ett kontrakt löper ut.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tack! Äntligen vinner rättvisan och inte domarna (som borde representera rättvisan). Vinsten i kväll känns som 3 poängare! Kram på er Brynäsare ❤💛🖤
+ 14
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Sallinen har inte gjort större väsen de senaste matcherna, tyvärr....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8975}: Skulle inte förvåna mog om Molin/Holmqvist säger: Vi åkte på många onödiga utvisningar... Då blir jag tokig
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vill gärna se repriser på utvisningar. Bra Andersén
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Den yngre zebran har gjort livet surt för oss vid ett par tidigare tillfällen. Gillar uppmärksamhet.
Tack domarna att ni satsat era pengar på våra motståndare!!!!
Tack domarna att ni satsat era pengar på våra motståndare!!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Undrar om hur länge det dröjer innan zebrorna hittar på en ny utvisning?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Vad är det som gör att Brynäs får så många utvisningar mot sig? Är vi enögda, är domarna usla eller vad handlar det om? Så har det varit hela säsongen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: HV-S publik påminner en hel del om Ängelholms, vill ha utvisning på allt.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Helvete! Vi tar ledningen med 3-1 och slutar spela
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2020-02-27
Forsberg 1978: Det är helt ofattbart att man inte tar en timeout
Föregående · 112 · Nästa