lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 113 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kort glädje

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Kommer sakna Viktor S. men har är tillbaks 2037

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Är det någon annan utom jag som fått skamliga förslag i brevlådan? Vad är det för störda människor som vistas ute på nätet 😡?

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Lindström: Hur många teckningar har vi vunnit i den tredje perioden?

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Mattson: Brynäs vinner aldrig när Lena kommenterar

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Forsberg 1978: Alltså, det är inte sant.

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Peja: Vi får tacka Ersson att det står bara 2:1 till DIF

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
{8846}: Nu får Danielsson skärpa till sig

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Zappaholic: Trötta spelare... Tufft att jaga

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Zappaholic: Nu är det öppet hus i Brynäs zon

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Blå grottan: Onödigt av Danielsson. Högström igen?

Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Charles: Danielsson på blå är ingen bra lösning, tycker jag. Det har jag skrivit så många gånger. Spela Björk/Söderström

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
{8889}: Så jävla onödigt av Sigalet

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
{8624}: Obegripligt av domarna. Stöld

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Lindström: Frölunda spelare frustrerade

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
{8975}: Molin fortsätter leverera

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Forsberg 1978: Otur Söderström

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
JanT: Morgan, Specsavers???

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Blå grottan: Vad gör Lindelöf ute på isen?

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
{8399}:Målisen flyttar buren, solklar utv

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Forsberg 1978: Va faaan...kom igen

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Brynäsgubbe: Norin har svårigheter med orienteringen i egen zon

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Bra Rögle...

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
{8992}: Tycker att Danielsson bara förstör numera i PP. Han är alldeles för skott glad och hans skott sällan resulterar i ett mål i PP.

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Jan Grismöbel: Ett tips (konstruktiv kritik). Ha gärna punkt direkt efter det sista ordet 👍
Ha en bra dag

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Lindström: Många i laget får inte godkänt idag. Molin var riktigt bra idag, även Björk, Rödin och stundtals Blomman gjorde det bra. Blomman höjer sig nu när han vill ha förnyat kontrakt. Även Ersson var bra trots 3 insläppta.

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
brynäs08: Nja, den där "snyggingen" avgjorde

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Rödin1912: Så jävla onödigt. Att vi har så svårt att vinna just sådana matcher


Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Thias30: Nu sitter vi i knät på Ersson. Panik

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Mattson: Den unga domare har fått storhetsvansinne.

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Peja: Fattar inte varför man envisas med Danielsson i PP på blå

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Hockeygodis

Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Zappaholic: Domarna håller lika bra standard som vanligt

Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8399}: Jag skrev dock att vi kanske behöver lägga mera fokus på nutiden.
Det hinner hända mycket tills Bäckis kommer hem (eventuellt flyttar tillbaks)

Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8399}: Tills skillnad från dig så lever jag här och nu. Att man uttrycker sig som jag gjorde handlar om ren frustration sedan är upp till dig om hur du vill tolka det. Jag är en supporter som lever in sig i matchen och uttrycker gärna mina känslor vilket tillhör idrotten .

Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Herregud, vilket tjat pm Bäckis! Killen har bestämt sig att fortsätta over there ett tag till och väljer han att flytta hem så tar vi det då... Det hjälper oss knappast här och nu.

Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Har funderat pä en sak efter kvällen match..Vi har haft domarna mot oss i stort sett hela säsongen. Jag tycker att man borde ta fram alla situationer där vi fick felaktiga utvisningar men även situationer där motståndarna skulle åkt ut. Jag kan ta fram minst tio sådana tillfällen och blir fan i mig riktigt förbannad när vi åker ut för "ingenting" (se matchen mot Luleå).
Är frustrerad som f...n

Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Lindström: Vad är det fel på domarna denna säsong?

Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
Forsberg 1978: Ersson går från klarhet till klarhet

Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
magr: Du har inte missat något hittils

Brynäs IF > Sv: Värvningsbomb
Lindström: Domarna är riktiga as. Så trött på denna låga nivå....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det räcker att man petar på en motståndare och då åker en Brynäs spelare ut.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
lapad: Ersson är kung

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Undrar om domare förstådd att han glömt linser?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det är dagis nivå på domarna

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Du vet redan vad jag tycker om dina "försvars" argumenter gällande Sundlöv & Co... Gissar på att Sundlöv sitter ett par år och väntar på Boqvist


Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Boqvist klar 😂??? Det var "någon" som skrev att han skulle vara klar säsongen ut och även nästa.

Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 20-02-11
{7044}: Men snälla du, undrar om vi såg samma match. Det var precis så det såg ut igår, stundtals så kändes det som HV spelade PP. Vi kan bara vara glada att Ersson hade en lyckad afton.

· 113 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE