Historik
Föregående · 113 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Är det någon annan utom jag som fått skamliga förslag i brevlådan? Vad är det för störda människor som vistas ute på nätet 😡?
+ 3
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2020-02-25
Blå grottan: Onödigt av Danielsson. Högström igen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF- Frölunda 2020-02-22
Brynäsgubbe: Norin har svårigheter med orienteringen i egen zon
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
{8992}: Tycker att Danielsson bara förstör numera i PP. Han är alldeles för skott glad och hans skott sällan resulterar i ett mål i PP.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Jan Grismöbel: Ett tips (konstruktiv kritik). Ha gärna punkt direkt efter det sista ordet 👍
Ha en bra dag
Ha en bra dag
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Lindström: Många i laget får inte godkänt idag. Molin var riktigt bra idag, även Björk, Rödin och stundtals Blomman gjorde det bra. Blomman höjer sig nu när han vill ha förnyat kontrakt. Även Ersson var bra trots 3 insläppta.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Linköping 2020-02-18
Zappaholic: Domarna håller lika bra standard som vanligt
+ 2
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8399}: Jag skrev dock att vi kanske behöver lägga mera fokus på nutiden.
Det hinner hända mycket tills Bäckis kommer hem (eventuellt flyttar tillbaks)
Det hinner hända mycket tills Bäckis kommer hem (eventuellt flyttar tillbaks)
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
{8399}: Tills skillnad från dig så lever jag här och nu. Att man uttrycker sig som jag gjorde handlar om ren frustration sedan är upp till dig om hur du vill tolka det. Jag är en supporter som lever in sig i matchen och uttrycker gärna mina känslor vilket tillhör idrotten .
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Herregud, vilket tjat pm Bäckis! Killen har bestämt sig att fortsätta over there ett tag till och väljer han att flytta hem så tar vi det då... Det hjälper oss knappast här och nu.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Färjestad - Brynäs 2020-02-15
Har funderat pä en sak efter kvällen match..Vi har haft domarna mot oss i stort sett hela säsongen. Jag tycker att man borde ta fram alla situationer där vi fick felaktiga utvisningar men även situationer där motståndarna skulle åkt ut. Jag kan ta fram minst tio sådana tillfällen och blir fan i mig riktigt förbannad när vi åker ut för "ingenting" (se matchen mot Luleå).
Är frustrerad som f...n
Är frustrerad som f...n
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det räcker att man petar på en motståndare och då åker en Brynäs spelare ut.
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Boqvist klar 😂??? Det var "någon" som skrev att han skulle vara klar säsongen ut och även nästa.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - HV71 20-02-11
{7044}: Men snälla du, undrar om vi såg samma match. Det var precis så det såg ut igår, stundtals så kändes det som HV spelade PP. Vi kan bara vara glada att Ersson hade en lyckad afton.
+ 2
Föregående · 113 · Nästa