Historik
Föregående · 114 · Nästa
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8487}: Antagligen en bilig lösning som kan bli dyr till slut men nu ska vi ge killen en cjans att bevisa vad han går för. Hoppas att han överaskar oss i positiv bemärkelse.
"För övrigt så är marknaden död"
"För övrigt så är marknaden död"
+ 1
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Lunkan: Att man är missnöjd med 88 är inget konstigt. Att han lever ett liv utanför hockey är det något han har väl rätt att göra. Att han uteblir på en träning direkt dagen efter festandet är dock inte ok (det visste jag dock inte när jag skrev mitt inlägg) och då är det kanske fråga om han ska vara kvar i Brynäs "om detta naturligtvis stämmer".
+ 3
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
{8399}: Alltså, fattar inte snacket kring Desch. Har inte folk något eget liv längre eller? Han är också en människa för helvete och även han behöver ha kul ibland. Lägg ner snacket och hitta på något mera väsentligt att ta upp i stället.
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Jobb sökes, Läktarcoach i ERP Monitor Arena 😁. Meritet från HS!
Ha en trevlig fredag kväll!!!
Ha en trevlig fredag kväll!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Kopenga Kickass: "Kollar även spelare från Hockeyallsvenskan"... Vet inte om vad jag ska säga. Det bli väl en back från Modo alt Karlskrona eller någon bänknötare från ett annat SHL lag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Mattson: Tror dock att Dackell fått fria händer från Campese & Co annars hade han heller inte plockats bort, sedan kan man spekulera vilt men jag är tveksam om vi någonsin kommer att få veta hela sanningen vilket är i och för sig ointressant just nu. Man behöver se till att rätta till det som går att rätta till och blicka framåt. Nästa säsong blir säkert bättre, hoppas jag.
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
mattiask: Läs igenom på vad du har skrivit och begrunda.
Du skriver att Dackell/Sundlöv ska lösa,.....men har du missat att Dackell inte är kvar som GM, har du missat att det var han som såg till att M.S. fick kontrakt, har du missat att det var han slm signade J. Alcén i ytterligare nägra år, har du missat att han tog in Lindelöf, Zetterberg, osv... och du har full förtroende för Dackell??? Har du sovit de senaste månaderna?
Sundlöv har jag inte förtroende för men jag hoppas att han tar sig i kragen och vaskar fram en konkurrens kraftig trupp tills nästa säsong.
Du skriver att Dackell/Sundlöv ska lösa,.....men har du missat att Dackell inte är kvar som GM, har du missat att det var han som såg till att M.S. fick kontrakt, har du missat att det var han slm signade J. Alcén i ytterligare nägra år, har du missat att han tog in Lindelöf, Zetterberg, osv... och du har full förtroende för Dackell??? Har du sovit de senaste månaderna?
Sundlöv har jag inte förtroende för men jag hoppas att han tar sig i kragen och vaskar fram en konkurrens kraftig trupp tills nästa säsong.
+ 3
Brynäs IF > Sv: För dåliga spelare eller systemfel eller en blandning?!?!
Huge: Du är och har ”alltid” varit nöjd med sportchefers agerande oavsett om det skedde innan eller under en pågående säsong. Har du aldrig reflekterat över varför föreningen hamnat i denna situation eller anser du att allt är frid och fröjd eller handlar det enbart om otur?
Att man uttalar sig ena stund att ”pengar finns” för att veckan därpå komma med andra uttalanden gör knappast att förtroendet för Sundlöv & Co växer.
Att man uttalar sig ena stund att ”pengar finns” för att veckan därpå komma med andra uttalanden gör knappast att förtroendet för Sundlöv & Co växer.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag har inte skrivit att han "inte" skulle kunna få jobb nägon annanstans. Jag anser dock att Brynäs har arbetat i en cirkel där man inte haft bredd i sin tänkande utan fokuserat på samma namn som varit i klubben tidigare. Man har väldigt svårt att se utanför ramarna och man saknar en tydlig röd tråd. Man törs inte ta "nästa steg" mot en ny organisation. Sedan så håller jag inte med att han inte varit involverad i lagbygget, han har ju trots allt varit anställld i snart ett är.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Herregud, hur kan du tycka att Sundlöv gör ett bra arbete? Han har varit i Brynäs tidigare och den enda anledningen till att han fick komma tillbaka stavas Dackell. Hela föreningen luktar kompis politik och man går runt och klappar varann på axel. Ställer jag upp för dig idag så ställer du upp för mig nästa gång. Vi har tagit felaktiga beslut när det gäller rekryteringar de senaste åren och både Sundlöv och Dackell tillsammans med Campese är ansvariga för det. Trodde dessa herrar att man kan bygga ett lag med HAS spelare och att en femma räcker för att konkurrera om SM titeln?
Förtroende för dessa herrar men snart hela föreningen minskar för varje dag.
Förtroende för dessa herrar men snart hela föreningen minskar för varje dag.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Joel: Jag skrev för ett tag sedan "Vad händer om någon frän första femma blir skadad"? Fattar ärligt talat om vad ledningen i Brynäs håller på med? Värvar man så uselt som man gjort från början kan man heller inte förvänta sig mirakel.
Undrar om vad Sundlöv gör på dagarna? Han har väl åtta timmars arbetspass, eller? Ursäkta mig men är bara frustrerad 😔
Undrar om vad Sundlöv gör på dagarna? Han har väl åtta timmars arbetspass, eller? Ursäkta mig men är bara frustrerad 😔
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Samtidigt så känns det som vi jagar enbart spelare med tidigare Brynäs anknytning. Man får en känsla att man saknar de rätta kontakter och precis som någon skrivit, man kanske är heller inte attraktiv som förening eftersom de flesta vill till en klubb som har förutsättningar att ta titlar. Grunden till att vi hamnat i stort sett samma situation flera säsonger i rad är att vi redan från början inte lyckats locka till oss dom rätta namnen, vi satsade på en bredare trupp med många lirare som aldrig spelat på så hög nivå vilket har straffat sig. Vi har även skrivit för långa och även stressat fram kontrakt med coacher som inte var beprövade på en så hög nivå.
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Jag tänker lite såhär. Brynäs har ökat publiksnittet med 1000 personer/match, Brynäs har gjort en dålig säsong, truppen är inte konkurrenskraftig för att kriga högre upp i SHL, vi har enbart sju backar tillgängliga (inkl Lindelöf och Lundgren). För att vi ska kriga för en slutspelsplats behöver vi värva fler spelare, både framåt men framförallt bakåt, vi behöver även anställa en ny huvudcoach.
Hela Brynäs ledningen är väl medvetna om det men har beslutat att ha is i magen och spara kapital till nästa år. Man ser helt enkelt till att få in fler rutinerade spelare, anställa en rutinerad coach men även rensa i truppen alt låna ut exemp Lindelöf till ett HAS lag...
Inte vet jag, jag kanske har fel men detta forum är skapad för just sådana spekulationer.
Hela Brynäs ledningen är väl medvetna om det men har beslutat att ha is i magen och spara kapital till nästa år. Man ser helt enkelt till att få in fler rutinerade spelare, anställa en rutinerad coach men även rensa i truppen alt låna ut exemp Lindelöf till ett HAS lag...
Inte vet jag, jag kanske har fel men detta forum är skapad för just sådana spekulationer.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tror knappast (min gissning) på att det är Sundlöv som ligger bakom Molins värvning utan snarare pappa Ove. Emil ville säkert komma hem och det var bra för både honom själv och Brynäs. Han har gjort det väldigt bra hittills men nu måste Sundlöv skaka fram åtminstone en back då vi har för många skadade spelare.
+ 2
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Auchinleck: Fattar inte ett dugg på vad du menar. Explane
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
{8975}: Sundlöv med Co lägger fokus på killar med anknytning till Gävle vilket jag anser är helt fel. Bara fär att man kommer från Gävle alt har släkt, flickvän eller familj garanterar inte oss att vi får en bättre spelare som levererar massor med poäng. Vi behöver satsa på väletablerade hockeyspelare som levererar oavsett på vart man spelar. Sundlöv och Co gör "lätt för sig" vilket kommer att straffa sig.
Tänkte på 3:års plan, kanske är så rent av att man räknar med att nyförvärv från Allsvenskan ska utvecklas och bli SHL spelare som vinner SM guld inom tre år.
Brynäs gjorde en godkänd insats ikväll och det var domarna/Svedberg som var skillnaden.
Tänkte på 3:års plan, kanske är så rent av att man räknar med att nyförvärv från Allsvenskan ska utvecklas och bli SHL spelare som vinner SM guld inom tre år.
Brynäs gjorde en godkänd insats ikväll och det var domarna/Svedberg som var skillnaden.
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
{8889}: Som jag skrev så kommer Svedberg stor spela mot oss. Så typiskt
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Zappaholic: Idag kan vi knappast klaga på Andersén. Gör en riktig bra match
+ 8
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Charliejfz: Alltså , måste Danielsson skjuta hela jävla tiden?
+ 1
Brynäs IF > Sv: I ERP ikväll första februari 2020: Brynäs - Djurgården
Solklar utvisning men Zebrorna blundar, igen...och några sekunder efter åker en Brynäs spelare ut....
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Djurgårdens IF 2020-02-01
{8889}: Skulle inte förvåna mig om Svedberg storspelar
Föregående · 114 · Nästa
Undrar förresten om hur många gånger har hans namn nämnts i forumet?