Historik
Föregående · 115 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
dAVydov: Undrar om hur många mål Danielsson gjort i PP från blå?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Malmö Redhawks - Brynäs IF 2020-01-28
{8846}: Två desperata lag dock Brynäs viktigaste match på länge
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Sportnisse: Sundlöv har varit tydlig, "Vi mäste avvakta tills vi hittar rätt spelare"!
Man anser att han är "mycket" bättre än Forslund men om jag inte minns fel så ska vi värva kompetens och gubbar som kan hjälpa Brynäs till att nå kvarten eller det aom är ännu viktigare, att bli kvar o SHL. Nu ska vi inte vara negativa utan vi får hoppas att killen får en ny tändning i Brynäs.
Man anser att han är "mycket" bättre än Forslund men om jag inte minns fel så ska vi värva kompetens och gubbar som kan hjälpa Brynäs till att nå kvarten eller det aom är ännu viktigare, att bli kvar o SHL. Nu ska vi inte vara negativa utan vi får hoppas att killen får en ny tändning i Brynäs.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Rödin1912: Fantastisk att andra lag lyckas hitta spelare till höger och vänster men Brynäs sitter med armarna i kors sedan september och anser att markaden är död. I mina ögon handlar det om kombination av att Brynäs inte är ett attraktivt lag, att Sundlöv inte har kontakter men även av att Brynäs inte jobbar tillräckligt hårt med Sundlöv i spetsen. Han har trots allt varit anställd sedan maj i fjol och det enda han värvat (om man kan kalla det för hans värvningar) är Molin och Brodecki som ville hemåt.....
Om vi ska klättra uppåt behöver vi både en forward och en back. Sedan så tycker jag att det är ett måste när det gäller ny coach. Vi behöver en trygg ledare, vi behöver en person som brinner för sitt arbete, en vinnarskalle och en som vågar ställa krav.
Om vi ska klättra uppåt behöver vi både en forward och en back. Sedan så tycker jag att det är ett måste när det gäller ny coach. Vi behöver en trygg ledare, vi behöver en person som brinner för sitt arbete, en vinnarskalle och en som vågar ställa krav.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Luleå 2020-01-25
Rumpelstiltskin: Om vi byter tränare var femte match blir vi obesegrade 😁
+ 4
Brynäs IF > Sv: Frölunda - Brynäs 2020-01-23
Det är klass skillnad mellan Jocke och Ersson nu för tiden.
Andersén måste har gjort en av sina sämsta matcher i sin kariärr. Han kanske har glömt linser hemma i Gävle?
Andersén måste har gjort en av sina sämsta matcher i sin kariärr. Han kanske har glömt linser hemma i Gävle?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Forsberg 1978: Och varför har man inte sparkat M.S. tidigare?
+ 7
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
{8846}: Men Brodecki, kansle dags att vila honom.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
{8846}: Jag får en känsla att Brynäs har lättare att hitta positioner i BP och SAIK har inte skapat mycket i PP. Viktigt dock att inte sätta sig i knäna på Jocke utan spela kyligt och skapa chanser framåt.
Brynäs IF > Sv: Skellefteå AIK - Brynäs IF 2020-01-18
Jäklar, vad Brodecki slarvat idag. Spelar alldeles för komplicerat.
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Molin har tagit över tillsammans med Holmqvist och vi hat tagit sju poäng vilket är väldigt bra. Bara för det innebär inte att Molin ska helt plötsligt hjälte förklaras och erbjudas huvudtränar rollen även nästa säsong.
Han vill vara kvar i föreningen och fortsätta hålla på med spelarutveckling som han brinner för. Blir han huvudtränare så finns det risk (inte minst i Brynäs) att vid ett antal förluster få kicken vilket skulle innebära slutet för Ove i föreningen där han redan vid ett tidigare tillfället fått sparken.
Han vill vara kvar i föreningen och fortsätta hålla på med spelarutveckling som han brinner för. Blir han huvudtränare så finns det risk (inte minst i Brynäs) att vid ett antal förluster få kicken vilket skulle innebära slutet för Ove i föreningen där han redan vid ett tidigare tillfället fått sparken.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Färjestad BollKlubb 2020-01-16
Zappaholic: Vi gav bort en pinne men vi får vara nöjda med två. Mycket bra andra period av Brynäs.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Det enda Sundlöv kan och kommer att värva är folk från MODO (om Modo inte går upp) och Karlskrona. Kom ihåg om vad jag skrev idag. Sedan hittar väl Inge någon kanadensare som har producerat i Tyskland eller Norge....
Hoppas att jag har fel.
Hoppas att jag har fel.
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Davey85: Hörrrnni grabbar och tjejer, är det bara jag som är ovanligt pigg och glad i kväll? Ska jag vara ärlig så trodde jag utifrån hur Brynäs spelade 2,5 perioder att vi skulle aldrig ta poäng men mirakel inträffade. Ha en härlig kväll alla Brynäsare!
+ 13
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Brynäsgubbe: Det var visst "någon/några" som såg en annan Brynäs förra matchen. Som sagt, det räcker med en vinst för att vissa här inne ska få stimulans...
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 2020-01-11
Brynäsgubbe: Ingen utvisning? Fattar inte vad har hänt med domarna i år?
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Nej, självklart inte men det finns individer (inga namn) som ser saker och ting annorlunda än du och jag gör. Jag är också väldig glad att vi vann igår (allt blir ju så mycket roligare/lättare), jag är också försiktigt positiv men det återstår ett stort arbete och som jag skrev tidigare så är det många matcher kvar och många pinnar kvar att spela om. Förhoppningsvis tar vi 3 pinnnar i morgon samtidigt som Lakers torskar mot Skåningarna. Blir även förvånad om Leksand/Öskarshamn tar poäng borta.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8783}: Nej, jag har läst ditt inlägg och kvarstår bakom mitt senaste svar till dig. Själva spelet är det ingen större skillnad på men att det händer mera i båset är helt naturligt i och med dom förändringar som har skett. Hade blivit väldigt förvånad om Molin/Holmqvist stått helt tysta med armarna i kors.....
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
{8783}: Läser ditt inlägg och håller inte alls med dig.
Nu har Brynäs vunnit en match med Molin/Holmqvist och allt är plötsligt frid och fröjd (?). Typisk Brynäs fans!
Viktigt dock att poängtera att Rögle gjorde en svag insats och att deras målvakt hade en dålig dag på jobbet. Jag kan heller inte se något Brynäs gör annorlunda än man gjort tidigare. Att man vinner och tar poäng efter coachbyte är rätt så vanligt och för att vi ska klappa händerna och känna oss nöjda med "förändringar" krävs det att laget tar många fler pinnar och spelar ett mera strukturerat spel. Det är många matcher kvar att spela och det är många poäng det handlar om. Jag hoppas att vi är på väg uppåt men jag tror att vi behöver förstärka laget både framåt och bakåt.
Nu har Brynäs vunnit en match med Molin/Holmqvist och allt är plötsligt frid och fröjd (?). Typisk Brynäs fans!
Viktigt dock att poängtera att Rögle gjorde en svag insats och att deras målvakt hade en dålig dag på jobbet. Jag kan heller inte se något Brynäs gör annorlunda än man gjort tidigare. Att man vinner och tar poäng efter coachbyte är rätt så vanligt och för att vi ska klappa händerna och känna oss nöjda med "förändringar" krävs det att laget tar många fler pinnar och spelar ett mera strukturerat spel. Det är många matcher kvar att spela och det är många poäng det handlar om. Jag hoppas att vi är på väg uppåt men jag tror att vi behöver förstärka laget både framåt och bakåt.
+ 9
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Forsberg 1978: Molin är helt slut
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Rögle 2020-01-08 omstarten i ERP Monitor Arena
Zappaholic: Sämsta PP jag skådat på länge
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
spolaisen: Kan du förklara för oss andra, vad dina inlägg handlar om egentligen? Du har antagligen satt ett nytt rekord i antal inlägg här inne. De flesta av dina inlägg är irrelevanta och du upprepar samma saker. Kanske dags att ta en paus?
+ 10
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: En direkt fråga till dig Huge. Har du någonsin tyckt att någon i Brynäs organisation fattat ett fel beslut utöver att sparka M.S. naturligtvis?
Mannberg har haft ett bättre år än tidigare vilket inte innnebär att han kan upprepa samma resultat nästkommande säsong. Att han platsar i den fjärde formationen är ingen frågan om men där har vi redan ett antal spelare med gällande kontrakt. I mina ögon ett förhastigt beslut av Sundlöv.
Mannberg har haft ett bättre år än tidigare vilket inte innnebär att han kan upprepa samma resultat nästkommande säsong. Att han platsar i den fjärde formationen är ingen frågan om men där har vi redan ett antal spelare med gällande kontrakt. I mina ögon ett förhastigt beslut av Sundlöv.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: Men vad i helvete håller man på med i Brynäs? Vad tror M. Sundlöv att fansen förväntar sig efter den turbulens vi fått skåda de senaste tiden? Det håller på att spåra ur totalt eller snarare sagt, det har väö redan inträffat. Vad har Sindlöv åstadkommit sedan han tillträde som sportchef? Ja, plocka hem två f.d. Brynäs spelare som vill hem (Molin har det i.o.f.s. gjort det bra) samt förlänga men Mannberg. Nu måste vi fansen kräva mera av dom anställda inom Brynäs för fortsätter det i samma takt så spelar vi i H. Allsvenskan nästa säsong och då är det i.o.f.s Mannberg en tillgång.
+ 3
Föregående · 115 · Nästa