lapad

6180 inlägg · 915 besäkare

Historik

· 111 ·
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Undrar om PA är nöjd?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Pinsamt, han som tyckte att Brynäs tar onödiga utvisningar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Spelet påminner en hel del om fjolårets, det är mycket upp och jaga. Jag har ärligt talat trots all snack om den långa processen (att det tar tid) förväntat mig lite mera av detta lag. Ersson kan heller inte vara omänsklig varje match. Nu får vi hoppas att det vänder, det är trots allt två perioder kvar.

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
KulaShaker: Tyvärr så har vi haft domarna mot oss hittills... Många felaktiga bedömningar vilket skapar en osäkerhet hos spelarna.
Nu tar vi nya tag nästa match!

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Huge: Tidigare så valde man att döma bort målen men vad har hänt i år?

Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
Mattson: Är det bara jag som saknar Ersson?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Tack Ersson!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Exakt, borde varit en tvåa på en Rögle spelare men domarna blundar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hank81: Tog inte många sekunder innan zebrorna lyfte armen 🤔

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ersson är kung!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Hahaha, domarna är under all kritik.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Qvarre: YEEESSS!!! Nu blir det ett par öl!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Hur mänga utv ska Luleå få med sig? Så fort man petar en Luleå lirare så får vi en utv mot oss....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Charles: Så onödigt

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rödin1912: Mannberg?

Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
bradberry: Det fattar jag men jag (i och för sig inte någon expert) såg inte speciellt många ljusglimtar i "dagens match". Ersson är dock riktigt bra i målet.
Offensivt såg det väldigt blekt och ostrukturerat ut bortsett från delar av första perioden

Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Peja: Coachen tycker att det såg bra ut 🧐😳

Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Chanzone: Ytterligare ett tufft år framför oss... Undrar om Scott kan göra mirakel? Björk bör skickas iväg så fort det går, han tillför ingenting.

Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
Chanzone: Vi skänker bort puckarna

Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
bradberry: Vi får vara glada att Ersson står

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: Medgångsupporter? Vad hade du skrivit om SAIK vann?

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Berge: Men snälla du, du kan inte har sett samma match som jag? Kolla Björk, Berglund, m flera som ser livrädda ut så fort motståndarlaget befinner sig i Brynäs zon. Självklart ska forwards vara med och hjälpa till men det ser inte alls bra ut i den defensiva spelet.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: Lugna ner dig, det såg fruktansvärt ut period ett och två. Det kändes som det var BP långa stunder, vi fick inte ens "låna" pucken. Vi har stora problem med försvarsspelet och forsätter vi spela på samma sätt så är vi körda i det långa loppet. Flertals av våra försvarsspelare såg ut att vara i en annan värld som har inget med hockey att göra. Vi ska vara glada att vi är så pass effektiva som vi är. Det mesta måste bli mycket bättre.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
{8846}: Ja, det är helt otroligt. Vi gör en enda godkänd period och vinner. Spelar vi i 3 perioder så kan vi vinna fler matcher.
Bra match av Ersson som jag tycker ska stå så länge vi vinner.

Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Mattson: Kommer knappast ur egen zon

Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Zappaholic: Tycker att det är odisciplinerat på vissa håll i Brynäs och så har det varit alla matcher. Man hänger inte med och drar på sig onödiga utvisningar vilket resulterar i onödiga poäng tapp. Sedan har vi ett antal spelare som inte, enligt min åsikt platsar i SHL som bl.a. Björk. Riktig usel insats idag. Sedan är jag inte imponerad av Ölund heller. 13 insläppta på 3 matcher är inte imponerande.
Nu tar vi tag i taktpinnen direkt från start nästa match och tar 3 friska pinnar.

Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Blå grottan: Japp, så har vi haft de senaste säsonger. Vi haft domarna mot oss

Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Brynäsgubbe: Ytterligare en gubbe ut

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Tänk om vi hade deras målvakt och dom våran (just i kväll)?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anton är kung!!!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Inget fel att vara positiv men torskar vi första matcherna så finns det tyvärr risk att det sätter sig i skallen och då blir det uppförsbacke. Men vilken skillnad med Anton på isen trots att han inte har lirat så mycket.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Synct: Who cares?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Huge, kan inte vara du som skriver detta? Har du blivit fastspänd och någon annan tagit över ditt konto?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spelar vi BP?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Thias30: Brynäs har tränat som aldrig förr (???)

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7044}: Menar ni verkligen att vi har spelmaterial (i kväll) som kan matcha SHL nivå? Vad har vi utöver Molin, Berglund framåt? Alcen kanske, hahaha... Pinsamt!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ser bra ut ☹

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Ser tungt ut....

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Alcén är lika dåligt som vanligt.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Herr D: Jävlar vad Sundlöv ser gammal ut. Inte lätt att vara sportchef.

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det känns inte som Brynäs kommer att se annorlunda ut nästa säsong men vi får väl hoppas på att Andersson får det bästa ur grabbarna

{www.gd.se/artikel/kritiserad-import-blir-kvar-i-brynas-sundlov-hoppas-pa-en-nytandning-vet-vad-som-kravs-nu


Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Absolut!

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: Det handlar inte om hockey i sig utan det handlar om hela samhället, respekt för andra. Att vissa människor inte har fattat allvaret eller kanske helt enkelt inte bryr sig om andra gör mig förbannad. Stäng skidanläggningar och förbjud folk samlingar

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alltså, jag blir både förbannad och deprimerad. Efter varje misslyckad säsong hoppas man att dom som inte levererat ska bort. Vad håller man på med i föreningen? Har Brynäs blivit en social instans?

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Det kan jag hålla med om, delvis. Orkar dock inte utveckla detta i kväll....
Trevlig helg

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: "Relativt bilig keeper"... och händer om Ersson blir skadad? Tjena

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Om jag inte minns fel så är Sundlöv från Gävle och är rätt så naturligt att han vill komma närmare hem. Inga fördomar utan fakta.
Nu hoppas vi att han gör ett betydligt bättre arbete än Bengan/Dackell gjorde.

Brynäs IF > Sv: PUBLIK / ARENAUPPLEVELSE
{7044}: Jobbigt att heta Jocke Eriksson i kväll

Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mr Mister: Usch, man får skämmas. Att Molin inte tar timeout?

· 111 ·
Om lapad
Hejar på: 0x20-bif1bif.svg Brynäs IF

Erfarenhet: Legend

är nu OFFLINE