Historik
Föregående · 111 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Spelet påminner en hel del om fjolårets, det är mycket upp och jaga. Jag har ärligt talat trots all snack om den långa processen (att det tar tid) förväntat mig lite mera av detta lag. Ersson kan heller inte vara omänsklig varje match. Nu får vi hoppas att det vänder, det är trots allt två perioder kvar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Växjö - Brynäs IF 17-10-2020
KulaShaker: Tyvärr så har vi haft domarna mot oss hittills... Många felaktiga bedömningar vilket skapar en osäkerhet hos spelarna.
Nu tar vi nya tag nästa match!
Nu tar vi nya tag nästa match!
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Exakt, borde varit en tvåa på en Rögle spelare men domarna blundar
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Hur mänga utv ska Luleå få med sig? Så fort man petar en Luleå lirare så får vi en utv mot oss....
+ 1
Brynäs IF > Sv: Frölunda HC - Brynäs IF 08-10-2020
bradberry: Det fattar jag men jag (i och för sig inte någon expert) såg inte speciellt många ljusglimtar i "dagens match". Ersson är dock riktigt bra i målet.
Offensivt såg det väldigt blekt och ostrukturerat ut bortsett från delar av första perioden
Offensivt såg det väldigt blekt och ostrukturerat ut bortsett från delar av första perioden
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: Medgångsupporter? Vad hade du skrivit om SAIK vann?
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Berge: Men snälla du, du kan inte har sett samma match som jag? Kolla Björk, Berglund, m flera som ser livrädda ut så fort motståndarlaget befinner sig i Brynäs zon. Självklart ska forwards vara med och hjälpa till men det ser inte alls bra ut i den defensiva spelet.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
Zappaholic: Lugna ner dig, det såg fruktansvärt ut period ett och två. Det kändes som det var BP långa stunder, vi fick inte ens "låna" pucken. Vi har stora problem med försvarsspelet och forsätter vi spela på samma sätt så är vi körda i det långa loppet. Flertals av våra försvarsspelare såg ut att vara i en annan värld som har inget med hockey att göra. Vi ska vara glada att vi är så pass effektiva som vi är. Det mesta måste bli mycket bättre.
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Skellefteå AIK 2020-10-03
{8846}: Ja, det är helt otroligt. Vi gör en enda godkänd period och vinner. Spelar vi i 3 perioder så kan vi vinna fler matcher.
Bra match av Ersson som jag tycker ska stå så länge vi vinner.
Bra match av Ersson som jag tycker ska stå så länge vi vinner.
+ 3
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Zappaholic: Tycker att det är odisciplinerat på vissa håll i Brynäs och så har det varit alla matcher. Man hänger inte med och drar på sig onödiga utvisningar vilket resulterar i onödiga poäng tapp. Sedan har vi ett antal spelare som inte, enligt min åsikt platsar i SHL som bl.a. Björk. Riktig usel insats idag. Sedan är jag inte imponerad av Ölund heller. 13 insläppta på 3 matcher är inte imponerande.
Nu tar vi tag i taktpinnen direkt från start nästa match och tar 3 friska pinnar.
Nu tar vi tag i taktpinnen direkt från start nästa match och tar 3 friska pinnar.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping HC - Brynäs IF 01-10-2020
Blå grottan: Japp, så har vi haft de senaste säsonger. Vi haft domarna mot oss
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Tänk om vi hade deras målvakt och dom våran (just i kväll)?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Inget fel att vara positiv men torskar vi första matcherna så finns det tyvärr risk att det sätter sig i skallen och då blir det uppförsbacke. Men vilken skillnad med Anton på isen trots att han inte har lirat så mycket.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{7044}: Menar ni verkligen att vi har spelmaterial (i kväll) som kan matcha SHL nivå? Vad har vi utöver Molin, Berglund framåt? Alcen kanske, hahaha... Pinsamt!
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Det känns inte som Brynäs kommer att se annorlunda ut nästa säsong men vi får väl hoppas på att Andersson får det bästa ur grabbarna
{www.gd.se/artikel/kritiserad-import-blir-kvar-i-brynas-sundlov-hoppas-pa-en-nytandning-vet-vad-som-kravs-nu
{www.gd.se/artikel/kritiserad-import-blir-kvar-i-brynas-sundlov-hoppas-pa-en-nytandning-vet-vad-som-kravs-nu
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Spännande start för Andersson
www.gd.se/artikel/spelschemat-for-nasta-sasong-ar-har-de-moter-brynas-i-premiaren
www.gd.se/artikel/spelschemat-for-nasta-sasong-ar-har-de-moter-brynas-i-premiaren
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Enaranger: Det handlar inte om hockey i sig utan det handlar om hela samhället, respekt för andra. Att vissa människor inte har fattat allvaret eller kanske helt enkelt inte bryr sig om andra gör mig förbannad. Stäng skidanläggningar och förbjud folk samlingar
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alltså, jag blir både förbannad och deprimerad. Efter varje misslyckad säsong hoppas man att dom som inte levererat ska bort. Vad håller man på med i föreningen? Har Brynäs blivit en social instans?
+ 3
Föregående · 111 · Nästa