Historik
Föregående · 117 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Huge, nu vill jag höra ditt försvars kommentar för denna usla insats.
+ 6
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: Det tycker jag att du tar i. Rödin skulle antagligen ligga i topp av SHL-s poängligan om han spelat i ett topplag.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Gör vi inte mål i 5:3 då kan vi lika gärna lira i HA
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Forsberg 1978: Jag säger som Bradberry "Sämsta tränare ett lag haft i SHL"! Hur i h..e tänkte Dackell om han ens tänkte? Huge, hur kan du försvara dina älskade vänner Dackell och Sundlöv? Just det, vi jar 3 års plan
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Brynäsgubbe: Kom igen! Denna match måste Brynäs vinna.
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Oskarshamn 2019-12 -26
Zappaholic: Alcén är ett skämt men den som förlängde med honom är ännu större skämt. No names!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Tycker vi ska lägga ner snacket om nyförvärv. "Vi har det vi ha"! (Ironi)
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF 2019-12-17
Forsberg 1978: Huge tycker fortfarande att Dackell/Sundlöv gör ett bra arbete....
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Inför prestations baserad lön för sportchefer....
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: I mina ögon så låter det som team Dackell/Sundlöv styr föreningen och alla andra ska rätta till sig efter deras toner. En tränare som inte ställer krav på att ha en trupp som ska kunna vinna matcher ska heller inte träna ett lag. Undrar om vad som pågår i föreningen?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Snälla vänner! Nu visar vi lite respekt för varann och för Oscar ❤
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Makita: Det är ta mig f...n i otroligt att vi har en "sportchef" som lyfter en lön utan att ha kontakter och anser att "Marknaden alltid är död". Han jagar enbart spelare som han känt sedan tidigare. Är det bara jag som inte har förtroendet för sportchefen eller?
+ 8
Brynäs IF > Sv: Brynäs -Växjö 2019-12-07
varulf: Tror dock inte att folk är nöjda med Melins prestation heller. Att inte agera kan ibland vara väldigt kostsamt men det är deras problem. Vi ska vara glada att det går dåligt för andra lag även om jag ser hellre Leksand i SHL än exempelvis Rögle.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs -Växjö 2019-12-07
Det är "inte" enbart en individ som har bidragit till detta älende utan det är många kockar inblandande vilket det tyder på svag kompetens i Brynäs organisationen. Det gäller samma sak under Bengtzéns tid, det var inte bara han som bestämde vilka som ska värvas. Jag vill dock poängtera på att jag försöker lägga fokus på det som sker just nu och tycker att Sundlöv hanterat situationen fel. Visst kan jag köpa resonemanget att han ville vänta på Boqvist men i detta fall så borde han haft en plan B vilket han inte verkar ha. Att uttrycka sig med att typ "Marknaden är död" säger mig att han inte gjort sitt arbete.
Nog om detta.
Nu får vi hoppas på 3 friska poäng i kväll.
Nog om detta.
Nu får vi hoppas på 3 friska poäng i kväll.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs -Växjö 2019-12-07
{8846}: Hade hellre sett Ersson i målet. Sedan så verkar Rödin ha en tendens att gå sönder lätt likväl Andersén.
Jag är väldigt besviken på Sundlövs agerande gällande förstärkningar. Vi har en sportchef som får sin lön för att se till att vi har rätt trupp/spelare som ska kunna matchas mot övriga lag men det tycker jag han inte han klarar av att utföra. Dessutom så är jag en av dem som inte var så positiv till att han kommit tillbaks till Brynäs. Man måste även ha i beräkning att spelarna kan skadas...
Jag är väldigt besviken på Sundlövs agerande gällande förstärkningar. Vi har en sportchef som får sin lön för att se till att vi har rätt trupp/spelare som ska kunna matchas mot övriga lag men det tycker jag han inte han klarar av att utföra. Dessutom så är jag en av dem som inte var så positiv till att han kommit tillbaks till Brynäs. Man måste även ha i beräkning att spelarna kan skadas...
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: "Just nu finns det inte så många bra spelare lediga på marknaden."
Det har man aldrig tidigare hört Sundlöv säga...och jag som trodde att det var hans jobb att hitta bra spelare. Vad har han gjort de senaste tiden förutom att vänta på Boqvist?
Det har man aldrig tidigare hört Sundlöv säga...och jag som trodde att det var hans jobb att hitta bra spelare. Vad har han gjort de senaste tiden förutom att vänta på Boqvist?
+ 5
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Captain_fantastic: Molin ser fruktansvärt nonchalant ut i kväll. Det känns ju lite som spelarna längtar hem...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Rögle-Brynäs torsdag 2019-12-05
Forsberg 1978: Publiken i Ängelholm är usla, vill ha utvisning på allt.
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Mattson: Riktig bra borta match. Tyvärr så släpper Ersson in ett skitmål men han kan inte ta allt. Jag är imponerad av bla.a Lindelöf, Sallinen m. fler. HV vinner tack selvis tack vare domarna. Besviken dock på Danielsson och Molin. Nu jävlar förrätter vi i samma takt.
+ 3
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Captain_fantastic: Inte lätt att få med sig utvisningar idag...
+ 1
Brynäs IF > Sv: HV71 - Brynäs IF -2019-11- 30
Rumpelstiltskin: Hemmadomare, det ska bli intressant fortsätta fälja deras insats idag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Linköping HC 2019-11-28
KulaShaker: Det går snabbt i hockey. Ett par vinster medan lagen ovanför torskar samtidigt så är vi ikapp. Nu hoppas vi på att i och med de senaste vinster killarna fått ett bättre självförtroende och segertåget fortsätter.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blev en stänkare efter Brynäs vinst. Känns så jävla skönt med en seger 👍. Kram på er alla Brynässupporters!!!
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Ser riktigt bra ut idag. Det är bara att fortsätta jobba i samma takt.
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
Huge: Och Co Sundlöv/Dackell har verkligen lyckats med att bygga årets trupp inkl coacher? Men det är klart, vi har 3:års plan som kommer ändras till 10 års...men inte ens det skulle få vissa individer att inse misslyckandet.
Brynäs har tagit ynka 18 pinnar på 17 matcher. Fortsätter vi i samma takt så har vi passerat 50 poäng vilket räcker för att spela kval.
Nu kräver jag och en del andra förändringar i laget. Att sitta där och vänta på en spelare i 3-4 månader låter i mina öron vansinnigt. Vad är det som säger att Boqvist kommer att utföra mirakel?
Brynäs har tagit ynka 18 pinnar på 17 matcher. Fortsätter vi i samma takt så har vi passerat 50 poäng vilket räcker för att spela kval.
Nu kräver jag och en del andra förändringar i laget. Att sitta där och vänta på en spelare i 3-4 månader låter i mina öron vansinnigt. Vad är det som säger att Boqvist kommer att utföra mirakel?
+ 4
Brynäs IF > Sv: Färjestad BK - Brynäs IF 2019-11-14
OveForShow: "Vi gjorde en bra match" säger M.S. efter matchen. Det räcker inte att spela bra coachen, vi spelar om poängerna.
Hoppas att vi vänder.
Hoppas att vi vänder.
Föregående · 117 · Nästa