Historik
Föregående · 74 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Hahaha, hoppas att du har rätt men ska påminna dig om du har fel
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
JohnnyBotox: Ölund ja men oroväckande med Hedberg, Palve och Kvist. Nej, varken Olesen eller Eklind som förresten gjorde bort sig som en nybörjare vid flera situationer igår. Kollade reprisen och det såg bara pinsamt ut.
När det gäller Timashov så tror jag inte heller att han blir kvar. Ljungkrantz har varit bra på slutet men inga långa kontrakt, tack. Det har ju varit Brynäs melodi i många år (Sunken, Palve, Molin, m fler)
Jag tror att vi behöver fortsätta rensa i laget.
När det gäller Timashov så tror jag inte heller att han blir kvar. Ljungkrantz har varit bra på slutet men inga långa kontrakt, tack. Det har ju varit Brynäs melodi i många år (Sunken, Palve, Molin, m fler)
Jag tror att vi behöver fortsätta rensa i laget.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Palve har varit Brynäs sämsta spelare i år och konstigt nog får han fortfarande förtroendet från coacher. Kollar man inte repris på matcherna, eller? Har vi inget annat alternativ?
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Konstigt nog så kör vi den låga boxen även i apel 5:5.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tom Bissett: Man kan inte skylla på VV, det finns även något som heter försvarsspel
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Andy Tiger: Johanesson är väldigt nonchalant i "alla" lägen.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
J-S: Som sagt, vi har vunnit en match i gråa tröjor. Förlorar vi ikväll då tycker jag att vi ska ge fan i att spela fortsättningsvis i grå ställ. Allt handlar om psykologi så även en sån liten sak kan påverka men jag kanske har fel. Jag tycker att färgen är skit tråkig, kall, opersonlig. Varför hålla på med att lägga krut på nya tröjor när man inte ens klarar av att ordna med namn på tröjorna på nya spelare?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Vi spelar i gråtröjor i kväll. Har vi vunnit en enda match med grå tröjor på? Det enda som saknas är Lena
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: Det som retar mig är Brynäs kultur gällande övertro på spelare som kommer från egen led. Det är fortfarande för mycket kompis jargong vilket kan ställa till i längden. Någonstans så måste vi börja styra föreningen mera proffesionellt. Vad händer om Veini lämnar och Lindbäck blir skadad? Inte hittar vi ersättare i Veinis klass inte och då sitter vi på pottan rejält.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: I mina ögon handlar inte det om att fuska utan det handlar om kompetens hos JA med Co. Tyvärr så råder det fortfarande kompis kultur i Brynäs vilket man senast bevisat genom att kontraktera Honken som syns sällan och får styra jobbet utifrån sin egen situation. Vem som helst ser att bl.a Birger, Qvist inte håller SHL standard och deras utveckling har avstannat. Någonstans så blundar man för det och hoppas på mirakel.
Sedan så är truppen väldigt tunn. Tänk en scenario där Sklenicka och Timashov eller Ölund blir skadade? Det är viktigt med bred i ett lag ur flera olika perspektiv, bl.a konkurrens, vid eventuella skador, m.m.
Sedan så är truppen väldigt tunn. Tänk en scenario där Sklenicka och Timashov eller Ölund blir skadade? Det är viktigt med bred i ett lag ur flera olika perspektiv, bl.a konkurrens, vid eventuella skador, m.m.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Bockensdricka: Vi kan inte skylla på Lindbäck. I stort sett hel laget har en dålig dag. Extra plus till Timashov och Larsson som ändå försöker. Resten är kvar hemma i soffan
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: I mina ögon är Birgersson en Allsvensk spelare. Det bästa han har gjort är fighten för att pa omgångar sedan.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Å andra sida så är det nyttigt att byta miljö ibland och få en ny tändning
Föregående · 74 · Nästa