Historik
Föregående · 75 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: Varför inte extra markera Lännström? Bertil på bägge i baken
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: 7 mål på dom senaste 17 powerplay. Drygt 41 procent... inte illa
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: Jag tycker dock att kedjan med Timashov-Larsson-Scott gjorde det riktigt bra och där finns ingen anledning att ändra på något.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Alltså, vi borde ha gjort 4-5 mål på alla lägen men deras målvakt står på huvudet i kväll
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{10023}: Sju matcher minst för Rödin och ett antal matcher krävs att komma in i tempot. Ja, nu är det upp till kompisarna i laget att spela klokt/smart. Synd för både Rödin och Brynäs men även oss fans att detta inträffade nu när han kommit igång. Hoppas att han kommer tillbaks snabbare än beräknad.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jan Grismöbel: Lägg av, Axle San har kontakter. Han ser till att JA tar in Danielsson
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jockster : Eventuellt en bänknötare från typ Luleå, Rögle....skulle jag tro men det behöver inte innebära något negativt. Tror inte vi har råd med något annat men det visar sig. Tyvärr så blir vi sårbara med skador i truppen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Om du siktar på mig så är det med glimten i ögat. Jag tycker självklart att det är kul med medlemmar som träffar blivande, nuvarande och gamla lirare oavsett ursprung, klubbtillhörighet, m.m. Jag har ingenting emot Huge eller någon annan här inne, jag har respekt för alla människor och deras åsikter. Att det blir lite munhugg och att man tycker olika hör till Hockeysnack annars hade det inte alls varit lika spännande. I grund och botten är vi alla Brynäsare!!!
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: I ärlighetens namn så tror jag att i och med ökade kostnader med bl.a el, transport, boende, m.m. har många föreningar inkl Brynäs svårare alt väljer att värva nya spelare. Det är min gissning, jag har ingen facit men inflationen ställer till på alla fronter inklusive idrott.
Det som skulle kunna bidra är antingen en insamling alt en privat sponsor. Jag och många andra skulle självklart vilja se en sniper men som sagt, jag tror man är försiktig
Det som skulle kunna bidra är antingen en insamling alt en privat sponsor. Jag och många andra skulle självklart vilja se en sniper men som sagt, jag tror man är försiktig
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja du… tänk vad du vänder fram- och tillbaka. Idag känner du optimism men igår skrev du ”jag sätter en tusing på HV”.
Hur vill du ha det?
Hur vill du ha det?
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
moment22: Nja, det kan jag inte hålla med om. Sklenicka håller världsklass, Johannesson är en överraskning, Kinvall höjer sig ett steg för varje match men övriga blandar och ger. Tex Bertilsson kan ligga på högsta nivå i en period men rasar nästa osv. Min bedömning och jag kan inte svära att jag har rätt eftersom jag är enbart en soffcoach.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Sover du aldrig eller bor du på Hockeysnack? Fascinerande att vissa ägnar hela sitt liv på att skriva inlägg/kommentarer här inne. Du kanske behöver professionell hjälp???
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Fyfan, vad glad man är just nu. Nu ska vi njuta av vinsten fram tills nästa match. Lindbäck matchens spelare, Olesen näst bäst, samt extra plus till resten av laget!!!!!
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Anders Berg: Lindbäck är helt otrolig i kväll. Hoppas att han fortsätter så
+ 4
Föregående · 75 · Nästa