Historik
Föregående · 76 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Stefan R 63: Ibland, ja men jag tycker att Rödda kommit igång på slutet
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Om du vill värva Danielsson som ändå vill ha en lön har du då inga ambitioner att Brynäs ska få en utveckling och gå vidare. Det luktar bakåtsträvande tankesätt Axle San. Du förvånar mig 😳
+ 9
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det kan kan jag lova dig att det inte är så. Inte fan var Danielsson lika bra i Brynäs som han var innan. Jag själv är 54 och har spelat fotboll rätt så länge (div 4 sist) men inte fan hängde jag med ungdomarna. Sedan så har jagen känsla att i ditt fall handlar om att du känner honom men jag kan i och för sig ha fel.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Tror du att Alcén skulle sjunka så lågt efter att han redan en gång i tiden informerat Danielsson att han inte får nytt kontrakt? Danielsson är inte det vi behöver, vi behöver en yngre förmåga med stort utvecklingspotential som har målsättning att spela i NHL. Danielsson kan säkert bidra med ungdomsverksamhet
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Tror att du har fel. Jag gissar på 1 pinne i Örebro och vinst mot HV. HV känner press
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Det håller jag inte med om. Får vi ett par skador så sitter vi på pottan. Vi behöver förstärka laget vilket fler andra lag kommer att göra, det är jag övertygad om.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu njuter vi av vinster, plötsligt så har spelet kommit igång vilket bäddar för att hela laget lyfter framöver. Palve av alla gjorde mål och han såg överlycklig ut. Det säger det mesta.
Tyckte att Anton var en av dom bästa i Brynäs i kväll.
Tyckte att Anton var en av dom bästa i Brynäs i kväll.
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Blå grottan: Nu är hela familjen glada. Tänk vad idrott kan göra så mycket för människans välmående? Tack Brynäs, tack Ove, tack alla ni Brynäs fans!
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Det är tydligt att domarna skadar oss gång på gång
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Jag brukar aldrig klaga på domarna men ikväll äckliga
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
xxx BIF xxx: Helt otroligt! Man hittar diving men solkara utvisningar hittar man inte, jävla clowner
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KalleTeodor: Antar att du drog isär hennes ben efter gårdagens seger 😁
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Silfverkroken: Sköna 3 poäng men vi släpper in fortfarande många mål. 29 mål i baken på 7 matcher är väldigt mycket och så möter vi ett lag som är i stor form men vi förhoppningsvis bryter deras trend.
+ 1
Föregående · 76 · Nästa