Inlägg: 2392793
Sv: A proposito de nada
Jockster : Eventuellt en bänknötare från typ Luleå, Rögle....skulle jag tro men det behöver inte innebära något negativt. Tror inte vi har råd med något annat men det visar sig. Tyvärr så blir vi sårbara med skador i truppen.
+ 2
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
lapad:
Det värsta i det hela är ju inte att Rödin blir skadad för han kan ersättas med Tima el liknande utan det värsta är att de lägre kedjorna blir avsevärt mycket sämre än vad de redan är då de spelare som lirar i 4 e som knappt är SHL spelare förväntas ta större ansvar längre upp i hierarkin.
Det värsta i det hela är ju inte att Rödin blir skadad för han kan ersättas med Tima el liknande utan det värsta är att de lägre kedjorna blir avsevärt mycket sämre än vad de redan är då de spelare som lirar i 4 e som knappt är SHL spelare förväntas ta större ansvar längre upp i hierarkin.
+ 3