Historik
Föregående · 2 · Nästa
Brynäs IF > Sv: Örebro - Brynäs 2019-10-03
munkas: mm, det är Örebro som går oss ur balans med mkt kropp och småfula tacklingar
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Såja, vinst och 3 härliga poäng och bra att Norin fick revansch för sin utvisning och sätta 4-3....Nu vore det skönt om vi fick igång lite segrar här och klättrar i tabellen...Tack Brynäs för segern den var mkt välkommen
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vinst , vinst, vinst :) Inga pessimistiska Gävletoner nu
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Färjestad 2019-09-21
{8399}: Jag tror på Brynäs ikväll såklart, vinst med 4-2 :) Heja Brynäs
+ 1
Brynäs IF > Sv: Linköping - Brynäs 0917-2019
Zappaholic: Nu tar vi extra poängen, domarna blir man aldrig tillfredsställd med 😎 Jaedon kööör
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8846}: Tror mycket väl att Brynäs kan ligga långt framme före jul i tabellen med ett spelmaterial som det här , det är väl skadorna man är rädd för att det blir ihåligt i laget om nyckelspelare bli skadade under hösten. Gårdagens match tycker inte jag var någon större överraskning att vi kunde damma dit Frölunda, tycker det såg tätt och samlat ut i Brynäs på alla positioner faktiskt.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8785}: Jag vill både ha Ölund, Larsson och Scott och skicka bort några andra :) Tycker det fortfarande ser "lite" brunkigt ut
+ 1
Brynäs IF > Sv: SILLY SEASON 2019
Brynäsgubbe: Johan Larsson lämnar NHL och återvänder till @Brynas Enligt uppgifter till @Radiosporten här i VM staden Bratislava vill Larsson flytta hem och spela för klubben han vann SM guld med 2012
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mk: Det känns som att det blir en rad hemvändare tillbaka till Brynäs både i och utanför rinken, hur känner ni för det härinne om vi nu tittar på rykten och tilltänkta spelare för 2019/20...skulle ni vilja se Rödin, Molin, Kinvall i Brynäs, hur bra är dom egentligen?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Domarnivån har var inkonsekvent hela säsongen, men Brynäs är ju heller vidare bra som lag i år...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Ja förlust på övertid imon, uddamålsseger mot Örebro på lördag..tror jag
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Brynäs går ofta en att bli besviken kort tid efter de har pressat in ett mål, vad är det t för fel...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Från det ena till det andra, när stänger transferfönstret, är det 5 februari eller?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Svårt att jämföra hockey guldåldrar, jag häll också på Flyers eller gör fortfarande men idag är även deras hockey något helt annat än den "brutala" spelstil man hade 74-75...domarna dömer korrekt efter boken och till och med NHL har blivit beskedligt...det var en annan charm förr, mer lirare och karaktärer som fick plats...Bobby Clarke var ju en sådan, både ful som spelare men också duktig..
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Har du läst idag om supportgrupperna som bojkottar Brynäs närmaste matcher?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8305}: Jaaaaaaaaaaaaaa Mannberg slår segerpucken yes, tack för kaffet och 2 p💪🏒.. Älskar Brynäs 💖
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Vad är det för fel med Brynäs när hela tiden skall kladda och dutta på blå som oftast... Vill se mer resoluta beslut
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8356}: Burop har jag upplevt i 50 år när Brynäs spelat uselt... Inget som är märkligt med det.
+ 2
Föregående · 2 · Nästa
