Historik
Föregående · 74 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå inget
zigge: Han står inte ut med det hemska faktum att man inte får kalla någon för bögjävel.
Linköpings HC > Sv: FINAL: MoDo Hockey - Linköpings HC
bobbe: Tack för en bra holmgång! Verkligen! Du är en seriös supporter och måste ta diskusionen´över människor du inte vill veta av. Till dig säger tack tack, till horungarna säger jag;
youtube.com/watch?v=mM2-iPAY2p4
Fast dom förtjänar inte Crowbar!
youtube.com/watch?v=mM2-iPAY2p4
Fast dom förtjänar inte Crowbar!
Café > Sv: Viktigaste Valfrågan
73Sjöbba: Vore ni (vi) fler skulle det funka. Men snålhet är allom(sosse) rådande. Fråga Helg Ernest.
MoDo Hockey > Sv: Grattis MoDo
tg21: JAjamen! Fantastiska scener i Sollefteå i kväll! KULTUR och KÄRLEK!
MoDo Hockey > Sv: Grattis MoDo
Äh vad fan, jag tänkte i min stillal eufori läsa alla insändare, men fan SM-Guld!!!!
Skriv vad fan ni vill, bara ni lyssnar på France Gall och firar guldet!!!!
I morgon avrättar vi alla som inte håller måttet!
Skriv vad fan ni vill, bara ni lyssnar på France Gall och firar guldet!!!!
I morgon avrättar vi alla som inte håller måttet!
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part VI
knaskamilla: Får man prata norrländska eller ge sken av att man har ett IQ på över 80 utanför hallen?
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part VI
Klimpen: Att ha sparkat boll i Resele under Götes beskydd och ha en glödande passion för MoDo, det ger kunskaper ingen akademi kan lära ut. Men visst, som politisk kommentator eller ekonomireporter kanske han skulle ha sina brister.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part VI
Gusse: Man kan lita på Jonny Dahlgren. En riktig journalist.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part VI
knaskamilla: Böter, jävla kommunistfasoner. Frihet och ansvar ska det vara.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dream Team: Du menar som när man står och skriker "Dummaste i Sverige" åt sina egna alltså?
MoDo Hockey > Sv: Sämsta publiken inte värd guld
Modano: Om du tycker att det är så hemskt kan jag inte förstå varför du tittar. Njuter du av att åsamka dig själv lidande, eller är du kanske lite smygförälskad i MoDo fast lite för feg för att ge efter för dina verkliga känslor?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Äh, hon såg AMS senaste rapport om arbetsmarknadsläget och kunde inte dölja sin glädje över den borgerliga politiken.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Wayne Gresky: Har det gått så långt att Pasi numera bara är en lokalvårdare?
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Klimpen: Hehe, om jag ska ägna mig åt prostitution bör jag var hård. Inte många kunder annars...
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Majlard med en riktigt bra artikel! Sug i er Aftonh*ran.
www.svd.se/dynamiskt/sport/did_15083750.asp
www.svd.se/dynamiskt/sport/did_15083750.asp
Linköpings HC > Sv: FINAL: MoDo Hockey - Linköpings HC
distanserad: Man vinner för att man gör flest mål.
Linköpings HC > Sv: FINAL: MoDo Hockey - Linköpings HC
distanserad: Att en tidnings sportchef från Linköpingshåll över huvud taget börjar att svammla om huruvida någon annan publik skulle vara mer värd ett SM-guld är patetiskt. Patetiskt.
MoDo Hockey > Sv: Sämsta publiken inte värd guld
distanserad: Imponerande att en sopa till Sportchef från Corren.se är här och skriver. Men varför skriver du inte under ditt riktiga namn?
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
yaqop: Prova att maila eller ringa kansliet.
Gabriella Röschmann
Årskort/Biljetter
0660-759 10
Victoria Kjellqvist
Årskort/Biljetter
0660-759 10
Olov Karlsson
Årskort/Biljetter
0660-759 10
Gabriella Röschmann
Årskort/Biljetter
0660-759 10
Victoria Kjellqvist
Årskort/Biljetter
0660-759 10
Olov Karlsson
Årskort/Biljetter
0660-759 10
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det ska tydligen vara ett reportage om Wernblom på lokal 4:an nu på morgonen.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Ann: Skicka pojken till Mats du, Ann. Han kommer att få den bästa av uppfostran! ;-)
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Paddan: Jag håller med honom. Det är dom här trevliga killarna från Linköping som är en publik som man unnar en seger. Ja, en seger för åklagarmyndigheten alltså.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Någon som lagt ut detta om Timander, i så fall kommer det här en repris.
expressen.se/sport/ishockey/1.635753
expressen.se/sport/ishockey/1.635753
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Förresten. Fan vad snygg Snygghasses passning är, och hur fruktansvärt snygg mottagningen och leveransen från Chefsskröder är.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
JimmyH: Vem vet, kanske man kommer att köra några bilder på någon kanal där ett par LHC:are ger sig på den kanske inte allt för genomtänkta planen att slåss med polisen. Det filmades från c:a en meters avstånd. Polisen vann.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
knaskamilla: Det är påsklov. Lite jävla flexibilitet trodde man att det skulle finnas i systemet, men det krävs tydligen sommarlov för att hastigheten ska ändras.
MoDo Hockey > Sv: The Final Battle, part V
Poffa: En massa huliganer i Ö-vik och Ö-vikspolisen jagar fortkörare i Sollefteå. Ska det vara så här? Va? Va? Va?
MoDo Hockey > Sv: Resa till Linköping, Final #6
shinzawai: Men borde det inte innebära att det finns 20 biljetter över?
Café > Sv: Viktigaste Valfrågan
Helg Ernest: Se där, nu kom det en rapport från Arbetsmarknadsverket igen.
"- Vi har en mycket bra arbetsmarknad. En kvarts miljon jobb kom in till Arbetsförmedlingen under första kvartalet. Det är den högsta siffran på flera decennier och en stor del av jobben är fasta. Fler arbetslösa får jobb och arbetslösheten sjunker. Det är också glädjande att antalet personer som varit arbetslösa länge är färre än för ett år sedan, säger AMS generaldirektör Bo Bylund."
Lägre arbetslöshet, fler lediga jobb, fler får jobb, färre långtidsarbetslösa, kraftig minskning av personer med aktivitetsstöd, färre varsel osv. Ja se dessa borgare, vilka svin dom är.
"- Vi har en mycket bra arbetsmarknad. En kvarts miljon jobb kom in till Arbetsförmedlingen under första kvartalet. Det är den högsta siffran på flera decennier och en stor del av jobben är fasta. Fler arbetslösa får jobb och arbetslösheten sjunker. Det är också glädjande att antalet personer som varit arbetslösa länge är färre än för ett år sedan, säger AMS generaldirektör Bo Bylund."
Lägre arbetslöshet, fler lediga jobb, fler får jobb, färre långtidsarbetslösa, kraftig minskning av personer med aktivitetsstöd, färre varsel osv. Ja se dessa borgare, vilka svin dom är.
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
... så blev jag alldeles nyss överfallen av Samhällets fiende #1, en terrorism sanktionerad av statsmakten och som jag verkligen hoppas Bush förklarar förintelsekrig emot. Länstrafikgruppen, må dom dö döden dö genom tortyr i helvetets käftar. 2400 spänn för att tanka och då är inte bensinen inräknad.
Svenska Hockeyligan > Sv: Två domarsystem i träningsmatcherna
Frella: Frågan är var man ska finna ett dussin elitseriedomare. Redan idag är antalet tomtar för högt. Ska vi importera från ännäjtchäll?
Föregående · 74 · Nästa
www.modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=2922&rows=5