Paddan: Och kanske vågar de också ta skott i slottet istället för att drälla ut pucken i mittzonen...
Historik
Föregående · 2 · Nästa
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Wayne Gresky: Rätt, Kronwall var det såklart. Tidigare har ju Ros haft den unika positionen längst ner på kvalitetsskalan men Nyström gör ju sitt bästa för att ge fettot en match om bältet.
MoDo Hockey > Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Wayne Gresky: Kul också när media skapar egna sanningar av tidigare händelser. Dessutom, kan inte någon visa mig formeln för avgjord match?
Har tillägnat Nyström lite utrymme i bloggen och mailat honom adressen. Antar att det blir strutsen som vanligt.
Har tillägnat Nyström lite utrymme i bloggen och mailat honom adressen. Antar att det blir strutsen som vanligt.
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
Rickard, ta på dig din vackraste klänning ikväll!
MoDo Hockey > Sv: MODO Hockey - Timrå 2010-09-30
Wayne Gresky: Personligen tycker jag att det vore ganska nice om man från Modos sida började ta straffläggningarna på allvar. Nu känns det som att man tycker den där extrapoängen lika gärna kan kvitta.
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
spAps: Håller med spAppe. Var in och kollade Lumberjacks forum och tyckte att det osade mer Axe Wild Musk och clearasil än på barnens dag.
MoDo Hockey > Sv: Brynäs - Modo Hockey, Läkerol Arena, 2010-09-16
Poffa: Min kommentar kring Bom Bom: drhockey.blogg.se/
För övrigt, är det någon som vet när officiella kommer igång igen. Det har ju stått inför seriestart i flera månader nu.
För övrigt, är det någon som vet när officiella kommer igång igen. Det har ju stått inför seriestart i flera månader nu.
Föregående · 2 · Nästa