Historik
Föregående · 2 · Nästa
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Bragd-Birger: Livet som Timråit…
Om jag aldrig har förbannat den dag då jag blev Timråit så är det nog nu jag gör det.
Hur kunde man Ö H T fastna för den här klubben? Den tröttaste klubb som funnits med loosermentalitet!?
Jag är helt knäckt.
Om jag aldrig har förbannat den dag då jag blev Timråit så är det nog nu jag gör det.
Hur kunde man Ö H T fastna för den här klubben? Den tröttaste klubb som funnits med loosermentalitet!?
Jag är helt knäckt.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Jag är i chock!
Aldrig aldrig att vi hämtar oss från det här.
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Aldrig aldrig att vi hämtar oss från det här.
☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Nu blir det att titta på Ovechkin och se ifall han slår målrekordet…
Historiska matcher är ganska roliga om det nu blir en historisk match.
Historiska matcher är ganska roliga om det nu blir en historisk match.
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
{469}: ALLA har sina källor tydligen. 😅
Mr Madhawk har förmodligen rätt som vanligt. 👍
Mr Madhawk har förmodligen rätt som vanligt. 👍
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
mikenomad: Men ååhhhh… walking in memory lane 🥰
JFK är utom sig av lycka… kan inte nog vänta till hösten har jag hört.
Dock avis på dig nu… sen är det ren o skär glädje över hockeyn som ska presteras efter minnenas estrad.
JFK är utom sig av lycka… kan inte nog vänta till hösten har jag hört.
Dock avis på dig nu… sen är det ren o skär glädje över hockeyn som ska presteras efter minnenas estrad.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Jåkkinen: Det gör det… men flera spelare har inte spelat klart än så dom lär ju presenteras några veckor efter att dom har spelat klart.
Nu börjar det hela. Hittills har dom flesta bara grinat över hur uselt Timrå ser ut.
Jag tror att vi får ett mer homogent lag nästa säsong.
Allt hänger på backsidan. Där måste det upp rejält! Hur svårt ska det vara med tanke på finnarna som lämnar?
En win win situation, boys!!!
Nu börjar det hela. Hittills har dom flesta bara grinat över hur uselt Timrå ser ut.
Jag tror att vi får ett mer homogent lag nästa säsong.
Allt hänger på backsidan. Där måste det upp rejält! Hur svårt ska det vara med tanke på finnarna som lämnar?
En win win situation, boys!!!
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
{469}: Så ser inte jag på Kapanens uttalande: ”Vi behöver ersätta honom. Det kommer att bli svårt att få in någon lika bra med den lönen som han hade. Nästa vecka kommer vi mer ingående fundera på var vi ligger just nu och vilka spelare som finns på marknaden”
Jag tolkar det som att Lundmark var otroligt billig och att för hans lön får vi inte en likvärdig kvalité… därmed inte sagt att vi inte har råd.
Kan Kapanen fynda igen? Kanske men troligen inte.
Jag tolkar det som att Lundmark var otroligt billig och att för hans lön får vi inte en likvärdig kvalité… därmed inte sagt att vi inte har råd.
Kan Kapanen fynda igen? Kanske men troligen inte.
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Whaaaat?! Lundmark till NHL o Florida?!
Är det 1 april???
Grattis till Lundmark. Den såg jag inte komma. Timrå är en plantskola.
Undrar om dom frågat Jokinen…
Är det 1 april???
Grattis till Lundmark. Den såg jag inte komma. Timrå är en plantskola.
Undrar om dom frågat Jokinen…
+ 8
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
{469}: Tycker att man ska bryta kontraktet om det inte kostar för mycket.
Känns som att det kan gå hur som helst… har man inte fått bukt med det hitintills så.
Njaee känns sådär. Bryt.
Känns som att det kan gå hur som helst… har man inte fått bukt med det hitintills så.
Njaee känns sådär. Bryt.
+ 5
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
OlliOlla: Kellman är ett löst rykte härinne. Bara för att Jöjgen Jönsson ska träna FBK och dom 2 gick inte så bra ihop i Växjö.
Kellman har kontrakt med FBK 1 år till.
Så glöm det där med Kellman.
Kapanen är en guru om han lyckas med den värvningen.
Kellman har kontrakt med FBK 1 år till.
Så glöm det där med Kellman.
Kapanen är en guru om han lyckas med den värvningen.
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Jag vet inte… men domarna skämmer ut sig igen. Snacka om att blodet flyter men inte blåser man o då gör Djurgården mål. Ruskigt dåligt!
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
BlygeKenta: Du skrev med versaler igår att Hållander var klar.
Du skrev aldrig för vilken klubb… Pittsburgh el Timrå. Vilken klubb menar du?
Du skrev aldrig för vilken klubb… Pittsburgh el Timrå. Vilken klubb menar du?
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
{469}: Fynda en amerikansk/kanadensisk back… typ Mat Robinson. Hur svårt ska det vara?
Brynäs lyckades ju till den här säsongen.
Brynäs lyckades ju till den här säsongen.
+ 7
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
{469}: Eronen: 0 mål på en hel säsong.
Näkyvä: 0 mål
Koivisto: 0 mål
Erixon: 0 mål på 6 matcher (tragisk skada)
Linus Lindgren: 0 mål (18 matcher)
Forsmark: 4 mål
Didde: 1 mål
Svensson: 3 mål
Nässén: 2 mål
Pilö: 1 mål
Viggo Gustafsson: 1 mål (lån,14 matcher)
Klart finnarna måste bort. Fullständig katastrof på bärande backar.
Backsidan måste upp, upp, UPP.
Näkyvä: 0 mål
Koivisto: 0 mål
Erixon: 0 mål på 6 matcher (tragisk skada)
Linus Lindgren: 0 mål (18 matcher)
Forsmark: 4 mål
Didde: 1 mål
Svensson: 3 mål
Nässén: 2 mål
Pilö: 1 mål
Viggo Gustafsson: 1 mål (lån,14 matcher)
Klart finnarna måste bort. Fullständig katastrof på bärande backar.
Backsidan måste upp, upp, UPP.
+ 9
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Men starta sillytråden! Förbaskade loosermentalitet.
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Frölunda är för bra. Dom stänger ner oss totalt.
Nu ska jag bajsa.
Nu ska jag bajsa.
+ 8
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Japp nu förlorar vi om vi inte kan göra mål på såna lägen!
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Ruskigt billig utvisning på Frölunda.
Oj utnyttja detta nu!
Oj utnyttja detta nu!
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Villervalla: Inte en vettig farlig målchans för Timrå.
Jag blir frustrerad.
Jag blir frustrerad.
+ 3
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Synd att vi vek ner oss så här!
Vi hade haft en gyllene chans annars mot Brynäs… men men 🙄
Vi hade haft en gyllene chans annars mot Brynäs… men men 🙄
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Jag trodde faktiskt att vi skulle komma ut o bara köra. Var säker på en seger i den här matchen men vi ser ut som pojkar igen. Mentalt är vi ju helt borta. På sommarlov kanske?
Är otroligt besviken.
Hoppas verkligen att vi sparkar några backar. Den sidan måste bytas ut rejält. Vi behöver 2 klassbackar utöver vad som verkar komma in.
Är otroligt besviken.
Hoppas verkligen att vi sparkar några backar. Den sidan måste bytas ut rejält. Vi behöver 2 klassbackar utöver vad som verkar komma in.
+ 3
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Frölunda är bättre än oss. Vi är helt enkelt för dåliga. Framförallt backsidan.
Det var kul så länge det varade, sa plåstret till såret!
Det var kul så länge det varade, sa plåstret till såret!
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
7.30 och inte ett skott på mål. Känns sådär faktiskt
+ 1
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Krappar! Om vi suter på målet å missar målvakten tå vinner vi…
+ 4
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10718}: Nej. Finns inte med i laguppställningen såvida det inte är nåt fel på den.
+ 2
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{469}: Undrar vad som hänt med Lundmark o Eriksson?
Vem trodde att man skulle sakna dom när dom värvades? Bra betyg kallas det…
Vem trodde att man skulle sakna dom när dom värvades? Bra betyg kallas det…
+ 19
Föregående · 2 · Nästa
Ilari stannar.