mikenomad: Men ååhhhh… walking in memory lane 🥰 JFK är utom sig av lycka… kan inte nog vänta till hösten har jag hört. Dock avis på dig nu… sen är det ren o skär glädje över hockeyn som ska presteras efter minnenas estrad.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
JFK är utom sig av lycka… kan inte nog vänta till hösten har jag hört.
Dock avis på dig nu… sen är det ren o skär glädje över hockeyn som ska presteras efter minnenas estrad.