Manderville: Med tanke på hur denna kvartsfinal har utvecklat sig så är det ju ingen skräll att sista matchen punkteras pga av en femma på kaptenen. Fyfan 🤮
Manderville: Jahapp det var säsongen det. Pricken över I:et att lagkaptenen tar ett matchstraff i viktigaste matchen hittills. Bara en i raden av stjärnor som sviker klubben i det här slutspelet. Det kanske är bra att det blir lite spelartapp nästa säsong, den här idén med en massa individuellt skickliga spelare som ska leda ett lag, det funkade sådär. Inte katastrof men uppenbarligen inte ett lag för slutspel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer