Manderville: Med tanke på hur denna kvartsfinal har utvecklat sig så är det ju ingen skräll att sista matchen punkteras pga av en femma på kaptenen. Fyfan 🤮
Jåkkinen: Klarar vi 4min ytterligare i boxplay kan det gå. Det är bara 1-0 nu. Men det blir inte lätt. Ge fan inte upp även om det blir 0-2. Vi är Timrå och vi ger aldrig upp! Vönder vi detta tar vi 7e matchen också
Spyr på hur Fiskrensets,soelare i pausintervjun är glad och säger att det är kul att spela har tagit ut segern redan. Samt Lundqvist Mr Frölundas beröm till Frölunda
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer