Historik
Föregående · 16 · Nästa
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
EXTRA: Timrå FLYGER (!) ner till premiären.
Man kan ju tycka att det är något som borde göras lite oftare på den här nivån. Minns att de bussade ner till Malmö en gång senast vi var i SHL..
Man kan ju tycka att det är något som borde göras lite oftare på den här nivån. Minns att de bussade ner till Malmö en gång senast vi var i SHL..
+ 9
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Dagens laguppställning:
S.Rajaniemi (J.Johansson)
E.Andersson - C.Liljewall (C) - S.Hartmann
J.LaLeggia - N.Zajac
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
P.Svensson - O.Bohm
V.Lodin - A.Lundin (A) - J.Lööke
T.Erixon (A) - A.Carlson
J.Boyce - M.Madsen - E.Walli-Walterholm
Extra: J.Olofsson, F.Westerlund
Saknas: J.Blomqvist, V.Liljegren, O.Johansson, D.Strömberg (A)
Kan det möjligtvis vara såhär vi även ställer upp i premiären? Tänker mig att D.Strömberg och J.Blomqvist byter plats med P.Svensson och M.Madsen när de är återställda
S.Rajaniemi (J.Johansson)
E.Andersson - C.Liljewall (C) - S.Hartmann
J.LaLeggia - N.Zajac
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
P.Svensson - O.Bohm
V.Lodin - A.Lundin (A) - J.Lööke
T.Erixon (A) - A.Carlson
J.Boyce - M.Madsen - E.Walli-Walterholm
Extra: J.Olofsson, F.Westerlund
Saknas: J.Blomqvist, V.Liljegren, O.Johansson, D.Strömberg (A)
Kan det möjligtvis vara såhär vi även ställer upp i premiären? Tänker mig att D.Strömberg och J.Blomqvist byter plats med P.Svensson och M.Madsen när de är återställda
+ 3
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Modo ställer en juniormålis i kassen ikväll. Och ingen LaLeggia för Timrå enligt officiella laguppställning på Swehockey
+ 1
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Laguppställning Timrå-Modo
J.Johansson (S.Rajaniemi)
R.Alvarez - R.Hanzl - T Rattie
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin - A.Lundin (A) - J.Lööke
P.Svensson - A.Carlson
E.Andersson - M.Madsen - S.Hartmann
T.Erixon (A) - O.Bohm
O.Johansson - J.Boyce - V.Liljegren
Extra: F.Westerlund
Vilar: J.Olofsson, E.Walli-Walterholm, C.Liljewall (C)
Skadade: J.Blomqvist, D.Strömberg (A)
J.Johansson (S.Rajaniemi)
R.Alvarez - R.Hanzl - T Rattie
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin - A.Lundin (A) - J.Lööke
P.Svensson - A.Carlson
E.Andersson - M.Madsen - S.Hartmann
T.Erixon (A) - O.Bohm
O.Johansson - J.Boyce - V.Liljegren
Extra: F.Westerlund
Vilar: J.Olofsson, E.Walli-Walterholm, C.Liljewall (C)
Skadade: J.Blomqvist, D.Strömberg (A)
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8179}:
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin - A.Lundin - J.Lööke
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - C.Liljewall - S.Hartmann
A.Carlson - F.Westerlund
V.Liljegren - J.Olofsson - J.Boyce
P.Svensson
O.Johansson - M.Madsen - E.Walli-Walterholm
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin - A.Lundin - J.Lööke
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - C.Liljewall - S.Hartmann
A.Carlson - F.Westerlund
V.Liljegren - J.Olofsson - J.Boyce
P.Svensson
O.Johansson - M.Madsen - E.Walli-Walterholm
+ 5
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Sputnik:
10. Alvarez - 78. Hanzl - 39. Rattie
4. Erixon - 11. Zajac
91. Lodin - 33. Lundin - 19. Andersson
21. LaLeggia - 3. Bohm
27. Johansson - 44. Blomqvist - 81. Lööke
9. Strömberg - 14. Carlson
12. Liljegren - 52. Liljewall - 94. Hartmann
Extra: 24. Walli-Walterholm, 85. Westerlund
Utanför:
2. Svensson
23. Boyce
29. Madsen
38. Olofsson
10. Alvarez - 78. Hanzl - 39. Rattie
4. Erixon - 11. Zajac
91. Lodin - 33. Lundin - 19. Andersson
21. LaLeggia - 3. Bohm
27. Johansson - 44. Blomqvist - 81. Lööke
9. Strömberg - 14. Carlson
12. Liljegren - 52. Liljewall - 94. Hartmann
Extra: 24. Walli-Walterholm, 85. Westerlund
Utanför:
2. Svensson
23. Boyce
29. Madsen
38. Olofsson
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Känns bra att det har löst sig med boende för alla redan vid ankomst. Minns när Sam Marklund fick bo på hotell en hel säsong och inte kunde sköta kosten ordentligt😅
Länkar:
Relationerna tog LaLeggia till Timrå IK ? profilen en stor anledning: "Han hjälpte till"Poängstarke forwarden på väg bort från Timrå IK: "Kanske är läge att gå vidare"
Relationerna tog LaLeggia till Timrå IK ? profilen en stor anledning: "Han hjälpte till"Poängstarke forwarden på väg bort från Timrå IK: "Kanske är läge att gå vidare"
+ 7
Timrå IK > Sv: Försäsong 2021
Ni som brukar kolla via onhockey.tv, brukar matchen dyka upp i flödet vid nedsläpp eller finns det ingen stream idag bara?
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hanzl, Rajaniemi och Rattie gav ett otroligt bra intryck i dagens sändning måste jag säga. Verkar vara trevliga och seriösa killar. Och Rattie "vill se till att relationen blir långvarig". Känns väldigt lovande
+ 23
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Fint att se N.Zajac som bestman på J.LaLeggias bröllop och att T.Rattie var där också. I veckan anländer den kanadensiska trion till Timrå🤩
+ 34
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Ser inte ut att ha nämnts något om det här idag, men Adam Ohre har skrivit ett kontrakt på 1 år med Vita Hästen. Kul att han får fortsätta sin karriär i HA!
+ 27
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
palleparling: Vilket antiklimax det blev😅Var väl ingen bomb det här
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Och där började Ty Ratties fru följa Timrå på instagram. Tidsfråga innan han presenteras
+ 30
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
{9561}: Madsen var väldigt sjuk i corona i somras. Kan vara en anledning till hans något svagare säsong. Men tyckte han gjorde allt det man kan förvänta sig av honom. Klar han inte spottar in 35 poäng som säsongen innan när han spelar i en fjärdekedja
+ 9
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Såhär tror jag; Rattie är klar och för varje dag som går så ökar våra chanser att också få se EP den äldre här nästa säsong. Troligtvis ingen värvning Timrå har budgeterat för, men skulle det gå så långt att det blir aktuell så kommer det nog inte vara några större problem att få loss pengar från sponsorer för att få hem en av ligans bästa spelare förra säsongen. Därav att Nubben säger att han inte har någon stress över den sista spelaren som ska in... Gällande Lodin så tror jag bollen ligger hos honom, vill han verkligen spela här så borde det ju vara snabbt löst. Timrå känner nog att det inte är en spelare vi står och faller med utan mer att det hade varit kul att se vad han kan uträtta i SHL
+ 10
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Laffe: Känns som att han har varit väldigt noga med att det är rätt karaktär på spelarna som kommit in också. Ingen av tex E.Andersson, V.Liljegren, S.Rajaniemi eller T.Erixon har haft en spikrak karriär utan har hela tiden fått kämpa för det
+ 4
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Hörrni, nå ska väl det här laget kunna ta sig till ett play-in va?
J.Johansson / S.Rajaniemi
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - A.Lundin - J.Lööke
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin (?) - C.Liljewall - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Carlson
V.Liljegren - J.Blomqvist - E.Walli-Walterholm
P.Svensson - F.Westerlund
J.Olofsson
M.Madsen
O.Johansson
J.Boyce
J.Johansson / S.Rajaniemi
R.Alvarez - R.Hanzl - T.Rattie
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - A.Lundin - J.Lööke
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin (?) - C.Liljewall - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Carlson
V.Liljegren - J.Blomqvist - E.Walli-Walterholm
P.Svensson - F.Westerlund
J.Olofsson
M.Madsen
O.Johansson
J.Boyce
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Octagon: Precis, Oilers gav han ju lite av en sista chans i NHL när de tog honom från Blues. Jättetalang som ung men har aldrig etablerat sig i NHL. Dock ordinarie i Oilers för tre år sedan.. Enligt mig ett av de starkaste nyförvärven i SHL 21/22
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
fantasilos: Borde nog vara komplett?😬Komplexa spelare är nog inte så lätta att spela med
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Lite nya tröjnummer:
#3 Oliver Bohm
#4 Tim Erixon
#9 Didrik Strömberg
#10 Robin Alvarez
#11 Nolan Zajac
#12 Viktor Liljegren
#19 Erik Andersson
#24 Erik Walli-Walterholm
LaLeggia står inte ens med på hemsidan🤔
#3 Oliver Bohm
#4 Tim Erixon
#9 Didrik Strömberg
#10 Robin Alvarez
#11 Nolan Zajac
#12 Viktor Liljegren
#19 Erik Andersson
#24 Erik Walli-Walterholm
LaLeggia står inte ens med på hemsidan🤔
+ 3
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Lite anmärkningsvärt som sagt att inte Wiercioch står med på listan. Kan han vara aktuell trots att vi redan har 8 starka backar på kontrakt? Nubben har ju också sagt att det kan bli aktuellt med fler importer i laget och att dom fortsätter hålla kontakten med varandra. Eller var det där öppna brevet som PW skrev till fansen hans avsked?🤔Noterade också att Timrå verkar ha en ny/tillfällig skribent på hemsidan, kan ju vara så att han missat PW bara
+ 1
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
En finländska som följer S.Rajaniemi på instagram har börjat följa Timrå..
+ 13
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon med + abonnemang som kan tänkas dela med sig om var Timrå rankas?
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Känner mig ju på förhand mer trygg med att ha J.Johansson/S.Rajaniemi än om vi tex hade haft Leksands K.Kaskisuo/A.Brage eller LHCs D.Rautio / N.Lundström. Dessutom har vi en av de starkare backuppställningarna i ligan framför dom också så..
+ 11
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
OlliJanne: Jukurit har slutat på plats 13/14 i senaste 5 åren så det kan ju helt klart vara en anledning till hans GAA. Dock landslagsdebut i år och har tidigare bildat målvaktspar med Mika Norja så Nubben har nog hört sig för med sina finska kontakter och vet vad han får in. Ingen har väl bättre koll på Finland än Nubben?!😁
+ 6
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Hanzl och Nestrasil känner varandra sedan innan. Har spelat i landslaget ihop 17/18, 18/19 och 20/21 samt i samma klubblag i KHL 17/18. Så om det ligger någon sanning i det här kan det ju vara så att Nubben försöker värva båda två som ett "radarpar" likt LaLeggia och Zajac. Enklare att komma in i laget, ligan, landet osv.. Svårt att se hur vi ska ha råd med båda dock? Men en förstakedja med R.Alvarez - R.Hanzal - A.Nestrasil hade smakat mumma det. Coolaste namnen i ligan också😁😎
+ 12
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Skulle det här kunna vara något för oss? I en förstakedja🤔Båda har bott i stan förut förövrigt
+ 2
Timrå IK > Sv: Silly Season 2021-2022
Förhoppningsvis är en av de tre återstående forwardsplatserna vikt åt V.Lodin. Drömnamnen på de resterande två platserna hade för mig varit J.Forsbacka Karlsson (Färjestad) och Petter Emanuelsson (Luleå), alternativt J.Nilsson (Färjestad) och J.Deschenaeu (Brynäs). Helst av allt E.Pettersson och J.Dahlén förstås, men det lär nog sluta vid en dröm. Målvaktskollega till J.Johansson går jag på C.Gibson, i brist på annat. Känns som ett intressant namn.
J.Johansson (C.Gibson)
R.Alvarez - J.Forsbacka Karlsson - P.Emanuelsson
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - A.Lundin - J.Lööke
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin - C.Liljewall - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Carlson
V.Liljegren - J.Olofsson - E.Walli Walterholm
P.Svensson - F.Westerlund
J.Blomqvist
M.Madsen
J.Boyce
Timrå IKs SHL-lag börjar ta form😎Känns fortfarande helt surrealistisk att säga den meningen🤩
J.Johansson (C.Gibson)
R.Alvarez - J.Forsbacka Karlsson - P.Emanuelsson
T.Erixon - O.Bohm
E.Andersson - A.Lundin - J.Lööke
J.LaLeggia - N.Zajac
V.Lodin - C.Liljewall - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Carlson
V.Liljegren - J.Olofsson - E.Walli Walterholm
P.Svensson - F.Westerlund
J.Blomqvist
M.Madsen
J.Boyce
Timrå IKs SHL-lag börjar ta form😎Känns fortfarande helt surrealistisk att säga den meningen🤩
Länkar:
Petter Emanuelsson - Elite ProspectsEmil Pettersson - Elite ProspectsJakob Forsbacka Karlsson - Elite ProspectsJacob Nilsson - Elite ProspectsJaedon Descheneau - Elite Prospects
Petter Emanuelsson - Elite ProspectsEmil Pettersson - Elite ProspectsJakob Forsbacka Karlsson - Elite ProspectsJacob Nilsson - Elite ProspectsJaedon Descheneau - Elite Prospects
+ 6
Föregående · 16 · Nästa

35. Rajaniemi (30. Johansson)
10. Alvarez - 78. Hanzl - 19. Andersson
21. LaLeggia - 3. Bohm
91. Lodin - 52. Liljewall (C) - 81. Lööke
4. Erixon (A) - 11. Zajac
27. Johansson - 33. Lundin (A) - 39. Rattie
2. Svensson - 85. Westerlund
12. Liljegren - 44. Blomqvist - 94. Hartmann
Extra: 29. Madsen, 14. Carlson
Utanför: 38. Olofsson, 24. Walli-Walterholm, 23. Boyce
Skadad: 9. Strömberg (A)