Historik
Föregående · 15 · Nästa
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2021-10-28
doubleT: Spelarna har varit ute och varmt iallafall
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Kanske en sån som Moras Johan Hedberg blir ledig snart? Succé förra året men på kvalplats för tillfället. Känns långsökt dock
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7043}: Fick höra att Timrå blev erbjudna att ta över Mannbergs kontrakt men tackade nej, och det var väl rätt beslut. Hade väl samtidigt inte gjort det sämre än tex Liljegren, Olofsson, Liljewall osv osv
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Utan Hanzl och Rattie har vi ingenting att komma med på isen. För att vara importer och inte ha någon koppling alls till Timrå så är jag väldigt imponerad av deras karaktär, framförallt den sistnämnda som verkligen ser ut att brinna för det
+ 17
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{8518}: Kan mycket väl ligga något i det. Tror inte ett dugg på att han är skadad men tanke på att han har tränat med ordinarie tröja senaste veckan men ändå inte blivit uttagen i matchtruppen. Har inte levererat som tänkt och ser inte ut att brinna för det riktigt. Bara bra om han lämnar med tanke på hans lönepost 150k/mån
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
R.Alvarez, V.Lodin, D.Strömberg, O.Johansson och A.Carlson tillbaka in i laget på torsdag. Full trupp att tillgå för första gången den här säsongen. Kan bli lite av en nystart för oss.
S.Hartmann - R.Hanzl - T.Rattie
P.Svensson - F.Westerlund
R.Alvarez - A.Lundin - J.Lööke
D.Strömberg - N.Zajac
V.Lodin - J.Blomqvist - O.Johansson
J.LaLeggia - T.Erixon
E.Andersson - M.Madsen - E.Walli-Walterholm
Extra:
C.Liljewall
A.Carlson
Utanför:
O.Bohm
J.Olofsson
V.Liljegren
J.Boyce
Hur hade ni valt att formera laget?
S.Hartmann - R.Hanzl - T.Rattie
P.Svensson - F.Westerlund
R.Alvarez - A.Lundin - J.Lööke
D.Strömberg - N.Zajac
V.Lodin - J.Blomqvist - O.Johansson
J.LaLeggia - T.Erixon
E.Andersson - M.Madsen - E.Walli-Walterholm
Extra:
C.Liljewall
A.Carlson
Utanför:
O.Bohm
J.Olofsson
V.Liljegren
J.Boyce
Hur hade ni valt att formera laget?
+ 1
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Stabilare och mer balanserad defensiv senaste fyra perioderna när LaLeggia och Zajac har spelat i olika backpar. Vem kunde se det? Jo alla förutom Fredrik Andersson
+ 6
Timrå IK > Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2021-10-23
Hål i huvudet att O.Johansson spelar med J20 med tanke på den svaga truppen vi ställer på isen idag. Liljegren och Walli i en andra kedja i SHL säger ju allt om hur det här kommer sluta
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Sjukt egentligen att vi har 4 poäng upp till säker mark med en match mindre spelad. Säger mycket också om hur jäkla dåliga LHC och DIF är i år, det har vi inte minst sett nu när vi mött dom, och ändå har vi torskat båda. Vi kommer bli någon av doms räddningsplanka för att hänga kvar
+ 4
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
SebastianH: Ryan, Petan och Pirri kommer för det första inte ens vara aktuella och för det andra på tok för dyra för oss
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
Av spelarna vi har att tillgå, så tycker jag att man för en gång skull har valt att formera laget bra
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2021-10-21
{8179}: Frågan är om Alvarez verkligen är skadad eller utanför truppen?🤔
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
1 mille ska väl vi fans kunna lösa? Speciellt nu när man verkligen vet vad den går till isåfall
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tonymontana: Om han vill komma hem men det blir en kostnadsfråga så är det ju bara att starta en swishkampanj. Säg att det behövs 1 miljon eller något så kommer ju det vara löst på en vecka eller något om dom får med sig företag och sånt också
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
D Strömberg tränade med ordinarie tröja på dagens träning (kanske gjort det innan också?). Är ju sagt att han ska vara borta oktober ut, men hade varit ganska välkomnande att få in Strömberg, Lodin och Johansson till morgondagens match...
V.Lodin - R. Hanzl - S.Hartmann
P.Svensson - F.Westerlund
O.Johansson - A.Lundin - T.Rattie
J.LaLeggia - D.Strömberg
R.Alvarez - J.Blomqvist - J.Lööke
T.Erixon - N.Zajac
E.Andersson - C.Liljewall - E.Walli-Walterholm
M.Madsen
J.Boyce
V.Liljegren
J.Olofsson
A.Carlson
O.Bohm
V.Lodin - R. Hanzl - S.Hartmann
P.Svensson - F.Westerlund
O.Johansson - A.Lundin - T.Rattie
J.LaLeggia - D.Strömberg
R.Alvarez - J.Blomqvist - J.Lööke
T.Erixon - N.Zajac
E.Andersson - C.Liljewall - E.Walli-Walterholm
M.Madsen
J.Boyce
V.Liljegren
J.Olofsson
A.Carlson
O.Bohm
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
thorwald: Det är en ledarfråga rakt igenom. På pappret så har vi en trupp som ska kunna konkurrera om en play-in plats. Men så länge vi har en tränare som uppenbart inte har ett fungerande spelsystem på den här nivån och som använder spelarna helt fel så funkar det såklart inte
+ 4
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
Röda Tallen: Heeelt annan situation nu än första gången vi åkte ur
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Brynäs agerar och värvar TimaShow. Timrå då? Här ska vi ha tålamod trots att krisen är TOTAL
+ 3
Timrå IK > Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2021-10-19
roger_sundsvall: Wait what?! Låna ut Walli? En av få godkända såhär långt. Offrade sig hänsynslöst igår, blockade 3-4 skott. Inte många hitintills som har visat sån offervilja och hjärta
+ 15
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Buss hela dagen ner till Göteborg... Det här med att ge spelarna rätt förutsättningar..
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
21. LaLeggia - 78. Hanzl - 39. Rattie
2. Svensson - 85. Westerlund
27. Johansson - 33. Lundin - 94. Hartmann
4. Erixon - 11. Zajac
19. Andersson - 44. Blomqvist - 24. Walli-Walterholm
3. Bohm - 14. Carlson
10. Alvarez - 52. Liljewall - 81. Lööke
12. Liljegren
23. Boyce
38. Olofsson
Lasta istid på första backpar som har varit suveräna hittills, 25 min/match minst. Det ska man klara av på den här nivån. Spela dom som gjort sig förtjänta av det högt upp i laget och låt Alvarez, Lööke mfl få svettas lite och gnugga sig tillbaka in i laget. Spelarna blir ju självklart bekväma när dom vet att det inte spelar någon roll hur dålig match dom än gör så får dom likt förbannat spela toppkedjeminuter nästa match ändå. Freddan måste våga sätta ner foten någongång. Alldeles för mycket gullande och att alla ska med, så sanslöst oproffsigt alltihop, vi spelar i sveriges högsta liga förfan. VAKNA INNAN DET ÄR FÖR SENT!!
2. Svensson - 85. Westerlund
27. Johansson - 33. Lundin - 94. Hartmann
4. Erixon - 11. Zajac
19. Andersson - 44. Blomqvist - 24. Walli-Walterholm
3. Bohm - 14. Carlson
10. Alvarez - 52. Liljewall - 81. Lööke
12. Liljegren
23. Boyce
38. Olofsson
Lasta istid på första backpar som har varit suveräna hittills, 25 min/match minst. Det ska man klara av på den här nivån. Spela dom som gjort sig förtjänta av det högt upp i laget och låt Alvarez, Lööke mfl få svettas lite och gnugga sig tillbaka in i laget. Spelarna blir ju självklart bekväma när dom vet att det inte spelar någon roll hur dålig match dom än gör så får dom likt förbannat spela toppkedjeminuter nästa match ändå. Freddan måste våga sätta ner foten någongång. Alldeles för mycket gullande och att alla ska med, så sanslöst oproffsigt alltihop, vi spelar i sveriges högsta liga förfan. VAKNA INNAN DET ÄR FÖR SENT!!
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Djurgårdens IF 2021-10-16
Tror jag får frispel, fyra raka torsk med uselt spel i dom två senaste och man väljer att köra på samma lag ändå
+ 2
Timrå IK > Sv: Örebro HK - Timrå IK 2021-10-14
På lördag vill jag se
#35 (#30)
#27 - #33 - #39
#2 - #85
#19 - #78 - #94
#21 - #14
#10 - #52 - #81
#4 - #11
#23 - #29 - #24
Extra: #12
Utanför: #3, #38
Låt 23-29-24 ta första bytet för att sätta tonen. Olofsson och Bohm ska vara UTANFÖR laget, inte som extraforward/back. Ställer vi upp med samma gäng igen kommer jag tappa det. Levererar man inte ska man inte spela!! #kompisverksamhet
#35 (#30)
#27 - #33 - #39
#2 - #85
#19 - #78 - #94
#21 - #14
#10 - #52 - #81
#4 - #11
#23 - #29 - #24
Extra: #12
Utanför: #3, #38
Låt 23-29-24 ta första bytet för att sätta tonen. Olofsson och Bohm ska vara UTANFÖR laget, inte som extraforward/back. Ställer vi upp med samma gäng igen kommer jag tappa det. Levererar man inte ska man inte spela!! #kompisverksamhet
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{7043}: "Tålamod", "Inte drabbas av panik", "Det är en process", osv osv
Timrå IK > Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2021-10-07
Dags att slänga in jokern Oliver Johansson..
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Ruskigt spänd på att få se bröderna Zetterberg växa fram, framförallt den yngre av dom som spås en lysande framtid
+ 5
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Luleå HF 2021-09-30
Alltså😍Blommans känslor! Ungdomarna på västra stå! Sittplats! En av de bästa hockeyupplevelserna jag varit med om, efter så lång väntan..
+ 7
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Halvdålig pusch från TIK må jag säga i marknadsföringen av biljettsläppet. Förväntar mig att se lite till veckan iallafall i tidningar, sociala medier, på bussar och planscher osv. Dom kan väl inte förvänta sig att publiken bara ska komma tillbaka nu såhär 1,5 år senare? Krävs nog lite lockning
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers HC 2021-09-18
Alvarez saknas idag.. Verkar vara nått som inte står helt rätt till där med kroppen. Totalt osynlig inledningsvis
+ 1
Timrå IK > Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2021-09-16
LaLeggia-Zajac inne på 5 av matchens 6 mål. Trots den höga klassen dom båda håller så funkar det inte att spela två så pass offensiva backar ihop. J.LaLeggia - T.Erixon, P.Svensson - N.Zajac och O.Bohm - A.Carlson känns mer rimligt
+ 4
Timrå IK > Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2021-09-11
O.Johansson har stått för 7 poäng (3+4) med J20 i helgen. Att J.Olofsson går före honom är skrattretande. Men det ska väl "skyndas långsamt" gällande Oliver..
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
+ 1
Föregående · 15 · Nästa



