Historik
Föregående · 3 · Nästa
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
-Sputnik-: Klokt! Tycker man matchar smart i år. Hardegård är enda spelare som snittar över 20 minuters speltid. Förhoppningsvis orkar vi hålla lite längre och gå långt i vår. Tänk om det kunde gälla målvakterna bara..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
steveroper: Skulle haft lite is i magen.. Hade haft stor chans till SHL-spel under jul och nyår. Kapanen långtidsskadad och Freij på JVM
+ 2
Timrå IK > Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-10-28
Didde andas, skiter, blöder och lever Timrå❤️
+ 21
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Hållanders första NHL-mål har inte uppmärksammats i Timrås sociala kanaler vad jag kan se, lite dåligt tycker jag
+ 7
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2025-10-16
Får se om man gör misstaget att spela Pettersson/Dahlén tillsammans i övertid igen..
+ 2
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Here we go again. Inte en säsong utan en skandal. Finns ingen annan utväg än att ge Backlund kicken nu
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Någon som hunnit lyssna på dagens Sanny&Svensson och vet vilken Timråback det är som jagas av andra klubbar?
Timrå IK > Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2025-09-27
Tycker ni är lite väl hårda mot Levinsson. SHL-debut igår, ge honom lite tid. Spelmässigt håller jag honom före Boyce som inte alls kommit upp i en godkänd nivå hittills
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Dahlén med en ny agentur som har bra kopplingar till Schweiz. En flytt dit nästa säsong blir alltmer troligt enligt Expressen..
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Tröjnummer 2025/2026
2. Per Svensson
4. Tim Erixon
7. Marcus Hardegård
9. Didrik Strömberg
10. David Lilja
12. Linus Eriksson
14. Emil Pettersson
16. Lukas Pilö
18. Eddie Genborg
19. Marcus Westfält
23. Jeremy Boyce
24. Erik Walli-Walterholm
25. Linus Nässén
26. Anton Heikkinen
27. Ludvig Levinsson
28. Simon Forsmark
30. Jacob Johansson
31. Tim Juel
34. Alfons Freij
38. Albin Sundin
51. Anton Lander
54. Jonathan Dahlén
57. Anton Wedin
74. Emil Stadin
91. Magnus Pääjärvi
94. Sebastian Hartmann
2. Per Svensson
4. Tim Erixon
7. Marcus Hardegård
9. Didrik Strömberg
10. David Lilja
12. Linus Eriksson
14. Emil Pettersson
16. Lukas Pilö
18. Eddie Genborg
19. Marcus Westfält
23. Jeremy Boyce
24. Erik Walli-Walterholm
25. Linus Nässén
26. Anton Heikkinen
27. Ludvig Levinsson
28. Simon Forsmark
30. Jacob Johansson
31. Tim Juel
34. Alfons Freij
38. Albin Sundin
51. Anton Lander
54. Jonathan Dahlén
57. Anton Wedin
74. Emil Stadin
91. Magnus Pääjärvi
94. Sebastian Hartmann
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Timrå IK 2025/2026:
T.Juel / J.Johansson
J.Dahlén - M.Westfält - A.Heikkinen
P.Svensson - M.Hardegård
D.Lilja - E.Pettersson - A.Wedin
L.Nässén - S.Forsmark
E.Genborg - A.Lander - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Sundin
M.Pääjärvi - L.Eriksson - E.Walli-Walterholm
Extra:
A.Freij
E.Stadin
L.Pilö
T.Erixon
L.Levinsson
J.Boyce
T.Juel / J.Johansson
J.Dahlén - M.Westfält - A.Heikkinen
P.Svensson - M.Hardegård
D.Lilja - E.Pettersson - A.Wedin
L.Nässén - S.Forsmark
E.Genborg - A.Lander - S.Hartmann
D.Strömberg - A.Sundin
M.Pääjärvi - L.Eriksson - E.Walli-Walterholm
Extra:
A.Freij
E.Stadin
L.Pilö
T.Erixon
L.Levinsson
J.Boyce
+ 8
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Hyvärinen ska ju ha setts till inne i stan i veckan så antingen är han här för att dra igång säsongen eller för att prata om sin framtid
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Dahlén har tagit bort sin instagram. Klar för Schweiz och klarar inte anstormningen som kommer bli?
Timrå IK > Sv: Silly Season 2025-26
Kommer bli en bekväm lösning nu med Nubben och vi kommer fortsatt bli en förening som nöjer sig med att delta bara
+ 9
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Nuså, dags att visa lite handlingskraft Olli! 54-89-29 har bevisligen kört fast, testa något nytt!
+ 5
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
tjobba: Nog för att Normann också är bra men Lasse är klasser bättre och chansen till vinst idag ökade iom det några procent. Däremot blir jag lite frågande till hur illa det egentligen är med Eriksson och Lundmark, tänker det är ju ändå en vinna eller försvinna match..
+ 6
Timrå IK > Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
KHKmoonarn: Som sagt, gammal bild. Oavsett tycker jag inte det ska publiceras på nätet innan det visats upp för allmänheten mtp arbetet som ligger bakom tifon
+ 18
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Oliver Johansson blir nog inte kvar iallafall. Lagt ut sin lägenhet för uthyrning, from 1/8 och minst 1 år framåt
+ 9
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
{469}: Han drar ingenstans. Som sagt han ska få sitt första barn och Hardegård kommer hem
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
TIK 25/26 börjar ta form💪Blir spännande att se hur vi klarar oss utan Hållander och Kapanen. Det är ett klart svagare lag på pappret som det ser ut hittills iallafall..
T.Juel / J.Johansson
J.Dahlén - E.Pettersson - A.Wedin
L.Nässén - XX
XX - A.Lander - S.Hartmann
M.Hardegård - XX
E.Genborg - M.Westfält - A.Lundmark
P.Svensson - A.Sundin
M.Pääjärvi - L.Eriksson - E.Walli-Walterholm
Extra:
J.Boyce
L.Pilö
D.Strömberg
J20/HA:
E.Stadin
A.Freij
Frågetecken:
O.Johansson
S.Forsmark
T.Erixon
Utgående:
E.Eronen
K.Näkyvä
M.Koivisto
L.Lindgren
E.Melander
NHL:
F.Hållander
O.Kapanen
T.Juel / J.Johansson
J.Dahlén - E.Pettersson - A.Wedin
L.Nässén - XX
XX - A.Lander - S.Hartmann
M.Hardegård - XX
E.Genborg - M.Westfält - A.Lundmark
P.Svensson - A.Sundin
M.Pääjärvi - L.Eriksson - E.Walli-Walterholm
Extra:
J.Boyce
L.Pilö
D.Strömberg
J20/HA:
E.Stadin
A.Freij
Frågetecken:
O.Johansson
S.Forsmark
T.Erixon
Utgående:
E.Eronen
K.Näkyvä
M.Koivisto
L.Lindgren
E.Melander
NHL:
F.Hållander
O.Kapanen
+ 4
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Frölunda HC 2025-02-25
Tom Topp: 1-4 är det väl till och med tror jag så chansen/risken är stor. Jag hade tyckt det hade varit sjukt kul att åka på en bortaresa och se Timrå i typ Schweiz/Tjeckien/Tyskland eller något liknande. Men det ska ju gå ihop ekonomiskt också för klubben..
+ 5
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Koivisto blir perfekt! Vill minnas att han och Nässén bildade backpar under Växjös senaste guldresa. Vem av Koivisto, Nässén, Svensson, Pilö, Näkyvä, Eronen och Forsmark ska sitta som sjunde back?😅
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Synct: Jag har sett i princip varje match :-) Till hans försvar så har han faktiskt spelat upp sig på slutet så det kan ju vara det dom ser. Och som ni säger har jag svårt att se att han får chansen enbart pga namnet. Men jag håller ändå Carlsson högre..
+ 1
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
Att I.Kapanen är med i laguppställningen sticker lite i ögonen på mig. Har inte alls varit framträdande i J20. Om inte Rönnelöw finns att tillgå så tycker jag Linus Carlsson borde vara den som står näst på tur
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
FrOllik: Verkar ju rent av osäkert om Erixon ens kommer kunna fortsätta sin karriär vad jag har hört då han har dragits med samma typ av skada i några år nu men nu ska han stå inför ett vägskäl om det går att fortsätta eller inte. Tråkigt isåfall men ett bra kontrakt att bli av med nästa säsong om inte annat
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
F.Hållander - O.Kapanen - A.Wedin
P.Svensson - S.Forsmark
J.Dahlén - E.Pettersson - S.Hartmann
L.Nässén - L.Pilö
M.Pääjärvi - A.Lander - E.Walli-Walterholm
K.Näkyvä - E.Eronen
O.Johansson - L.Eriksson - A.Lundmark
Extra:
D.Strömberg
J.Boyce
Utanför:
M.Eisenmenger
Det här kan fasen vara ett guldlag det.. Eriksson in var precis det vi saknade då jag anser att Eisenmenger inte riktigt platsar. Nu har vi ett djup på alla positioner!
P.Svensson - S.Forsmark
J.Dahlén - E.Pettersson - S.Hartmann
L.Nässén - L.Pilö
M.Pääjärvi - A.Lander - E.Walli-Walterholm
K.Näkyvä - E.Eronen
O.Johansson - L.Eriksson - A.Lundmark
Extra:
D.Strömberg
J.Boyce
Utanför:
M.Eisenmenger
Det här kan fasen vara ett guldlag det.. Eriksson in var precis det vi saknade då jag anser att Eisenmenger inte riktigt platsar. Nu har vi ett djup på alla positioner!
+ 17
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
För övrigt, är inte Eisenmenger en av de mest meningslösaste spelarna vi haft i den här föreningen? Karln bidrar inte med ett skit, såg framför mig när han värvades att vi skulle få in en stor, kraftfull tysk som skulle leda fjärdelinan. Har han satt in en enda tackling den här säsongen? Hur många gånger har han inte blivit bortvänd vid check? Rätt i banan ligger han iallafall allt som oftast men bidrar inte med mycket..
Vi har inget djup i laget, alla som är med kommer få speltid, och de gånger vi har 13 forwards att tillgå så är ju inte Eisenmenger direkt svår att konkurrera ut. Hoppas på en kropp in innan deadline, förhoppningsvis har vi sparat någon krona på att Erixon varit borta ett tag, eller så beräknades det med när Näkyvä värvades..
Vi har inget djup i laget, alla som är med kommer få speltid, och de gånger vi har 13 forwards att tillgå så är ju inte Eisenmenger direkt svår att konkurrera ut. Hoppas på en kropp in innan deadline, förhoppningsvis har vi sparat någon krona på att Erixon varit borta ett tag, eller så beräknades det med när Näkyvä värvades..
+ 8
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
VARFÖR får alltid Pääjärvi chansen? Även under Antes tid, kan inte minnas att han satt en enda straff
+ 2
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Haha alltså det måste vara ett skämt!!!! Lättkränkta jävlar. Hoppas att det här ger motsatt effekt mot för vad facebook-krigarna vill och att vi hela nästa match sjunger att vi hatar motståndarlaget
+ 12
Timrå IK > Sv: Timrå IK - Örebro HK 2024-12-28
F.Hållander - E.Pettersson - A.Wedin
O.Johansson - O.Kapanen - S.Hartmann
M.Pääjärvi - A.Lander - A.Lundmark
J.Boyce - M.Eisenmenger - E.Walli-Walterholm
Dags att pröva något nytt imorgon tycker jag. I mitt tycke så har Pettersson varit vår bästa center denna säsong, tycker det är tragiskt att han har begravts med två brunkare senaste tiden, ge han chansen på riktigt nu. På ett sätt bra att Dahlén är avstängd nu så vi får se Kapanen med någon annan än honom också som uppenbarligen inte fungerat
O.Johansson - O.Kapanen - S.Hartmann
M.Pääjärvi - A.Lander - A.Lundmark
J.Boyce - M.Eisenmenger - E.Walli-Walterholm
Dags att pröva något nytt imorgon tycker jag. I mitt tycke så har Pettersson varit vår bästa center denna säsong, tycker det är tragiskt att han har begravts med två brunkare senaste tiden, ge han chansen på riktigt nu. På ett sätt bra att Dahlén är avstängd nu så vi får se Kapanen med någon annan än honom också som uppenbarligen inte fungerat
+ 9
Föregående · 3 · Nästa
