1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615008 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2857278

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
{10774}: Jag tycker den här serien förloras av Olli. Han faller igenom och är en enorm besvikelse som slutspelscoach. Trodde i min enfald att det var nu han verkligen skulle bevisa vad som menas med vinnarmentalitet. Istället släpper han ut ett Timrå match efter match som tillåts briljera i uddlöshet och total avsaknad av jävlaranamma

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Tror Olli fått sig rejäl tankeställare i år angående sitt tränarjobb.

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Olli och vinnarmentalitet hör inte ihop. Snubben har aldrig vunnit något

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Det är ju fan att man ska behöva dras med det här nicket till januari -26 😏

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Håller med. Förutom bättre backar skulle vi haft ett par forwards till med lite tyngd i spelet likt Walli, tror det hade banat väg för våra skickliga spelare som inte klarar av det fysiska spelet.

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Jag är så jäkla ledsen och besviken ikväll. Jag förstod detta och som Dahlén sa så var det match tre som förlusten kom, så kände även jag. Men de spelar och ska fan inte vika ner sig av en sådan förlust, det ska vara vara revansch som gäller.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer