Historik
Föregående · 247 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Fast, det var väl inte så länge sen SHL gjorde så, med skillnaden att ingen fick gå upp.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Berge: För första? gången någonsin finns det en ynka biljett till högsta serien i potten i vår. Om SHL fick bestämma allt i svensk hockey(vilket dom nästan gör) skulle nog SHL varit stängd sedan länge. Sedan hur Karlskrona behandlades med krav på större arena mm, visar att SHL inte bryr sej värst mycket om det sportsliga.
Ex.vis fotbollen har en helt annan inställning till rotation mellan serierna vilket känns fräscht
Ex.vis fotbollen har en helt annan inställning till rotation mellan serierna vilket känns fräscht
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Citat från Foppa
" Supergrattis Victor! Fantastiskt roligt att du tar hem ytterligare några till bucklor till Ö-vik. Det är tur att stan växer så allt får plats, haha."
" Supergrattis Victor! Fantastiskt roligt att du tar hem ytterligare några till bucklor till Ö-vik. Det är tur att stan växer så allt får plats, haha."
+ 8
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru: Ja, det gjorde det.Skada spelare lönar sej tyvärr.
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84: Fast, vem hade anat en pandemi, likt denna. Misslyckande känns inte rättvist
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: När man skriver vi...och andra...blablabla ska man nog vara försiktig med att det är opinionen. SHL är ju alltid för en stängd liga, men nu är det det Västervik(som talar för halva ligan?) som 'driver' detta
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Inte säkert, bara för att nån galenpanna i Västervik babblar..Övertygad om att bästa laget i allsvenskan går upp kommande säsong(alternativt att SHL utökas, så även Löven går upp)
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Hinner Victor hem, med bucklan som hjälm, haha
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Stängda serier känns väl inte sådär kul. Lag som vill ha det kan starta om i division 4 och stanna där...
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Ingen nedflyttning, men uppflyttning är OK., tycker Västervik och de andra klubbarna som riskerar negativt kval på förhand. Låt oss spela om det, kanske publiken får strömma till framåt jul, vem vet?
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: en jäkla mix av bra låtar, ska sova nu,men här kommer en del
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: Fast pratar han hockeyspråket, så är vi kanske där i april!!
+ 1
Café > Sv: Puffes frizon för god musik
{8839}: Så här vill jag MoDo-klacken ska låta varje match....
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: kul om man gjort detta från botten till toppen, blev inte så spännande minsann. Uselt av Cmore, dock älskarm an Harald!!
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Varför skriver du att du är enögd,kass, hemsk mm. Du är väl främst enögd, haha
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hockey_21: Fast, borde finnas ett alternativ för mindre bemedlade. Många kan inte betala 150 kronor per match. Alla bidrag borde beaktas, ex.vis kan man få stå utanför arenan o bidra med valfritt belopp
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Som sagt, framtiden utvisar, placeringen som trea känns ok ändå, men tror vi lyfter när det börjar gälla. Det lär gå upp o ner även under säsongen, men vi lär bli obehagliga att möta när det vankas slutspel
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Tycker vi har ett upphaussat odds när det gäller serien, men sen att vi går upp är en annan femma. ATG har nog missat att både Svraten o Älgen lagt hovarna/klövarna på hyllan
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: ATG tippar hockey och haussar oss? då tror dom nog gamle Svarten lirar fortfarande
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Han är alltid tydlig med sina åsikter och har oftast rätt
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: I MoDos fall är nog riks-intresset högt, men ett 'normalt' förbund borde ju se till svensk hockey bästa. Köpelag borde ju inte få 10dubbla pengar mot ett lag som fostrar spelarna. Svår matematik, men om Per Bäckman styrt SIF hade Surahammar o MoDo inte gått lottlösa
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Gör som jag gjorde idag, ring Cmore och fråga.
Dom hade fått in ett antal förfrågningar om just detta, att kunna se ett lags matcher, och dom 'funderade' på det. Ju fler som frågar, desto större möjlighet ser dom vä'l att tjäna pengar
Dom hade fått in ett antal förfrågningar om just detta, att kunna se ett lags matcher, och dom 'funderade' på det. Ju fler som frågar, desto större möjlighet ser dom vä'l att tjäna pengar
+ 4
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Boven är SIF alltså? Dom borde vara den enda förhandlande part för svensk hockey och fördela pengarna mer rättvist(för svensk hockeys skull)?
+ 2
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Synd att varken JFK eller rytter är hemma nu, dom har ju koll på detta annars
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
goleafs: Detta har ju diskuterats förut, men förstår inte fortfarande.
Förhandlar SHL med Cmore?
Förhandlar Allsvenskan med Cmore?
Eller förhandlar SIF med Cmore?
Vems är felet med de orättvisa TV-pengarna?
Förhandlar SHL med Cmore?
Förhandlar Allsvenskan med Cmore?
Eller förhandlar SIF med Cmore?
Vems är felet med de orättvisa TV-pengarna?
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Om vi får en stängd liga, då är banne mej råttet mågat. Då gäller Crowns eller bandy
+ 1
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{8384}: Jag har aldrig gillat Wikegård, men läser man hans åsikt om detta, så tycker han 2-4 lag kan flyttas upp. Låter ändå lite hemtrevligt .
Sedan är väl hans åsikter lika mycket värda som Erik Hamréns när han var 'förbundskapten' över Zlatan.
Sedan är väl hans åsikter lika mycket värda som Erik Hamréns när han var 'förbundskapten' över Zlatan.
+ 3
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
KB: Men vad är vitsen med en stängd/halvstängd serie? Är också för systemet från förr, typ norra o södra serien(så fler lag är med) men att inte kunna gå upp eller åka ur känns som att man ännu mer dödar intresset. SHL är väl bespottade redan nu, ska vi ha en stängd liga tappar nog många intresset
+ 2
Föregående · 247 · Nästa