Historik
Föregående · 3 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
bradberry: sista perioden i förra matchen gjorde han en del bra grejer så han får ta det därifrån.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Charles: honom skall vi ha, verkar ha en underbar personlighet och ett härligt smittande leende. Jag log med hela ansiktet iallafall under intervjun !
+ 5
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: fan vi har nog fyllt en bil snart från Dalarna jag huserar i Borlänge,
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
havre: vitbotten med gula siffror på bortastället ja inte syntes siffrorna så man kände bara igen spelare som bland annat Silver, Kopacka, Larsson på stilen!
+ 2
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Sportnisse: du tolkar detta på en liten skit turnering som inte ger nåt, skärp dig för jag kan inte ta dig på allvar!
+ 7
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Aron Dahlqvist ajaj där du har vi ett sparkapital han är min nya favorit!
+ 9
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
BrynäsMotRubb_: vi är så gävla färgade av det som hände Paille, med full förståelse. Jag längtar som f*n att allt ska börja även CHL.
+ 4
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
{11039}: riktigt bra att du är tillbaka för du tillför en dimension som saknas här, jag applåderar dit återtåg!
+ 6
Timrå IK > Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: riktig dålig ishockey men som en typisk försäsongs match
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: snyggt av Brynäs att hylla Paille. Det överfallet på Paille av Larkin är nåt av det äckligaste jag sett i ishockey just då ville jag bara d*da Larkin fast det vill jag ännu!
+ 12
Leksands IF > Sv: Silly season
Saltmasen: jag tippar att alla Leksandsspelares kontrakt går ut efter den här säsongen?.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Gavve: Robert Olsson får sparken efter jul ja komihåg det, att ni hörd det först av mig här i boken?.
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
En jobbarkompis som är målvaktstränare sa när jag frågade om Collin Delia:det där blir bra!
Å då är han mas med lite strängar i lexand.
Å då är han mas med lite strängar i lexand.
+ 14
Brynäs IF > Sv: Silly Season 2025-26
Peja: lex Paille, hela CHL ger en sån bitter smak efter den där satans Larkin!
+ 16
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Tigerhjärta: det är sen gammalt att hv rekryterar dåligt hmmm Borlänges Stolthet Montén behöver jag säga nåt mer?
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: all kollekt från alla samfund går oavkortat till Hv.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Farsang: tycker Schroeder gjorde det bra och tycker han kan bli kvar. Scott gör nog som Scott vill så han kanske gör Alsén sällskap vid faxen.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
ellis: nåt av det hemskaste jag som mas upplevt i hela mitt liv!
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Skellefteå 2025-03-08
Leendet på Scott i intervjun jag älskar Greg Scott, ge han vilket jobb han vill i Brynäs eller förläng med karln.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu är det bara en dag kvar till Malmö borta och riktig hockey, huvva abstinensen rinner ur öronen under såna här landslagsuppehåll.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Brynäs IF - Örebro HK 2025-02-01
Gavve: Djoos får rehaba och komma tillbaks pigg o kry till 25/26.
+ 5
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
parks: jag tror det var nån MoDomsjö supporter som var dryg och skrev nåt sånt om Trivigno?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Roligt för Samuel Jonsson att bli utlånad till FBK nu när deras ordinarie keeper är trasig.
+ 2
Färjestads BK > Sv: Det elfte Guldet
Svanru: ingen skugga skall falla på era backar inse att ni mötte ett bättre lag ????
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Färjestads Micke Lindqvist är ganska OSKÖN
+ 10
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Skål alla härliga Brynäsare idag firar vi lite extra när vi visade guldkandidaterna var skåpet skall stå.
+ 14
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
nittontolv: härligt för Hillström
+ 2
Brynäs IF > Sv: Matchtråd: Färjestad BK - Brynäs IF 2025-01-25
Blå grottan: bra scouting än då alltså, Alcén går från klarhet till klarhet ,jag älskar fan viruset
+ 1
Föregående · 3 · Nästa